Werd je bij haar in bed wakker?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[...]
Daarna deed ze me een oneerbaar voorstel.
Toen werd ik wakker.
[...]
Lijn 33 van Heerlen naar Sittard. Die durf ik nu dus niet meer inquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:30 schreef HeyFreak het volgende:
welke bus was dat?
Nog altijd beter dan dromen over jou lijkt me.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
En dan droom je over een 45-jarige milf met een pak shag op d'r kut. Sad
Pas je ondertitel dan eens aan joh.quote:Op zondag 4 november 2007 05:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
PNWD ROFL!!11!!EINZ blikje bier![]()
![]()
En handjes boven de deken he.quote:Op zondag 4 november 2007 05:39 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
wel perverse dromen zo vroeg op de avond zeg :-/
Ja echt hequote:Op zondag 4 november 2007 04:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht al, wat is daar nou erg aan. Tot ik de laatste regel las.
Klinkt als de Bangbusquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:30 schreef HeyFreak het volgende:
welke bus was dat?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Toen werd ik wakker.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
En bedankt; nu heb ik dat schijtnummer weer in mijn kop zitten![]()
pwnedquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan dromen over jou lijkt me.
Hihiquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan dromen over jou lijkt me.
ITers hebben een hekel aan managers, wat moet je met zo'n boek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zat zo gisteravond in de bus, komt er een mooi wijf (donkerblond haar, slank, milf en circa 45) tegenover me zitten. Ik keek op van mijn boek managementwijsheden en knikte kort naar haar bij wijze van beleefde, en correcte groet. Ze glimlachte uitdagend naar me. Ze zat met haar benen over elkaar en zo verstreek enige tijd. Op een gegeven moment sloeg ze haar benen open en liet ze haar bever zien (ze had een rok aan)! Ik zo vanen zij giechelen. Toen trok ze ineens haar blouse open en showde ze me haar volronde cup c prammen! Daarna deed ze me een oneerbaar voorstel.
Toen werd ik wakker.
Klacht: dromen zijn bedrog![]()
Ik ben beidequote:Op zondag 4 november 2007 15:12 schreef McKillem het volgende:
ITers hebben een hekel aan managers, wat moet je met zo'n boek.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
..............en circa 45)
Niet elke milf van 45 heeft een kop als een verlopen krant.quote:Op zondag 4 november 2007 22:40 schreef RickoKun het volgende:
Hier stopte ik met lezen.zo'n ranzig yvonne grotje!
Ook al?quote:Op zondag 4 november 2007 04:51 schreef Sapstengel het volgende:
Ik dacht al, wat is daar nou erg aan. Tot ik de laatste regel las.
quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet elke milf van 45 heeft een kop als een verlopen krant.
[ afbeelding ]
Ja klopt. Wil je me aanraken?quote:Op maandag 5 november 2007 10:38 schreef fathank het volgende:. Zeg TS, jij was toch van de Sjieke Sjaak en Dirty Diane reeks..?
Nee bedankt. Ik zet het wel in mijn sig ofzo.quote:
Het idee van een MILF is dat je d'r wel zou willen neuken, Mother I'd LIKE to Fuck?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
k zat in tram vijf en m'n lul stond stijf,quote:Op maandag 5 november 2007 20:01 schreef ikJur het volgende:
Ik zat in tram 5
ik zag een lekker wijf
mijn pik stond stijf
toen kwam een oud wijf
ik zei: weg kankertrut, rimpelkut
geef me je geld of ik gebruik geweld
die is door ons verbasterd.quote:Op maandag 5 november 2007 21:05 schreef luciferist het volgende:
[..]
k zat in tram vijf en m'n lul stond stijf,
want naast me zat een lekker wijf.
Ik wou net gaan, er kwam een oud wijf aan
en zei: "Zeg zou jij niet eens voor mij opstaan?"
Ik zei: "Luister trut, met je rimpelkut,
Def P. zit hier en ik ben blut.
Dus geef je geld of ik gebruik geweld."
zijn er 2 verschillende versie's uit?
quote:Op zondag 4 november 2007 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Niet elke milf van 45 heeft een kop als een verlopen krant.
[ afbeelding ]
In een droom een boek lezenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik zat zo gisteravond in de bus, komt er een mooi wijf (donkerblond haar, slank, milf en circa 45) tegenover me zitten. Ik keek op van mijn boek managementwijsheden en knikte kort naar haar bij wijze van beleefde, en correcte groet. Ze glimlachte uitdagend naar me. Ze zat met haar benen over elkaar en zo verstreek enige tijd. Op een gegeven moment sloeg ze haar benen open en liet ze haar bever zien (ze had een rok aan)! Ik zo vanen zij giechelen. Toen trok ze ineens haar blouse open en showde ze me haar volronde cup c prammen! Daarna deed ze me een oneerbaar voorstel.
Toen werd ik wakker.
Klacht: dromen zijn bedrog![]()
Javaanse jongens tochquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:36 schreef Biogarde het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |