Het leek er in Parijs iig verdacht veel op dat hij zich wilde sparen voor Shanghai, hij heeft iig bijna twee weken rust gehad.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:52 schreef Mark het volgende:
Ligt er een beetje aan hoe Djokovic zich herstelt heeft van die laatste slechte toernooien. In vorm zie ik hem zijn groep nog wel winnen ook.
Het enige gevaar voor de heren in Shanghai dat Bartoli kan veroorzaken is dat ze er eentje op zou eten. Hup, nu weer optiefen naar je WTA-verkleppentopic.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:10 schreef Adothehague het volgende:
Ik zet 1 woord: Bartoli
Doe rustig man alle mannen die tennissen zijn gayquote:Op woensdag 7 november 2007 18:49 schreef XL het volgende:
[..]
Het enige gevaar voor de heren in Shanghai dat Bartoli kan veroorzaken is dat ze er eentje op zou eten. Hup, nu weer optiefen naar je WTA-verkleppentopic.
quote:Op woensdag 7 november 2007 19:12 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Doe rustig man alle mannen die tennissen zijn gay
[..]
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:49 schreef XL het volgende:
[..]
Het enige gevaar voor de heren in Shanghai dat Bartoli kan veroorzaken is dat ze er eentje op zou eten. Hup, nu weer optiefen naar je WTA-verkleppentopic.
[..]
Waar is jouw lijstjequote:
quote:Op woensdag 7 november 2007 20:22 schreef kleinzusje het volgende:
Dank voor jullie mooie ( onrealistische lijstjes)![]()
[..]
Waar is jouw lijstje![]()
![]()
Ik denk vanwege het feit dat Davy en Gonzalez niet echt presteren de laatste tijd.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen Roddick op 2 staan in de poule, waar baseer je dat op? Davy heeft toch aardig goed staan spelen, en Andy loopt een beetje zielig geblesseerd te doen. Is ie opeens zo fit dat ie gaat verrassen?
Wat is jouw lijstje ?quote:Op woensdag 7 november 2007 23:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk vanwege het feit dat Davy en Gonzalez niet echt presteren de laatste tijd.
Roddick heeft ook al 2 maanden niet gespeeld, maar kan met zijn service veel rally's vermijden.
Gonzo heeft eigenlijk niets meer gepresteerd sinds de AO, waar hij overigens fantastisch speelde. En Davydenko is de laatste tijd ook redelijk de weg kwijt, wellicht door alle commotie omtrent zijn lucratieve vermeende gokhandel.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen Roddick op 2 staan in de poule, waar baseer je dat op? Davy heeft toch aardig goed staan spelen, en Andy loopt een beetje zielig geblesseerd te doen. Is ie opeens zo fit dat ie gaat verrassen?
quote:Op woensdag 7 november 2007 18:49 schreef XL het volgende:
[..]
Dan had Andy geen schijn van kans gehad, nu kan Davydenko de partij gewoon laten schieten als ie dik voorstaat. Kerstmis komt er namelijk weer aan, dure tijd van het jaar !quote:Op donderdag 8 november 2007 00:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik had zo gehoopt dat Davydenko vlak voor de Masters werd gepakt op weer een leuk schandaaltje en dat Nalby hem dan kon vervangen![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 00:07 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Dan had Andy geen schijn van kans gehad, nu kan Davydenko de partij gewoon laten schieten als ie dik voorstaat. Kerstmis komt er namelijk weer aan, dure tijd van het jaar !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |