maar ik ben dit weekend geen moederquote:
die verantwoordelijkheden tijdelijk opzij schuiven willen we volgens mij allemaal wel eensquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:27 schreef m@x het volgende:
Neeeeeee, geen moeder, geen verantwoordelijkheden, alleen ik, mijn laptop en een fles goedkope wijn met een schroefdop.
Ik kijk wel uitquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef m@x het volgende:
Jij moet je man een beetje in de gaten houden ET
Ik zag inderdaad de sokbeestensite van jamie weer voorbijkomenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef YPPY het volgende:
Ze komt soms wel terug, steeds onder een andere nick, altijd makkelijk herkenbaar.
Ik moet er toch maar eens voor gaan zitten om zo'n sokbeest te maken.
Als ie 't gaat menen, ga ik F5'enquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:29 schreef sjak het volgende:
Swets is wel erg aan het kussen en kroelen in FBBen je niet een klein beetje jaloers ET?
Ongegeneerd lam worden is echtquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef sjak het volgende:
Die max, kan dus ongeneerd lam worden en morgen gewoon brak opstaan zonder consequenties. Ik ben jaloers![]()
Er is niks mis met wijn uit een kartonnen pak!quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:28 schreef E.T. het volgende:
[..]
die verantwoordelijkheden tijdelijk opzij schuiven willen we volgens mij allemaal wel eens![]()
En je dan bezatten met een fles goedkope wijn![]()
(valt me nog mee dat je geen kartonnen pak noemt
)
Ik heb de afgelopen tijd teveel ge-F5-ed. Nu maar eens wat typen (maar dan maar gewoon hier, ik durf niet goed buiten OUD te komen, die mensen daar doen zo gemeen)quote:
Milagro heeft toch een ban? Of is dat alweer afgelopen?quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:32 schreef sjak het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen tijd teveel ge-F5-ed. Nu maar eens wat typen (maar dan maar gewoon hier, ik durf niet goed buiten OUD te komen, die mensen daar doen zo gemeen)
Bestellen, dat kan ik best goed zelfquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:33 schreef bixister het volgende:
sjak, zelf maken is natuurlijk 't allerleukst maar deze kun je dus gewoon zittend op je luie instabiele bekken bestellen!![]()
Die goot mijn moeder vroeger altijd over in flessen anders dronk mijn tante het nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:38 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het gewoon over de pakken van de Aldi![]()
Ik zat pas tegen jamie te vertellen dat ik het zo gaaf vond dat jij daar besteld had en dat jij zo'n leuk mens was. Keek ze helemaal niet van op, maar ze kwam met je foto;'s aanzettenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:33 schreef bixister het volgende:
sjak, zelf maken is natuurlijk 't allerleukst maar deze kun je dus gewoon zittend op je luie instabiele bekken bestellen!![]()
dat vraag ik me ook altijd af..quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:40 schreef snoopy het volgende:
Krijg je niet een gigantisch pijn in je kop van die Aldiwijn?
En nog verbazingwekkender, het gaat over wijn en ik zie leah nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:43 schreef snoopy het volgende:
Hoe is het mogelijk dat het weer over wijn gaat eigenlijk?![]()
Frau.Pfeffertopfquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef YPPY het volgende:
Ze komt soms wel terug, steeds onder een andere nick, altijd makkelijk herkenbaar.
Ik moet er toch maar eens voor gaan zitten om zo'n sokbeest te maken.
Oja, dat is hilarisch! En dan staat er ergens in een hoek een krat met lege frisdrankflessen voor mensen die geen jerrycan bij zich hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef sjak het volgende:
Ik heb nog even de foto's erbij gezocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mmmm, ik heb zo'n zin om weer wijn te kunnen drinken
Nee, vort, weg jijquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik mag er toch wel ff aan zippen? 1 slokje maar!
Geinig voor thuis ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:50 schreef sjak het volgende:
Ik heb nog even de foto's erbij gezocht:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, ik kom uit een wijndrinkers gezin (en ik vind wijn zelf niet te zuipen, ik ben meer van de peachtree met jus en die heb ik al tijden niet meer gehad).quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:48 schreef m@x het volgende:
Drie literPruk, dat had ik niet achter je gezocht.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:55 schreef Jelief het volgende:
Hey, ze hoeft als het mee zit tegen zit pas tegen een uur of 5 weer te drinken, dan wordt ze er vast niet meer dronken van![]()
Er is van de zomer trouwens een foto van mij gemaakt dat ik een biertje dronk terwijl Emma bij mij aan het drinken was (is nou mijn imago verpest?)
ik ook niet hoor.. vind het zooo viesquote:
Als je bv geeft, mag je wel wijn drinken. Alleen niet zoveel.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:52 schreef m@x het volgende:
Willen alle zwangere en borstvoedende dames onmiddellijk dit bankje verlaten. Dat is toch niet gepast zo midden in een drankgelag.
hebbu die ook alcohol vrij?quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:01 schreef bixister het volgende:
cattie!![]()
maarre... portje dan, iemand?
Sexy Vickyquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:00 schreef Vicky het volgende:
maar Maneki, jij moet nog ff een paar maanden wachten voordat je weer aan de wijn mag
aarrgghh ik haat muggen. Ben de hele zomer niet gestoken. Nu een weekje in de bossen gweest en ik heb 6 muggenbulten, waarvan 2 op me voorhoofd![]()
niet bepaald iets om je voor te schamen, lijkt me? klinkt overheerlijk!quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:06 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Geitenkaasje met een truffeltapenade![]()
Het is ook heerlijk, eerlijk meegenomen van het werkquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:07 schreef bixister het volgende:
[..]
niet bepaald iets om je voor te schamen, lijkt me? klinkt overheerlijk!
nou noem het maar sexy...quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:05 schreef sjak het volgende:
[..]
Sexy Vicky
Maar ik merk het hier ook, er zijn nog zoveel muggen. Ik word er 's nachts vaak wakker van.
sadistquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
nou noem het maar sexy...
Hmmm ik heb hier nog toastjes liggen en er staat filet american
ik ben wel moe maar heb nog geen zin om naar bed te gaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:13 schreef _Bar_ het volgende:
* _Bar_ is nog klaar wakker, net een goed half uurtje thuis van het werk
eens bedenken wat ik eens kan gaan doen nog
in het nieuwe jaar ga ik de cursus volgen Sjakquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:17 schreef sjak het volgende:
Oeh, wijn proeven, wat leuk Bar! Doe je een cursus?
Hoe wil je het dan noemen?quote:
Ik les mijn dorst met een licht alcoholische versnaperingquote:
Gelijk heb je, als het kan. Dat miste ik wel. In de zomer, 's avonds, met een roseetje op het balkon.quote:Op zondag 4 november 2007 13:00 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik les mijn dorst met een licht alcoholische versnapering
Heerlijk is dat. Maar ooit kan het wel weer, toch? Ik heb besloten om alleen nog maar te genieten en daar ben ik deze week mee begonnen.quote:Op zondag 4 november 2007 13:05 schreef YPPY het volgende:
[..]
Gelijk heb je, als het kan. Dat miste ik wel. In de zomer, 's avonds, met een roseetje op het balkon.
quote:Op zondag 4 november 2007 13:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb besloten om alleen nog maar te genieten en daar ben ik deze week mee begonnen.
Als je maar genoeg drinkt word je vanzelf hangerig.quote:Op zondag 4 november 2007 13:14 schreef Nijna het volgende:
Hangbankje? Dit had beter het wijnbankje kunnen heten....
Ik drink eigenlijk nooit wijn (of andere alcoholische dranken), alleen heeeeeel af en toe.
Net een bakkie thee op, met een boterhammetje.
Er ligt beneden ook nog een zakje kruidnoten, maar ik weet niet waarom ik ze gehaald heb, want sinds de bevalling heb ik eigenlijk helemaal nog geen zin gehad in snoepen... (en dat is bijzonder voor mij). Hopelijk blijft dat zo...
![]()
Ow zit dat zooooquote:Op zondag 4 november 2007 13:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Als je maar genoeg drinkt word je vanzelf hangerig.![]()
Oftewel: TS had een vooruitziende blik?![]()
Bijna geen enkel filiaal verkoopt dat nog..quote:Op zondag 4 november 2007 13:01 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Heey,
Wijnleuten![]()
Alcoholvrije wijn van AH is lekker.. Amee heettie ..![]()
Echt E.T?! Ik zag m laatst nog bij de AH op de Hesseplaats staan..quote:Op zondag 4 november 2007 15:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
Bijna geen enkel filiaal verkoopt dat nog..![]()
ze zijn meteen een stuk minder mooiquote:Op zondag 4 november 2007 21:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Prijzen Pipovertrekken.. man o man !![]()
![]()
ja maarik werk ik een tappasrestaurtant-bar-lounge ietsquote:Op zondag 4 november 2007 22:49 schreef RockabeIIa het volgende:
ik doe dat zelf bar weinig
Aldus! Jaloers!
Ik ben zo'n krent dat ik zoveel geld niet uit wil geven aan een dekbedovertrek. Ik ga nu onder mijn dekbedhoes van een euro gulden of 30quote:Op zondag 4 november 2007 22:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik schrik eigenlijk niet zo van de prijzen. Als je bijvoorbeeld een Essenza overtrek koopt ben je het ook kwijt.
oeh wat zien die taarten en smaakvol uit zegquote:Op zondag 4 november 2007 22:58 schreef RockabeIIa het volgende:
ja vooral de TAPpas zekers....?
Speaking of proeven... Hapje?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(tis wel allemaal op trouwens)
quote:Op zondag 4 november 2007 16:46 schreef easy-going het volgende:
Bar, ik zat vanmiddag op een spelletjes site (ik moet steeds hamburgers bakken van Sven) en daar kwam ik deze tegen: http://www.spel.nl/game/bartender.html ik moest meteen aan je denken
Het enige wat ik in lijk te schenken is Red Bull inderdaadquote:
Zo heeft mijn ma ooit mijn huissleutels en sleutels van het werk in het handschoenenkastje van haar auto gevonden (wat er helemaal niet hoorde te liggen). Hebben we dagen achter gezocht tot mijn ma zei dat ze daar nog niet had gekeken.quote:Op zondag 4 november 2007 20:17 schreef Syrena het volgende:
Mijn autopapieren én rijbewijs zijn terecht!
Mijn vader heeft me net thuisgebracht (rijden zonder papieren doe en durf ik niet..) en samen met mij nog mijn flat nagekeken. Niks. Auto nagekeken. Niks. Bij mijn ouders thuis al gekeken. Niks.
Belt ie net op"Heeyy raad eens..."
Lagen ze dus toch bij mijn moeder in de auto, op de achterbank. Tja, zwarte bekleding, zwart hoesje. Uit de binnenzak van mijn jas gegleden twee weken terug. Mijn paps is wat zoeken betreft net onze hond, die houdt niet op voordat ie alle mogelijkheden 10x heeft gehad. Ben echt zo blij
ik ga eens bedenken waar ik 'm mee kan verrassen dinsdag
![]()
Mijn smaak is het ook niet.. Hier het liefst 1 kleur, bij voorkeur géén roze.quote:Op maandag 5 november 2007 06:21 schreef Belana het volgende:
ik mag wel even (zeer nutteloos) melden dat ik die dekbedovertrekken echt afzichtelijk vind he?
Oh, cattie, rot he? Hier is het élke dag zo! Echt, sinds een paar weken weer zó vroeg, elke dag om 5.15 u.wakker, allemaal.quote:Op maandag 5 november 2007 07:10 schreef cattie het volgende:
Goedemorgen...![]()
Ive was om 5.15 uur wakker en niet meer in slaap te krijgen. Hij heeft nog even bij ons in bed gelegen maar om 6.15 uur zijn we opgestaan. Fijn, om 6.15 uur beneden zitten op mijn vrije dag. Dat wordt een lange dag.![]()
omdat ik wél ge-smst had....quote:Op maandag 5 november 2007 10:52 schreef Spuuglokje het volgende:
Waarom werd je dan gebeld? Je maakt me nieuwsgierig!
Pfff, Sugar, da's wel erg zwaar zeg! Sterkte ermee!quote:Op maandag 5 november 2007 10:49 schreef Sugar het volgende:
[..]
Oh, cattie, rot he? Hier is het élke dag zo! Echt, sinds een paar weken weer zó vroeg, elke dag om 5.15 u.wakker, allemaal.![]()
Sterkte!
Icicle, hoe is het met je? Of moet ik gewoon vaker Z en G lezen?
Het gaat heel goed met me/ons!quote:Op maandag 5 november 2007 10:49 schreef Sugar het volgende:
Icicle, hoe is het met je? Of moet ik gewoon vaker Z en G lezen?
Wat voor job heb je wel? Lesgeven of administratieve job?quote:Op maandag 5 november 2007 11:26 schreef Syrena het volgende:
Ik vind de dekbedden echt leukmaar ja, jullie kennen m'n behang heh
Ik heb mijn functioneringsgesprek gehad!Alles oke, ik ga zelfs nog een cursus doen
Ik mag alleen geen gemene opmerkingen meer maken tegen studentendie ze dan nog net kunnen horen
en de wrijvingen tussen mijn stomme collega en mij moeten worden opgelost
![]()
En dat laatste, daar heb ik een zeer hard hoofd inWe verschillen gewoon teveel en ze is echt ZO irritant af en toe vinden mijn collega's ook, alleen ik kan het minder goed verbergen
en andersom ergert ze zich dus kennelijk dood aan mij. Gelukkig weet ik dat haar werk wat meer te wensen over laat dan het mijne
![]()
Wow, dat vind ik wel een heel verschil met geen bril of lenzen.quote:Op maandag 5 november 2007 13:41 schreef Sugar het volgende:
Goed dat te lezen, Icicle! Ben benieuwd wat voor moois je er over 16.5 week uitwerpt!![]()
Ik ontdekte laatst weer dat mijn rechteroog slecht ziet. Ik corrigeer met links en heb geen bril of lenzen ofzo.
Loop ik net bij Pearl binnen en blijk ik +2 te hebben met een cilinder van -2. Dat wordt dus een bril!!!!![]()
Maar dan nog kan een 2e meting nooit kwaad natuurlijk.quote:Op maandag 5 november 2007 17:33 schreef Sugar het volgende:
Het was volgens mij de eigenaar en hij heeft met een apparaat gemeten. Maar jongens, als ik afga op wat ik zie met rechts, is het ook echt wel nodig.![]()
Ja, ik zou zeker nog naar een ander gaan. De Pearl hier is helemaal niks. Je krijgt echt hoofdpijn bij een verkeerd aangemeten bril. Ik weet een heel goede opticien in Groningen, maar daar heb je natuurlijk niet veel aan. Vraag eens rond anders, of iemand een echt goede weet.quote:Op maandag 5 november 2007 18:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar dan nog kan een 2e meting nooit kwaad natuurlijk.Just to be sure, mss heb je dan nog steeds wel een serieuse afwijking, maar mss toch wel met iets andere waarden.
