Nee hoor, Kim wordt de nieuwe gastspeler. Suus is veel te saai.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:28 schreef riri het volgende:
Ik zeg doe die suus erin als gastspeler
Die kotser lijkt op Kenny.quote:
helemaal met je eens.... leuke, spontane mooie meidquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:28 schreef riri het volgende:
Ik zeg doe die suus erin als gastspeler
Owww vreselijke blikken zijn dat van dat stomme kind. Dat is haar 'ikziehetzoenzo, ikbenheelwereldwijs'-blik.quote:
Eigenlijk is dit nog teveel Amanda.quote:
yep....mooi,sterk,sportief,spontaan,geen stijltangtype.....die kan die tokkies mooi op hun plek zettenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:33 schreef Desii het volgende:
[..]
helemaal met je eens.... leuke, spontane mooie meid
who gives a fuck ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
wtf is Dennis?
je bedoeld: what the fcuk is Dennix?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:35 schreef Kinga het volgende:
wtf is Dennis?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:36 schreef riri het volgende:
[..]
yep....mooi,sterk,sportief,spontaan,geen stijltangtype.....die kan die tokkies mooi op hun plek zetten
werkelijk geen rioolrat die dat wat bomtquote:
Die zit nog steeds te etenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:38 schreef beequeen het volgende:
D is in lucht opgegaan?![]()
N probeert Wicawdo richting D te pushen, kutwijf.
dat mogen wij hopen want nu is het veel te rustig vind ikquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:40 schreef Nomrc2 het volgende:
ik zie dat onze 19 jarige huis alco weer lekker aan de zuip is
dat wordt weer leuk vanavond
Enjoy your evening, ik hoop dat Erica nog even blijft.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:42 schreef DrsH het volgende:
Lieve mensen mijn ava gaat weer terug naar af want ik houd het voor gezien vanavond, DGK heeft te weinig nieuws te bieden om mij nog te kunnen boeien. Ik wens julllie allen een prettige voortzetting.![]()
![]()
![]()
en jij hebt iedereen lopen opstoken zo'n ding te nemenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:42 schreef DrsH het volgende:
Lieve mensen mijn ava gaat weer terug naar af want ik houd het voor gezien vanavond, DGK heeft te weinig nieuws te bieden om mij nog te kunnen boeien. Ik wens julllie allen een prettige voortzetting.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |