Volgens mij niet maar ik ga even snuffelen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Heb jij ook die cap van toen hij de villa verliet en hij met zijn armen wijd staat? Dan lijkt hij net op de nieuwe Messias waarbij je zijn kruis wel wilt dragen. Op een hele positieve manier dan en niet letterlijk ofzo..![]()
Rond 22.30 uur was hij gewoonweg niet meer te verstaan. Een rode bol die stond te wauwelen.quote:
Eveline en Ilona konden het goed vinden met Nena en Sylviaquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Eveline en Ilona ken ik ook niet. Waren dat boeiende figuren? Volgens mij echt totaal niet. En met wie hadden zij een verbond?
Jij blijft hopen he.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb toendertijd wel mee gekregen dat ze drank hebben verstopt in de kooi, was dat dan om Nicolaas te pakken?
Eveline en Ilona waren een stuk boeiender en vooral intelligenter dat wat er nu inzit. Toen vond iedereen het eigenlijk weinig, maar als ik nu kijk, verlang ik terug naar die tijd. Strategisch overleg met Stephan en zijn vrouwen haha. Als waren mijn favo's toen Bart en Nena, maar het spel was toen wel boeiend. Zelfs Brian vond ik in het begin nog leuk met het verstoppen van de alcohol met Bart. Superstreams waren dat... snik.... Bij het spugen naar Stephan is het fout gegaan, toen had er echt ingegrepen moeten worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Eveline en Ilona ken ik ook niet. Waren dat boeiende figuren? Volgens mij echt totaal niet. En met wie hadden zij een verbond?
Ik ook nu...er zijn blijkbaar vrouwen die dat woest aantrekkelijk vinden...quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef Py het volgende:
Hehehe. Amanda en Nadia laten zich lekker vollopen![]()
Okeeeeee, zuipen bitchesquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef Py het volgende:
Hehehe. Amanda en Nadia laten zich lekker vollopen![]()
Typisch voorbeeld van een ontzettende foute klootzak maar soms oh zo lekker. Ik doe er nog eentje.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Rond 22.30 uur was hij gewoonweg niet meer te verstaan. Een rode bol die stond te wauwelen.
Fantastisch!Boos op iedereen, schuddend met zijn lokken en een blik waar je echt bang van werd.
Woest aantrekkelijk vond ik hem. Voor 18.00 uur dan.
ja, nicolaasquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Rond 22.30 uur was hij gewoonweg niet meer te verstaan. Een rode bol die stond te wauwelen.
Fantastisch!Boos op iedereen, schuddend met zijn lokken en een blik waar je echt bang van werd.
Woest aantrekkelijk vond ik hem. Voor 18.00 uur dan.
Dat vertelde Ricardo net. Dat hij LIeke even apart moest spreken en dat iedereen daarna op de bank moestquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij blijft hopen he.![]()
Er gaat toch zeker wel een cameraman mee naar Time-out, kunnen ze het niet op een stream gooien dan?
Neehee!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook nu...er zijn blijkbaar vrouwen die dat woest aantrekkelijk vinden...![]()
Ik was net bijgekomen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van een ontzettende foute klootzak maar soms oh zo lekker. Ik doe er nog eentje.![]()
[ afbeelding ]
sowee!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van een ontzettende foute klootzak maar soms oh zo lekker. Ik doe er nog eentje.![]()
[ afbeelding ]
Gatverdarrie. Wat lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we het hopen!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef Dark het volgende:
Optreden fataal in de Time Out?
Voor Brian misschien.........waarschijnlijk
Ik heb er moeite mee wie het is. Dennis of Nadiaquote:
Ja hilarisch hahahaha, nog nooit zoiets saais gezien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef Darklight het volgende:
Eveline en Stephan hadden ook een soort tvshow in het begin
En al die aantekeningen die ze maakten
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was omdat Wicawdo nog een drankje wilde "doen"quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef Py het volgende:
[..]
Dat vertelde Ricardo net. Dat hij LIeke even apart moest spreken en dat iedereen daarna op de bank moest![]()
quote:
Je zou het niet verklappenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Neehee!Voor 18.00 uur. Jij bent altijd woest aantrekkelijk. Je was echt leuk als indiaan net!
![]()
We hebben van je genoten.
Die dierenshowquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef Darklight het volgende:
Het is beter, dat Huub en Brian samen gaan en dat Brian geen gsusverhalen kan vertellen als hij terugkomt!quote:
op tien.tv kun je héél ver terug bladeren (duurt wel een minuut of 10 met laden dan)quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:52 schreef Darklight het volgende:
wel jammer dat er geen filmpjes zijn van Nicolaas in het begin
Maar bijna niemand keek toen nog, dus niemand maakte filmpjes
Brian dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee wie het is. Dennis of Nadia![]()
heuhquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was omdat Wicawdo nog een drankje wilde "doen"![]()
Nou ja dan doen we gewoon 1 1/2 week neuken en dan zelf de deur uitschoppen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Ik keek graag naar hem als hij in de zon lag te slapen.
Foute klootzak is een beetje overdreven.
Meer het type "2 weken neuken en vertrekt dan weer met de noorderzon"
Toch iets van een honden talkshow..? was vet saai. Jammer dat van al die plannen die er waren in het begin. Zoals Bart met 538 een evenement organiseren en Ilona een casting/modellen bureau. Niet heb ik daarvan in die tijd terug gezien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef Darklight het volgende:
Nee helaas, hebben ze er samen in gezeten? Nu ik die verhalen hier lees en die caps zie van toen krijg ik steeds meer het idee dat ik iets heb gemist.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:00 schreef agter het volgende:
[..]
Heb je nog mee gekregen dat Eric hem ook erg lekker vond?
Het zou leuker zijn, als Lieke mee zou mogen!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:59 schreef farscapevr6 het volgende:
amanda zal wel meemogen zodat t niet explodeert
Opslaan als...quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was de bedoeling van Wicawdo om na de stripper boven op de bank iets te drinken met z'n allen, het is er niet meer van gekomenquote:
Dat was altijd lekker ja. Dan lag hij met ontbloot bovenlijf op de bank in de tuin te zonnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Ach ja alle drie een snorquote:
En jij geloofd wat er op VV staat ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik lees net op VV dat Lieke dus wel de stripper heeft besteld! Mijn welgemeende excuses!
Tot 02:30 minstensquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:02 schreef Ziet het volgende:
iemand enig idee hoe lang huub en brian straks weg zullen zijn?
geen mededeling of brief?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de bedoeling van Wicawdo om na de stripper boven op de bank iets te drinken met z'n allen, het is er niet meer van gekomen![]()
Daar staan bijna nooit waarheden inquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik lees net op VV dat Lieke dus wel de stripper heeft besteld! Mijn welgemeende excuses!
Ik bedoel op YouTubequote:Op zaterdag 3 november 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
op tien.tv kun je héél ver terug bladeren (duurt wel een minuut of 10 met laden dan)
Bovenaan de bladzijde kun je per week terug bladeren
Dan heb ik nog ruim een uur om daar over na te denken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
Ruud, ze gaan nu de deur uit. Sta je klaar ??
Moet ik je ophalen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb ik nog ruim een uur om daar over na te denken.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef Scandalous het volgende:
Suus(?) -Veel plezier nog verder hier!
Dennis- Ja jij ook
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef Scandalous het volgende:
Suus(?) -Veel plezier nog verder hier!
Dennis- Ja jij ook
Mijn hoop is een dronken Amandaquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
Naad tegen Brian - We doen geen terror op Lieke, dat mag niet, we mogen niet eens iets zeggen, laat staan beige - killing!
Zijn grootste concern is hoe de tomaten en rotte eieren straks te ontwijkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
Brian spreekt Amanda toe - Je gaat niet dronken worden als ik weg ben, niet dansen met Dennis, dat is mijn concern...........
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn grootste concern is hoe de tomaten en rotte eieren straks te ontwijken![]()
Accepteert u PayPal?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor normale vrouwen is dit om te kotsen, voor Amanda een bewijs van zijn liefde.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft flink gezopen inmiddels.
Hij waarschuwt Amanda dat ze niet meer mag drinken, zich in moet houden en ook niet met D mag dansen.
His Holyness neemt in stijl afscheid van zijn as bruid.![]()
Niks is onmogelijk zolang Mata Hoeri in de buurt is.quote:
4 vrienden van mij zijn nu met 3 auto's bij de A27. Ik heb telefonisch contactquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sssttttttt...... ZE kijken meequote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
4 vrienden van mij zijn nu met 3 auto's bij de A27. Ik heb telefonisch contact
met ze en ze gaan proberen de weg te blokkeren !!!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nadia is al een aardig eindje op weg, dus ik zie nog wel wat gebeuren daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk zolang Mata Hoeri in de buurt is.![]()
Dan nemen wij toch het fietspad!quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou Evelien:quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Wat? Dan explodeert het sneller. Dat is al gebleken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:59 schreef farscapevr6 het volgende:
amanda zal wel meemogen zodat t niet explodeert
als miljonair kan hij toch makkelijk een oppas betalen ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef Prospera het volgende:
De laatste instructies voor Amanda
[ afbeelding ]
Wat willen ze doen ? Ze hebben geen kentekens, geen kleur van de auto's nietsquote:
Ze worden al nauwelijks meer gecorrigeerd door dat hypocriete kutzooitje achter, dus het zal vast.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadia is al een aardig eindje op weg, dus ik zie nog wel wat gebeuren daar.
Pracht cap Prosperaquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:15 schreef Prospera het volgende:
De laatste instructies voor Amanda
[ afbeelding ]
Een andere route nemen misschien ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Wat willen ze doen ? Ze hebben geen kentekens, geen kleur van de auto's niets
(En ze doen voor film- en tv- soms autostunts, dus ze kunnen HEEL NATUURLIJK een aanrijding
simuleren *gniffel* )
Mooie capquote:
Nou, eh, dat heeft geen zinquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Een andere route nemen misschien ?![]()
Niet als stel, als vrienden..........quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef agter het volgende:
zijn huub en lieke eigenlijk al weer bij elkaar?
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Pracht cap ProsperaHiet spreekt alles uit vooral de onderdanigheid van Amanda.
Na het gedonder hebben ze vannacht bij elkaar in de MB geslapen. Huub zei vanmorgen: Ik weet niet of het verstandig is dat we vannacht gevreeën hebben, maar het voelde goed.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:19 schreef agter het volgende:
zijn huub en lieke eigenlijk al weer bij elkaar?
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:23 schreef b.a.s. het volgende:
Amanda piept als een muis dat haar vriendje weg is![]()
Type Tom Sawyer/ James in Lost. De aantrekkelijke slechterik die eigenlijk niet zo slecht is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Heel goed omschrevenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:25 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Type Tom Sawyer/ James in Lost. De aantrekkelijke slechterik die eigenlijk niet zo slecht is.
Logopedie is a bitchquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:23 schreef b.a.s. het volgende:
Amanda piept als een muis dat haar vriendje weg is![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
ik hoop dat ze met rotten eieren gaan gooien tijdens St. Rat zijn gekweel.![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 april 2007 01:41 schreef Prospera het volgende:
Voor alle bouquet- en Libellelezende dames:
Nicolaas heeft een strakke/harde kaaklijn en priemende groene ogen, die je doen glijden op je stoel.
Vooral zijn weelderige haarbos, waar menig hand wel doorheen wilt glijden, doet zijn masculiene voorkomen je sidderen en beven.
Zijn autoritaire gedrag maakt vele slachtoffers van een vadercomplex week van verlangen.
Vraag me af wat er nu nog gebeuren wil ze exit worden gestuurd. Alles lijkt te mogen en verdwijnt in de doofpot.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:26 schreef agter het volgende:
Dit is wel HET moment om Amanda over de zeik te helpen en haar zo een exit te vezorgen...
Dat alle groente, fruit en vleesch over de datum, Brian in het gelaat geworpen moge wordenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
ik hoop dat ze met rotten eieren gaan gooien tijdens St. Rat zijn gekweel.![]()
![]()
Zei Jaap dat?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef Scandalous het volgende:
Dennis heeft meteen een grote muil zonder huub&brian.
Japiiiiooooooo we gaan Lieke breken!!
Als het zulke caps oplevert mag je nog wel even doorsnuffelenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
ik kan het niet laten even wat verder te snuffelen.
Prospera omschreef hem zo
[..]
Ik heb goede hoop dat er in ieder geval een paar raak zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef itsme het volgende:
[..]
Duimen.
Er zal wel beveiliging zijn maar een rotte ei of tomaat is zo gegooid natuurlijk.![]()
![]()
thanks BAS&BQquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:21 schreef b.a.s. het volgende:
[..]
Helemaal mee eensZie Amanda daar staan!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik zeg hou d´r vanquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Dat riep Dennis tegen Jaap. hij keek hem alleen verbaasd aan, omdat ie nu ineens praatjes heeft.quote:
quote:
Ene "Ali" sprak Amanda mee. Duidelijk dat de verstandhouding tussen die 2 veel te gezellig lijkt voor een slaaf met slavendrijver. We mogen er vanuit gaan dat "Ali" al net zo'n takkehoer is als Amanda.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:29 schreef beequeen het volgende:
De snollen mogen dus niet drinken, het hokje belt al. N noemt ze stouterds![]()
Ik ga eens kijken of nog een leuke film te spotten is, tot morgen en voor straks, succes voor de nachtploeg en welterusten.![]()
jammerquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:25 schreef kybe het volgende:
The bitches mogen geen alcohol meer van het hokje.
inderdaad.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:16 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou Evelien:
-knip
Ilona:
-knip-
Castreren heeft ook geen zin meer, hoger dan dat piepstemmetje is niet mogelijk....quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:30 schreef jassy het volgende:
Normaal hoor je Dennix niet, en nu voert hij het hoogste woord! Laffe hond.
Wie wat?!quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:31 schreef dgk_fan het volgende:
Okee, ben net gebeld, 1 van de wagens zit nu achter ze, en ze pakken
inderdaad de A27 !!
Hij loopt ook ineens heel stoer en leuk tegen Amanda en Nadia te doen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:31 schreef mazaru het volgende:
Waarom is Nix zo hyper? Heeft die ook achter lopen snuiven soms?
Ging Jaap niet eens een beetje schijnheilig lachen zoals we hem dat gisteravond hebben zien doen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:30 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat riep Dennis tegen Jaap. hij keek hem alleen verbaasd aan, omdat ie nu ineens praatjes heeft.
Nix zit aan de Bacoquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:31 schreef mazaru het volgende:
Waarom is Nix zo hyper? Heeft die ook achter lopen snuiven soms?
De Gouden Kooi wagens ! De auto waar Huub en Brian inzitten is zo'nquote:
Volgens mij speelt daar meer mee, hij loopt te brullen als een neanderthalerquote:
Laat ze ze niet uit het oog verliezen, Donnyquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:31 schreef dgk_fan het volgende:
Okee, ben net gebeld, 1 van de wagens zit nu achter ze, en ze pakken
inderdaad de A27 !!
Heb je iemand gestuurd om ze te stalken?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:35 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
De Gouden Kooi wagens ! De auto waar Huub en Brian inzitten is zo'n
geblindeerde dikke terreinwagen, verder rijden er nog 2 auto's en een busje mee....
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef avonne het volgende:
[..]
Hahaha dat was inderdaad een mooie plaatjequote:Op zaterdag 3 november 2007 23:36 schreef Kinga het volgende:
hahaa wat schattig, jaap met die choco sint in zijn hand.
'iemand' ?? 3 wagens met jongens die autostunts doen gaan proberen dequote:Op zaterdag 3 november 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je iemand gestuurd om ze te stalken?
