dacht eerst dat Zany dat niet wilde hebben, maar Bas vertelde me dat hun dat zelf weg hebben gehaald, omdat ze niet in elke track hun eigen naamde wilde hebbenquote:Op zondag 4 november 2007 20:26 schreef Hordo het volgende:
Jammer dat uit de vinyl versie van Crump dat Noisecontrollers is weggehaald, dat was wel vet altijd imho
Ik wilde het net zeggen.quote:Op zondag 4 november 2007 20:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
hee tanz electric die staatn eit in de tracklist
volgens mij hadden Diederik en Stefan inderdaad Tanz Elektric gebruikt voor een introquote:Op zondag 4 november 2007 20:50 schreef LeonH het volgende:
Tanz Elektrik? Is die die inqoming edit ofzo?
Op een filmpje van Defqon dit jaar van D&S hoor je ook eerst die intro en daarna Tanz Electricquote:Op zondag 4 november 2007 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
volgens mij hadden Diederik en Stefan inderdaad Tanz Elektric gebruikt voor een intro
Kloptquote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar in die set van inqoming zit het niet volgens mij ff kijken of ik hem nog heb
dat was volgens mij hun standaard intro in het begin...quote:Op zondag 4 november 2007 20:57 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Op een filmpje van Defqon dit jaar van D&S hoor je ook eerst die intro en daarna Tanz Electric![]()
http://youtube.com/watch?v=wctamshlyfUquote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja maar zonder tanz electric of met? op inqoming zonder.. maar op Defqon met dus ?
Zonder Tanz Electric, staat gewoon niet op de tracklist.quote:Op zondag 4 november 2007 21:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
ja maar zonder tanz electric of met? op inqoming zonder.. maar op Defqon met dus ? nou ja boeiend ze zullen hem tussendoor wel ff aangepast hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |