abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54353315
Ik bied hierbij een in technisch prima conditie en onbeschadigde staat verkerende Freecom Classic SL 40 GB harde schijf aan. Het betreft een 3,5" extern model met usb2.0-aansluiting.

Kenmerken:
- Ultra platte 3,5" USB-2 Hard Drive met aluminium design
- Interface: USB2.0 (USB1.1 Compatible)
- Compatible met Windows 98SE/ME/2000/XP & MAC OS 9 or higher
- Inclusief Freecom Software Media Suite (Secure & Compress, Password Protection, Auto Run, Sync)
- Afmetingen (B x D x H): 200 x 120 x 25 mm

De harde schijf wordt geleverd inclusief alle originele toebehoren (software + bekabeling). Overigens is het vervangen van de schijf een kwestie van het verwijderen van vier schroeven en twee rubberen voetjes, dus voor iemand die op zoek is naar zowel een relatief kleine IDE-schijf alsook een (naar mijn mening aantrekkelijk ontworpen en kwalitatief hoogwaardige) aluminimum behuizing voor een grotere schijf, een manier om twee vliegen in één klap te slaan. Verkoop van alleen de IDE-schijf is ook bespreekbaar -- ik vind het helemaal niet erg om met de behuizing "te blijven zitten".

Foto's zijn hier te vinden.

Vraagprijs: e.25,- exclusief verzendkosten.

Af te halen in Den Haag - Leidschenveen. Aflevering (thuis of op een voor ons beiden goed bereikbare locatie) is bespreekbaar, echter op voorwaarde dat mijn vraagprijs wordt betaald en het niet onbehoorlijk ver hier vandaan is -- ik ben natuurlijk geen koeriersdienst.
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_54353628
ik doe ff tvptje
Probeert het ook eens met chilisaus …. weergaloos lekker!
pi_54410721
*schop*
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_54412675
Voor 20 euro haal ik hem op. Woon zelf ook in L'veen

mits de schijf een aan/uit knop heeft

[ Bericht 36% gewijzigd door pandabeer op 06-11-2007 20:21:04 ]
pi_54413081
pandabeer: Maak er e.22,50 van en we hebben een deal (anders moet ik eerst met mezelf overleggen of ik de behuizing niet liever zelf houd en de IDE-schijf los verkoop voor een tientje).

//edit

De aan/uit-knop is de stekker die in het stopcontact moet...
pi_54413285
Ik denk er nog heel even over na ik had er namelijk eerst 1 zonder power button en dat beviel me niet zo
pi_54422657
pandabeer: Laat het me maar weten als je er over nagedacht hebt.
pi_54438751
quote:
Op woensdag 7 november 2007 09:14 schreef aa_koch het volgende:
pandabeer: Laat het me maar weten als je er over nagedacht hebt.
Hey, ik zie er vanaf.... Veel succes nog met de verkoop!
pi_54444112
¤20 afhaal op Den Haag CS
Freeze!

Icoon verwijderd door FA, niet terug plaatsen aub.
pi_54444709
pandabeer: Dat vermoeden had ik al, dus als een echte verrassing komt 't niet. In elk geval bedankt dat je me op de hoogte hebt gehouden!

Cops: Ik waardeer je aanbod, maar ik vind het bedrag te laag gezien Den Haag CS voor mij niet om de hoek is (en daar naartoe gaan mij ook weer geld kost). Zoals ik pandabeer eerder ook al vertelde, houd ik de behuizing dan liever zelf en verkoop ik de harde schijf los. Voor e.22,50 mag je 'm komen ophalen, bus #42 stopt hier (vanaf CS) direct voor de deur.
pi_55514561
is ie er nog?
Hi! I am a forum signature virus. Please copy/paste me to your signature to help me spread!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')