You're kidding me?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:38 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
'iemand' ?? 3 wagens met jongens die autostunts doen gaan proberen de
boel klem te zetten op de A27 zodat Brian en Huub niet naar Gemert kunnen !!![]()
En?? Nog spannende dingen meegemaakt of ga je daar ff een apart topic voor openen??quote:
Leuke sjnabbels voor ome Fons.quote:Op zondag 4 november 2007 03:17 schreef akveor het volgende:
Hoezo is Brian ook weer terug.... dit was niet de afspraak...![]()
Dankjewelquote:Op zondag 4 november 2007 03:19 schreef loisie het volgende:
Bedankt voor de foto's Ruud, zag ze net op Vol voorbij komen........zo slecht waren ze helemaal niet hoor![]()
Ik hoor dat je ook foto's hebt?quote:Op zondag 4 november 2007 03:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuke sjnabbels voor ome Fons.![]()
Ik herken je niet eens....met zo'n ava....quote:Op zondag 4 november 2007 03:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind dat VOL zo'n ouwe-meuten-forum.......![]()
quote:
Okee, omdat jij het vraagt dan.....................quote:Op zondag 4 november 2007 03:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik herken je niet eens....met zo'n ava....
ben nog steeds benieuwd hoe oud je bentquote:Op zondag 4 november 2007 03:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nog steeds geweldig, ik blijf hier wonen.![]()
Hebben ze een beetje genoten van je op VOL...? Daar is geloof ik niemand Dennis fan.quote:Op zondag 4 november 2007 03:22 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Okee, omdat jij het vraagt dan.....................
Hahaha.........ik ookquote:Op zondag 4 november 2007 03:24 schreef KimiK het volgende:
[..]
ben nog steeds benieuwd hoe oud je bent![]()
Ik ben niet geregistreerd op VOL. Ik vind dat een beetje 'boven mijn leeftijd'quote:Op zondag 4 november 2007 03:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Hebben ze een beetje genoten van je op VOL...? Daar is geloof ik niemand Dennis fan.
Trustenquote:Op zondag 4 november 2007 03:33 schreef loisie het volgende:
Tis beurd voor nu........de luiken gaan dicht hier
[ afbeelding ]
Mot dat danquote:Op zondag 4 november 2007 03:37 schreef EdAtTheBar het volgende:
Er is dus helemaal NIKS gebeurd? Geen tomaat of appel gegooit..? Geen anti-brainliedje gezongen?
quote:Op zondag 4 november 2007 03:27 schreef tipsch het volgende:
Foto's gezien ruud, mooi hoor. Bedankt
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=2147709#2147709
Ben eigenlijk wel blij dat het publiek in mijn lokale etablissement zich beschaafd heeft gedragen.quote:
quote:Op zondag 4 november 2007 03:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat het publiek in mijn lokale etablissement zich beschaafd heeft gedragen.![]()
Dacht ook meer aan de mensen van buiten Gemertquote:Op zondag 4 november 2007 03:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat het publiek in mijn lokale etablissement zich beschaafd heeft gedragen.![]()
De bezoekers hier komen uit Gemert en uit de verre omtrek.quote:Op zondag 4 november 2007 03:45 schreef KimiK het volgende:
[..]
Dacht ook meer aan de mensen van buiten Gemert![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 03:48 schreef Kaleddis het volgende:
Hebben jullie je ook zo zitten ergeren aan nix ? Op geen enkele stream te ontkomen, dus alles maar zwaar in de muteHij wist ook echt niet van ophouden
![]()
Hoe langer ik naar hem kijk, hoe meer ik overtuigd raak dat die gozer ze niet allemaal op een rijtje heeftquote:
Zeker weten, 100%, sowieso, dat hij ze niet allemaal op een rijtje heeftquote:Op zondag 4 november 2007 03:52 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hoe langer ik naar hem kijk, hoe meer ik overtuigd raak dat die gozer ze niet allemaal op een rijtje heeft![]()
Trusten Ruud, bedankt voor je verslag(je)quote:Op zondag 4 november 2007 03:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis bijna vier uur. Het geneuk van Kubatz wens ik niet meer te maken.
Huub zag er live uit als Huub en Brian ziet er in het echt nog enger uit als op de streams.![]()
En Netty.... JC, wat een wansmaak aan kleding voor een avondje uit.
As ik morgen niet meer post weten jullie wie een mogelijk motief heeft.![]()
![]()
![]()
Reposts van de plaatjes zo meteen of anders morgen eerste werk.
Ah, doe het zo nog even. Behalve dat ik heel nieuwsgierig benquote:Op zondag 4 november 2007 03:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tis bijna vier uur. Het geneuk van Kubatz wens ik niet meer te maken.
Huub zag er live uit als Huub en Brian ziet er in het echt nog enger uit als op de streams.![]()
En Netty.... JC, wat een wansmaak aan kleding voor een avondje uit.
As ik morgen niet meer post weten jullie wie een mogelijk motief heeft.![]()
![]()
![]()
Reposts van de plaatjes zo meteen of anders morgen eerste werk.
btw, pee emmejtequote:Op zondag 4 november 2007 03:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ah, doe het zo nog even. Behalve dat ik heel nieuwsgierig benis het ook wel leuk voor de ochtendploeg.
Je kan het![]()
Als dat ettertje dus al eens iets speltechnisch bespreekt, zal dat dus ook zo gaan. Ge-wel-dig, wat voegt die droeftoeter veel toe zeg.quote:Op zondag 4 november 2007 04:06 schreef KimiK het volgende:
[..]
volgens mij heeft ie niet eens zijn zender om![]()
Ach.... met zender voegt hij ook Nix toequote:Op zondag 4 november 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als dat ettertje dus al eens iets speltechnisch bespreekt, zal dat dus ook zo gaan. Ge-wel-dig, wat voegt die droeftoeter veel toe zeg.![]()
heeft hij net zo'n sok als Brainlessquote:Op zondag 4 november 2007 04:11 schreef tipsch het volgende:
Dennis fluistert nog 300cp te hebben? Hoe komt hij eraan? Nog een verdwenen spelelementje? Zielige kutredactie.![]()
Droeftoeter, die hoor je niet zo vaak.quote:Op zondag 4 november 2007 04:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
Als dat ettertje dus al eens iets speltechnisch bespreekt, zal dat dus ook zo gaan. Ge-wel-dig, wat voegt die droeftoeter veel toe zeg.![]()
Mooi hequote:Op zondag 4 november 2007 04:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Droeftoeter, die hoot je niet zo vaak.![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 04:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ligt Dennis nou het dekbed te bevredigenHij ligt er zo over te wrijven.
![]()
Edit: Het is het handje van Naad![]()
Wat is het toch ook een sletje. Luukie nokkie nokkie, dan maar weer naar de eerst beschikbare: De sukkel met de badmuts van Murrays en haarlak.quote:Op zondag 4 november 2007 04:17 schreef KimiK het volgende:
[..]
![]()
nee hij wreef over Nada d'r been, was eerst haar voet aan het masseren.
kort slaapje btw
ze wil in 'haar eigen' bed gaan liggen (maar nixxie wil niet dat ze weggaat), gaat alleen even bij haar dekkingsslaafje liggen om haar voet te laten masserenquote:Op zondag 4 november 2007 04:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat is het toch ook een sletje. Luukie nokkie nokkie, dan maar weer naar de eerst beschikbare: De sukkel met de badmuts van Murrays en haarlak.![]()
Trustequote:Op zondag 4 november 2007 04:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nou is Fok! niet down maar alle users....
Dan ga ik ook maar.Truste Fok
![]()
Tja, wat moet je als je zijn schoenzolen niet mag kussen ..........quote:Op zondag 4 november 2007 04:24 schreef KimiK het volgende:
[..]
ze wil in 'haar eigen' bed gaan liggen (maar nixxie wil niet dat ze weggaat), gaat alleen even bij haar dekkingsslaafje liggen om haar voet te laten masseren![]()
Welterustequote:Op zondag 4 november 2007 04:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ooo, nog niet allemaal, truste tipsch.![]()
Tnx BSOL, was nogal teleurgesteld na het schieten met mijn 8 megapix cam. Bij normaal licht is de Canon A720 echt top. Maar de plaatjes werden toch op prijs gesteld.quote:Op zondag 4 november 2007 04:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Tja, wat moet je als je zijn schoenzolen niet mag kussen ..........
PS, Ruud - topfoto's !
Waarschijnlijk wordt je belichtingsmeter verstoord door die blacklights (UV-licht). Of het licht wisselt te snel voor het (iets tragere) systeem van belichtingsmeter en instellen. Daar kun je niet veel aan doen.quote:Op zondag 4 november 2007 04:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tnx BSOL, was nogal teleurgesteld na het schieten met mijn 8 megapix cam. Bij normaal licht is de Canon A720 echt top. Maar de plaatjes werden toch op prijs gesteld.truste.