Leuke jobquote:Op maandag 5 november 2007 14:57 schreef Syrena het volgende:
Leonieke> Administratief. Baliewerk, met heul veul "domme" vragen. Maar mijn collega/baas heeft gelijk dat ik het niet kan maken om dan naar te doen. Vandaag viel het enorm mee met de domme vragen overigens. En mijn collega zie ik maar 2 uurtjes per week (en dan hou ik me voornamelijk schuil) dus mocht het helemaal uit de hand gaan lopen na zijn bemiddelingspogingen dan valt dat nog wel mee.
Syrenaquote:Op maandag 5 november 2007 21:13 schreef Syrena het volgende:
OMG ik ben net mijn omadie gaf haar kinderen ook nog een klets na als ze gewond waren geraakt bij het 1 of ander.
En gelijk had ze
Ik ga ZOOO een proefles motorrijden plannen als hij terug isquote:
motorrijden is coolquote:Op maandag 5 november 2007 21:26 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ga ZOOO een proefles motorrijden plannen als hij terug isJa daar schijt hij van in zijn broek, als ik zou gaan motorrijden, maar hij gaat wel even een f*kking rivier af in een f*kking zwemband
Ok. Ok. AdemhalenIk ga de rest van mijn perencrumble opeten
en dan in mijn kakkerlakloze bed kruipen
![]()
Heb je jezelf nou overboden, of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 5 november 2007 22:05 schreef Belana het volgende:
wij hebben nick heeft net deze kast op gehaald. hij is zooooo mooi!! voor in de bijkeuken aan de muur.
ja, mooi hequote:Op maandag 5 november 2007 22:21 schreef nebelung het volgende:
Ooooh wauw!!! Zoiets zoek ik voor in de keuken!
Wat een prįchtige kast!
tja, de waterpokkenquote:Op maandag 5 november 2007 22:22 schreef cattie het volgende:
Leuke kast Belana!
Hoe is het met de waterpokken?
dat dacht ik ook, maar deze agent vond dat de vluchtstrook hier niet voor bedoeld was.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
huuh dat is toch veel gevaarlijker??
Mooie kast Belaan! Zou hier ook prima staan
aaaaah was dat niet heel erg eng en auwa?quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:52 schreef YPPY het volgende:
Doorrijden zou ik ook niet durven, tenzij het echt heel dichtbij is. Bij een afrit ben je er vaak nog niet. Meestal kun je daar nergens veilig stoppen. Of je moet toevallig langs een benzinestation of parkeerplaats komen.
Afgelopen weekend is mijn teennagel dubbelgeklapt (au!!!). Het leek me verstandig daarom langs de huisarts te gaan. Nu is mijn nagel daar en ik ben thuis.![]()
ril...quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:52 schreef YPPY het volgende:
Afgelopen weekend is mijn teennagel dubbelgeklapt (au!!!). Het leek me verstandig daarom langs de huisarts te gaan. Nu is mijn nagel daar en ik ben thuis.![]()
Nou ja, ik was al drie dagen panisch dat hij weer terug zou klappen (dat was 's nachts gebeurd en ik zag zelfs sterretjes en dacht dat ik flauw ging vallen). Het deed wel pijn, maar ik zag geen sterretjes, dus het is wel beter zo. Wel heel eng. Hij zat best vast. En de dokter is toch wel sterk.quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaaah was dat niet heel erg eng en auwa?
quote:Op dinsdag 6 november 2007 09:58 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou ja, ik was al drie dagen panisch dat hij weer terug zou klappen (dat was 's nachts gebeurd en ik zag zelfs sterretjes en dacht dat ik flauw ging vallen). Het deed wel pijn, maar ik zag geen sterretjes, dus het is wel beter zo. Wel heel eng. Hij zat best vast. En de dokter is toch wel sterk.![]()
Is dat zo dan? Want anders hoef je dat niet te zeggen natuurlijkquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:01 schreef YPPY het volgende:
Nu moet ik toch zeggen dat ik liever beval?
Antwoord voor zwangerenquote:Op dinsdag 6 november 2007 10:09 schreef Nijna het volgende:
[..]
Is dat zo dan? Want anders hoef je dat niet te zeggen natuurlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degenen die een eerlijk antwoord willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
Regelen jullie alles zelf of via mediation?quote:Op dinsdag 6 november 2007 12:55 schreef jessie het volgende:
Pffff scheiden is zoveel meer werk als trouwen
Ik ben al geen regelaar en dan al die formuliertjes enz enz
En dan ook nog voor mijn huis.
Ben ten opzichte van vorig jaar trouwens al wel 28 kilo afgevallen * trots is*
Nope, bij een scheiding komt er hier geen notaris aan te pas (alleen voor de overdracht van het huis).quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:12 schreef leonieke het volgende:
worden echtscheidingen bij jullie niet via een notaris geregeld? (of zijn er zoveel problemen Jessie dat het niet via onderlinge toestemming gaat... als ik té nieuwsgierig ben, zeg je het maar he)
Volgens mij is Koos Spee het niet met deze oom agent eens. Ik ook niet, trouwens, wat een onzin.quote:Op dinsdag 6 november 2007 07:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar deze agent vond dat de vluchtstrook hier niet voor bedoeld was.
stond ook net stil staat ie ineens achter me.
Het gaat vooral om de toekomst. Als je allebei een nieuwe relatie krijgt. Hoelang ga je wachten totdat je kind je nieuwe vriend leert kennen. Doe je dat meteen of wacht je een jaar zodat je zeker weet dat het goed zit. Hoe mag je kind jou nieuwe vriend gaan noemen? Papa + naam of alleen naam. Speelgoed die ze met sinterklaas of kerst of verjaardagen krijgen, blijft dat bij de persoon waarvan ze het krijgen of mogen ze zelf weten waaar ze het mee naar toe nemen. Dat zijn zo ff een paar dingen de me in de gedachten schieten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:34 schreef jessie het volgende:
Waar denkt zij dan aan waar je zelf niet aan denkt bv, daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar. Ik denk juist dat jullie zelf toch wel heel goed weten wat goed voor je kind is.
Nee dat staat ook net op papier in de zin van het staat vast en je moet je eraan houden. Maar het is meer om over na te denken. Dat je niet de eerste beste kerel (nu zou ik dat zowiezo nooit doen) mee naar huis neemt en hem meteen aan je kind voorsteld. En dan gaat het uit en kotm er weer een nieuwe. Dat gebeurd zo vaakl. Dat is voor die kleintje niet goed.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:43 schreef E.T. het volgende:
ja maar dingen als nieuwe relaties zijn ook zo subjectief als de pest en elke relatie is anders.. Daar zou ik dus echt never nooit iets concreets over op papier gaan zetten.
Bij sommige relaties kom je al heel snel in het stadium van 'verder willen' dan bij andere relaties..
Als je na een half jaar zo ver bent dat je zou willen trouwen bij wijze van, is het nogal stom als je volgens je 'contract met je ex' moet wachten tot je elkaar een jaar kent![]()
Ah ok, dan heb ik dat nooit goed begrepen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:45 schreef Anitra het volgende:
Dat klinkt heel goed Menicole! Fijn ook dat dat er tegenwoordig is!
Ik hb flitsscheiding gehad BE en het is wel degelijk veel dingen op papier zetten en er kwam bij ons wel een advocaat erbij voor die dingen en we warenb het niet echt overal over eensIk wou alleen zo snel mogelijk van hem afstom achteraf ivm de schulden die hij had, maar das achteraf gelul
en gezien hij niet de vader was van Djen scheelde dat ook een stuk omdat we geen bezoekgebeuren hoefde te regelen, dus heb ook geen idee hoe dat nu gaat met de kinderen en oudes die uit elkaar gaan. Met Djen is het toen geregeld via advocaat en ik was niet getrouwd mt haar vader
daarom nieuwsgierig hoe het dan gaat met mediation.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |