Volgens mij niet maar ik ga even snuffelen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:48 schreef noekje het volgende:
Heb jij ook die cap van toen hij de villa verliet en hij met zijn armen wijd staat? Dan lijkt hij net op de nieuwe Messias waarbij je zijn kruis wel wilt dragen. Op een hele positieve manier dan en niet letterlijk ofzo..![]()
Rond 22.30 uur was hij gewoonweg niet meer te verstaan. Een rode bol die stond te wauwelen.quote:
Eveline en Ilona konden het goed vinden met Nena en Sylviaquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Eveline en Ilona ken ik ook niet. Waren dat boeiende figuren? Volgens mij echt totaal niet. En met wie hadden zij een verbond?
Jij blijft hopen he.quote:
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:52 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb toendertijd wel mee gekregen dat ze drank hebben verstopt in de kooi, was dat dan om Nicolaas te pakken?
Eveline en Ilona waren een stuk boeiender en vooral intelligenter dat wat er nu inzit. Toen vond iedereen het eigenlijk weinig, maar als ik nu kijk, verlang ik terug naar die tijd. Strategisch overleg met Stephan en zijn vrouwen haha. Als waren mijn favo's toen Bart en Nena, maar het spel was toen wel boeiend. Zelfs Brian vond ik in het begin nog leuk met het verstoppen van de alcohol met Bart. Superstreams waren dat... snik.... Bij het spugen naar Stephan is het fout gegaan, toen had er echt ingegrepen moeten worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef HuubLiekeFan het volgende:
Eveline en Ilona ken ik ook niet. Waren dat boeiende figuren? Volgens mij echt totaal niet. En met wie hadden zij een verbond?
Ik ook nu...er zijn blijkbaar vrouwen die dat woest aantrekkelijk vinden...quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef Py het volgende:
Hehehe. Amanda en Nadia laten zich lekker vollopen![]()
Okeeeeee, zuipen bitchesquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef Py het volgende:
Hehehe. Amanda en Nadia laten zich lekker vollopen![]()
Typisch voorbeeld van een ontzettende foute klootzak maar soms oh zo lekker. Ik doe er nog eentje.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Rond 22.30 uur was hij gewoonweg niet meer te verstaan. Een rode bol die stond te wauwelen.
Fantastisch!Boos op iedereen, schuddend met zijn lokken en een blik waar je echt bang van werd.
Woest aantrekkelijk vond ik hem. Voor 18.00 uur dan.
ja, nicolaasquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef noekje het volgende:
[..]
Rond 22.30 uur was hij gewoonweg niet meer te verstaan. Een rode bol die stond te wauwelen.
Fantastisch!Boos op iedereen, schuddend met zijn lokken en een blik waar je echt bang van werd.
Woest aantrekkelijk vond ik hem. Voor 18.00 uur dan.
Dat vertelde Ricardo net. Dat hij LIeke even apart moest spreken en dat iedereen daarna op de bank moestquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij blijft hopen he.![]()
Er gaat toch zeker wel een cameraman mee naar Time-out, kunnen ze het niet op een stream gooien dan?
Neehee!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ook nu...er zijn blijkbaar vrouwen die dat woest aantrekkelijk vinden...![]()
Ik was net bijgekomen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van een ontzettende foute klootzak maar soms oh zo lekker. Ik doe er nog eentje.![]()
[ afbeelding ]
sowee!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van een ontzettende foute klootzak maar soms oh zo lekker. Ik doe er nog eentje.![]()
[ afbeelding ]
Gatverdarrie. Wat lekkerquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laten we het hopen!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef Dark het volgende:
Optreden fataal in de Time Out?
Voor Brian misschien.........waarschijnlijk
Ik heb er moeite mee wie het is. Dennis of Nadiaquote:
Ja hilarisch hahahaha, nog nooit zoiets saais gezien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef Darklight het volgende:
Eveline en Stephan hadden ook een soort tvshow in het begin
En al die aantekeningen die ze maakten
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was omdat Wicawdo nog een drankje wilde "doen"quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef Py het volgende:
[..]
Dat vertelde Ricardo net. Dat hij LIeke even apart moest spreken en dat iedereen daarna op de bank moest![]()
quote:
Je zou het niet verklappenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Neehee!Voor 18.00 uur. Jij bent altijd woest aantrekkelijk. Je was echt leuk als indiaan net!
![]()
We hebben van je genoten.
Die dierenshowquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef Darklight het volgende:
Het is beter, dat Huub en Brian samen gaan en dat Brian geen gsusverhalen kan vertellen als hij terugkomt!quote:
op tien.tv kun je héél ver terug bladeren (duurt wel een minuut of 10 met laden dan)quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:52 schreef Darklight het volgende:
wel jammer dat er geen filmpjes zijn van Nicolaas in het begin
Maar bijna niemand keek toen nog, dus niemand maakte filmpjes
Brian dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er moeite mee wie het is. Dennis of Nadia![]()
heuhquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was omdat Wicawdo nog een drankje wilde "doen"![]()
Nou ja dan doen we gewoon 1 1/2 week neuken en dan zelf de deur uitschoppen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Ik keek graag naar hem als hij in de zon lag te slapen.
Foute klootzak is een beetje overdreven.
Meer het type "2 weken neuken en vertrekt dan weer met de noorderzon"
Toch iets van een honden talkshow..? was vet saai. Jammer dat van al die plannen die er waren in het begin. Zoals Bart met 538 een evenement organiseren en Ilona een casting/modellen bureau. Niet heb ik daarvan in die tijd terug gezien.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef Darklight het volgende:
Nee helaas, hebben ze er samen in gezeten? Nu ik die verhalen hier lees en die caps zie van toen krijg ik steeds meer het idee dat ik iets heb gemist.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:00 schreef agter het volgende:
[..]
Heb je nog mee gekregen dat Eric hem ook erg lekker vond?
Het zou leuker zijn, als Lieke mee zou mogen!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:59 schreef farscapevr6 het volgende:
amanda zal wel meemogen zodat t niet explodeert
Opslaan als...quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was de bedoeling van Wicawdo om na de stripper boven op de bank iets te drinken met z'n allen, het is er niet meer van gekomenquote:
Dat was altijd lekker ja. Dan lag hij met ontbloot bovenlijf op de bank in de tuin te zonnenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:58 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
Ik keek graag naar hem als hij in de zon lag te slapen.
Foute klootzak is een beetje overdreven.
Meer het type "2 weken neuken en vertrekt dan weer met de noorderzon"
Ach ja alle drie een snorquote:
En jij geloofd wat er op VV staat ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik lees net op VV dat Lieke dus wel de stripper heeft besteld! Mijn welgemeende excuses!
Tot 02:30 minstensquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:02 schreef Ziet het volgende:
iemand enig idee hoe lang huub en brian straks weg zullen zijn?
geen mededeling of brief?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was de bedoeling van Wicawdo om na de stripper boven op de bank iets te drinken met z'n allen, het is er niet meer van gekomen![]()
Daar staan bijna nooit waarheden inquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:03 schreef STAP01 het volgende:
Ik lees net op VV dat Lieke dus wel de stripper heeft besteld! Mijn welgemeende excuses!
Ik bedoel op YouTubequote:Op zaterdag 3 november 2007 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
op tien.tv kun je héél ver terug bladeren (duurt wel een minuut of 10 met laden dan)
Bovenaan de bladzijde kun je per week terug bladeren
Dan heb ik nog ruim een uur om daar over na te denken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:07 schreef Kaleddis het volgende:
Ruud, ze gaan nu de deur uit. Sta je klaar ??
Moet ik je ophalen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan heb ik nog ruim een uur om daar over na te denken.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef Scandalous het volgende:
Suus(?) -Veel plezier nog verder hier!
Dennis- Ja jij ook
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef Scandalous het volgende:
Suus(?) -Veel plezier nog verder hier!
Dennis- Ja jij ook
Mijn hoop is een dronken Amandaquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:09 schreef Dark het volgende:
Naad tegen Brian - We doen geen terror op Lieke, dat mag niet, we mogen niet eens iets zeggen, laat staan beige - killing!
Zijn grootste concern is hoe de tomaten en rotte eieren straks te ontwijkenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
Brian spreekt Amanda toe - Je gaat niet dronken worden als ik weg ben, niet dansen met Dennis, dat is mijn concern...........
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn grootste concern is hoe de tomaten en rotte eieren straks te ontwijken![]()
Accepteert u PayPal?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Voor normale vrouwen is dit om te kotsen, voor Amanda een bewijs van zijn liefde.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:12 schreef beequeen het volgende:
Brian heeft flink gezopen inmiddels.
Hij waarschuwt Amanda dat ze niet meer mag drinken, zich in moet houden en ook niet met D mag dansen.
His Holyness neemt in stijl afscheid van zijn as bruid.![]()
Niks is onmogelijk zolang Mata Hoeri in de buurt is.quote:
4 vrienden van mij zijn nu met 3 auto's bij de A27. Ik heb telefonisch contactquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sssttttttt...... ZE kijken meequote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
4 vrienden van mij zijn nu met 3 auto's bij de A27. Ik heb telefonisch contact
met ze en ze gaan proberen de weg te blokkeren !!!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nadia is al een aardig eindje op weg, dus ik zie nog wel wat gebeuren daar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk zolang Mata Hoeri in de buurt is.![]()
Dan nemen wij toch het fietspad!quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |