Jij was vorig jaar ook voor hem hé?quote:Op zondag 25 november 2007 11:59 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nigel. Hij zong weer geweldig en hij zag er weer lekker uit
.
quote:Op zondag 25 november 2007 12:13 schreef Woelli het volgende:
[..]
Jij was vorig jaar ook voor hem hé?
volgens mij deed hij mee met x factor toenquote:Op zondag 25 november 2007 14:05 schreef Wickedangel het volgende:
Hij was top. Dat hij vorig jaar meedeed, kan ik me niet herinneren.
Ja, dat had ik begrepen. Maar dat kan ik me dus niet herinneren.quote:Op zondag 25 november 2007 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
volgens mij deed hij mee met x factor toen
Dit is inderdaad 100% Liveshow-materiaal.quote:Op zondag 25 november 2007 17:55 schreef TheVulture het volgende:
Als deze gast niet in de liveshows komt dan weet ik het niet meer.... erg goed en prettig om naar te kijken
quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
Gatver nee, dat is een aap. Nigel niet.
Jij weet ook overal weer een ASWH-draai aan te geven.quote:Op vrijdag 30 november 2007 16:35 schreef methodmich het volgende:
Hij lijkt veel op Marphe Redjosetiko!
[ afbeelding ]
Zeker nu die ook zo'n bakkebaarden-baardje heeft!
ASWH, daar won ik met VVGZ altijd van vroegahquote:Op vrijdag 30 november 2007 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij weet ook overal weer een ASWH-draai aan te geven.
Nee, serieus, dat was het eerste wat ons opviel toen die kerel in de uitzending kwam.quote:Op vrijdag 30 november 2007 17:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij weet ook overal weer een ASWH-draai aan te geven.
Lijkt me niet, VVGZ had altijd matige jeugd.quote:Op vrijdag 30 november 2007 19:44 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
ASWH, daar won ik met VVGZ altijd van vroegah
Ja, uit jouw lichtingquote:Op zaterdag 1 december 2007 12:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Lijkt me niet, VVGZ had altijd matige jeugd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |