Ik bied hierbij een in technisch prima conditie en onbeschadigde staat verkerende Freecom Classic SL 40 GB harde schijf aan. Het betreft een 3,5" extern model met usb2.0-aansluiting.
Kenmerken:
- Ultra platte 3,5" USB-2 Hard Drive met aluminium design
- Interface: USB2.0 (USB1.1 Compatible)
- Compatible met Windows 98SE/ME/2000/XP & MAC OS 9 or higher
- Inclusief Freecom Software Media Suite (Secure & Compress, Password Protection, Auto Run, Sync)
- Afmetingen (B x D x H): 200 x 120 x 25 mm
De harde schijf wordt geleverd inclusief alle originele toebehoren (software + bekabeling). Overigens is het vervangen van de schijf een kwestie van het verwijderen van vier schroeven en twee rubberen voetjes, dus voor iemand die op zoek is naar zowel een relatief kleine IDE-schijf alsook een (naar mijn mening aantrekkelijk ontworpen en kwalitatief hoogwaardige) aluminimum behuizing voor een grotere schijf, een manier om twee vliegen in één klap te slaan. Verkoop van alleen de IDE-schijf is ook bespreekbaar -- ik vind het helemaal niet erg om met de behuizing "te blijven zitten".
Foto's zijn
hier te vinden.
Vraagprijs: e.25,- exclusief verzendkosten.
Af te halen in Den Haag - Leidschenveen. Aflevering (thuis of op een voor ons beiden goed bereikbare locatie) is bespreekbaar, echter op voorwaarde dat mijn vraagprijs wordt betaald en het niet onbehoorlijk ver hier vandaan is -- ik ben natuurlijk geen koeriersdienst.
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.