Bij die 3-2 vond ik Wiges niet adequaat optreden. Had Hadouir beter moeten verdedigen, verder wel een goeie pot gespeeld.quote:Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef twi het volgende:
Maduro was weerom prima. Vond ik een van de beteren op het veld, samen met Vertonghen, Luque en Suarez. Hij was balvast, leed amper balverlies (zowel qua acties als qua passing) en veroverde flink wat ballen.
Luque en Kah na de wedstrijd geweldig met elkaar in gesprek over de penaltyEn KJH moet niet zo zeuren over het afleggen, Suarez probeerde het vandaag vaak zat, wachtte alleen met die laatste counter net te lang.
toch mis ik nog wat jeugd in de aanvalquote:Op zondag 4 november 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
De Jong goede partij. Van der Wiel goede partij, Jan-Arie goede invalbeurt met een geweldige pass.
De jeugd komt er wel!
Tsja de nos moest na al die klachten bij de ombudsman waarschijnlijk ff een statement maken. Gaat echt nergens over dit commentaarquote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Geflatteerd? Kreeg te veel?
Waar hebben die gekeken!
Roda had met een punt teveel gekregen, gezien hun lamme instelling de 2e helft. Op basis van de eerste helft was een gelijkspel terecht, maar zeker niks meer.quote:Op zondag 4 november 2007 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tering wat hebben die voor een wedstrijd gekeken, ik durf toch wel te zeggen dat ik redelijk objectief was en op misschien het aantal tackels na heeft roda geen fuck gedaan, op een lucky 2e goal na misschien
Ik dacht ook meteen aan de ombudsman iddquote:Op zondag 4 november 2007 16:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tsja de nos moest na al die klachten bij de ombudsman waarschijnlijk ff een statement maken. Gaat echt nergens over dit commentaar
Inderdaad dat mag ook wel gezegd worden. Wij zijn de meest bekritiseerde club en als het even wat minder gaat duikt heel de media er op, maar we zijn de enige ongeslagen clubquote:Op zondag 4 november 2007 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ongeslagen nog.
Ook niet mee eens, ze hebben hard gespeeld veel tackels enzo maar voetballend was het een dramaquote:Op zondag 4 november 2007 16:32 schreef twi het volgende:
[..]
Roda had met een punt teveel gekregen, gezien hun lamme instelling de 2e helft. Op basis van de eerste helft was een gelijkspel terecht, maar zeker niks meer.
"En kreeg daarmee te veel"? Absoluut niet mee eens.quote:Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]
Geflatteerd? Kreeg te veel?
Waar hebben die gekeken!
Ehm, 5-2 of 6-2 was een betere afspiegeling geweest.quote:Op zondag 4 november 2007 16:34 schreef Black-Death het volgende:
[..]
"En kreeg daarmee te veel"? Absoluut niet mee eens.
Hoewel 3-2 een betere afspiegeling van de wedstrijd was geweest, vind ik wel dat Ajax verdiend heeft gewonnen. Vooral Luque vond ik erg goed, prachtige traptechniek!
Wat ik wel jammer vind is de omgang tussen Huntelaar en Suarez. In het begin van het jaar speelden ze veeeeel beter samen, nu zitten ze alleen maar op elkaar te zeiken en passen ze niet meer. En wat een gemiste kansen!
Mooiste moment van de wedstrijd was zonder twijfel direct na de 2-1 toen Kah en Castro elkaar naar de keel grepen, woedend op elkaar waren en dat Jol er tussen moest komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |