abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54358431

pi_54358446
Wat een toppertje gaat die Luque worden!
pi_54358456
Luque heeft geen zin om al van het veld te gaan .
pi_54358472
De Jong goede partij. Van der Wiel goede partij, Jan-Arie goede invalbeurt met een geweldige pass.

De jeugd komt er wel!
pi_54358473
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:25 schreef twi het volgende:
Maduro was weerom prima. Vond ik een van de beteren op het veld, samen met Vertonghen, Luque en Suarez. Hij was balvast, leed amper balverlies (zowel qua acties als qua passing) en veroverde flink wat ballen.

Luque en Kah na de wedstrijd geweldig met elkaar in gesprek over de penalty En KJH moet niet zo zeuren over het afleggen, Suarez probeerde het vandaag vaak zat, wachtte alleen met die laatste counter net te lang.
Bij die 3-2 vond ik Wiges niet adequaat optreden. Had Hadouir beter moeten verdedigen, verder wel een goeie pot gespeeld.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_54358486
Mooie week. Huntelaar lulletje leer penalty's nemen . Was weer knijpen geblazen. Hopen dat de verdediging volgende week toch een stuk beter staat, alla Utrecht uit. Mooi dat Gabri er dan weer is. Luque een zeer puike partij. Hopen dat ie fit blijft en echt gaat laten zien dat ie absoluut geen miskoop is.

VOLGENDE WEEK KNALLEN AUB!!!!!!
  zondag 4 november 2007 @ 16:28:50 #82
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54358492
Suarez
Huntelaar
Luque
Rommendahl

Adrie Koster
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54358494
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:28 schreef VoreG het volgende:
De Jong goede partij. Van der Wiel goede partij, Jan-Arie goede invalbeurt met een geweldige pass.

De jeugd komt er wel!
toch mis ik nog wat jeugd in de aanval
pi_54358501
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:27 schreef toma het volgende:
[ afbeelding ]

Het beste doelsaldo ondanks de vele tegendoelpunten, mooi!
pi_54358521

Geflatteerd? Kreeg te veel?
Waar hebben die gekeken!
pi_54358537
Ik ben toch wel een beetje bezorgd over volgende week, ons middenveld is soms wat fragiel in het verdedigen.
Maar gelukkig is Gabri dan wel weer terug.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54358554
Tering wat hebben die voor een wedstrijd gekeken, ik durf toch wel te zeggen dat ik redelijk objectief was en op misschien het aantal tackels na heeft roda geen fuck gedaan, op een lucky 2e goal na misschien
pi_54358557
Ongeslagen nog.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54358560
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]

Waar hebben die gekeken!
Tsja de nos moest na al die klachten bij de ombudsman waarschijnlijk ff een statement maken. Gaat echt nergens over dit commentaar
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_54358584
Prima overwinning! Jammer van die penalty maar er was weer strijd.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zondag 4 november 2007 @ 16:32:38 #91
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_54358601
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Tering wat hebben die voor een wedstrijd gekeken, ik durf toch wel te zeggen dat ik redelijk objectief was en op misschien het aantal tackels na heeft roda geen fuck gedaan, op een lucky 2e goal na misschien
Roda had met een punt teveel gekregen, gezien hun lamme instelling de 2e helft. Op basis van de eerste helft was een gelijkspel terecht, maar zeker niks meer.
pi_54358604
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:31 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Tsja de nos moest na al die klachten bij de ombudsman waarschijnlijk ff een statement maken. Gaat echt nergens over dit commentaar
Ik dacht ook meteen aan de ombudsman idd
pi_54358615
dat doelsaldo dan. zowel voor als tegen....
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 4 november 2007 @ 16:33:13 #94
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_54358617
Lol Barbara Barends: '' gefeliciteerd Adrie Koster het was niet geweldig hé vandaag?''

Raap me op
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_54358628
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:31 schreef Aanvoerder het volgende:
Ongeslagen nog.
Inderdaad dat mag ook wel gezegd worden. Wij zijn de meest bekritiseerde club en als het even wat minder gaat duikt heel de media er op, maar we zijn de enige ongeslagen club .
pi_54358635
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:32 schreef twi het volgende:

[..]

Roda had met een punt teveel gekregen, gezien hun lamme instelling de 2e helft. Op basis van de eerste helft was een gelijkspel terecht, maar zeker niks meer.
Ook niet mee eens, ze hebben hard gespeeld veel tackels enzo maar voetballend was het een drama
pi_54358641
Die corners van Rommedahl ook weer
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_54358650
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:33 schreef Longmen het volgende:
Die corners van Rommedahl ook weer
het zijn gewoon puntertjes
pi_54358652
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:29 schreef VoreG het volgende:
[ afbeelding ]

Waar hebben die gekeken!
"En kreeg daarmee te veel"? Absoluut niet mee eens.
Hoewel 3-2 een betere afspiegeling van de wedstrijd was geweest, vind ik wel dat Ajax verdiend heeft gewonnen. Vooral Luque vond ik erg goed, prachtige traptechniek!
Wat ik wel jammer vind is de omgang tussen Huntelaar en Suarez. In het begin van het jaar speelden ze veeeeel beter samen, nu zitten ze alleen maar op elkaar te zeiken en passen ze niet meer. En wat een gemiste kansen!

Mooiste moment van de wedstrijd was zonder twijfel direct na de 2-1 toen Kah en Castro elkaar naar de keel grepen, woedend op elkaar waren en dat Jol er tussen moest komen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  zondag 4 november 2007 @ 16:35:21 #100
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_54358678
quote:
Op zondag 4 november 2007 16:34 schreef Black-Death het volgende:

[..]

"En kreeg daarmee te veel"? Absoluut niet mee eens.
Hoewel 3-2 een betere afspiegeling van de wedstrijd was geweest, vind ik wel dat Ajax verdiend heeft gewonnen. Vooral Luque vond ik erg goed, prachtige traptechniek!
Wat ik wel jammer vind is de omgang tussen Huntelaar en Suarez. In het begin van het jaar speelden ze veeeeel beter samen, nu zitten ze alleen maar op elkaar te zeiken en passen ze niet meer. En wat een gemiste kansen!

Mooiste moment van de wedstrijd was zonder twijfel direct na de 2-1 toen Kah en Castro elkaar naar de keel grepen, woedend op elkaar waren en dat Jol er tussen moest komen
Ehm, 5-2 of 6-2 was een betere afspiegeling geweest.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')