![]()
quote:
Als Huub bij de FEBO zit, zal hij wel een versnapering krijgenquote:Op zondag 4 november 2007 04:36 schreef KimiK het volgende:
[..]
snapte even niet meer wie er nou naar bed ging. Het is wel moeilijk on topic te blijven als de streams op slapende mensen staan. Huub zal wel bij de Febo zijn.
vast wel, denk dat hij in Gemert ook niet droog heeft gestaanquote:Op zondag 4 november 2007 04:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Als Huub bij de FEBO zit, zal hij wel een versnapering krijgen
Hij vertelde Lieke dat hij in Gemert Bacardi Cola had gedronken. En voegde er aan toe "Niet te veel, 'n stuk of drie"quote:Op zondag 4 november 2007 04:38 schreef KimiK het volgende:
[..]
vast wel, denk dat hij in Gemert ook niet droog heeft gestaan![]()
moet kunnen lijkt mequote:Op zondag 4 november 2007 04:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij vertelde Lieke dat hij in Gemert Bacardi Cola had gedronken. En voegde er aan toe "Niet te veel, 'n stuk of drie"
Welterustenquote:Op zondag 4 november 2007 04:47 schreef KimiK het volgende:
[..]
moet kunnen lijkt me
ga m'n bed opzoeken, trusten BSOL (en evt. lurkers)![]()
![]()
Je avatar moet je niet veranderen......nog ff volhoudenquote:Op zondag 4 november 2007 09:33 schreef Varen het volgende:
Morgge allemaal
![]()
Nou er is dus niks gebeurt in Gemert![]()
Ik verander mijn user weer, onze akties hebben toch geen zin![]()
Blij dat Fok weer terug is, ik was bang, dat hij gehackt was.
Oke, voorruit dan maar.quote:Op zondag 4 november 2007 09:34 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je avatar moet je niet veranderen......nog ff volhouden
Gisteren mocht Amanda beslist niet tangen, van Brian....quote:Op zondag 4 november 2007 08:57 schreef Lady-night het volgende:
Ook hier moet hij zich in houden onze heilige Brian en maar dreigen, als Amanda zo door gaat.....dan weet ze wat er gebeurd.....
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=50591&sess=2832
Jammer dat jullie je avatar zo snel weer inwisselen.....ja jammer dat er geen acitevoerders waren he.....buiten dan, binnen was ook niet te verwachten dat je wat uit kon halenquote:Op zondag 4 november 2007 09:56 schreef Nostalgist het volgende:
Morgen ! Een nieuwe dag met nieuwe kansen. Zo. na een dag een andere avatar, maar weer mijn oude vertrouwde.
"Isn't it ironic?" Veel praatjes, niets gebeurd in Gemert.....
Tvp dus
Het signaal is vast overgekomenquote:Op zondag 4 november 2007 09:58 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Jammer dat jullie je avatar zo snel weer inwisselen.....
Het verzoek van Ladynight was, om nog even vol te houden..... Ik hou hem nog 1 dagje.quote:Op zondag 4 november 2007 09:56 schreef Nostalgist het volgende:
Morgen ! Een nieuwe dag met nieuwe kansen. Zo. na een dag een, maar weer mijn oude vertrouwde.
"Isn't it ironic?" Veel praatjes, niets gebeurd in Gemert.....
Tvp dus
aaargh godsamme kon je me niet even waarschuwen, ben net wakker.quote:Op zondag 4 november 2007 09:48 schreef controlaltdelete het volgende:
waarom lopen die dozen opeens allemaal met een haarband in? Apen ze mekaar na of moet dat van de redactie?
Jammer, maar toch wel verwacht. Ik geef het je op een briefje. Er wordt nog even wat over gemord, her en der en na morgen, overmorgen is het gewoon weer bizniz as usual. Brian komt weer weg met buitensporig agressief gedrag, Amanda idem dito en straks gooit Huub per ongeluk een glas kapot en worden er een 'voorbeeld' gesteld.quote:Op zondag 4 november 2007 10:12 schreef itsme het volgende:
Geen een tomaatje, geen een scheldwoord? Dus St Rat denkt dat hij enorm popie is en is dat misschien ook wel in deze maatschappij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |