Sodeju!quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]dat is NEK
[ afbeelding ] Dat is NEC
Ze gaan de goede kant opquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:37 schreef De_Postbode het volgende:
Lol, met AZ komt het weer helemaal goed zo te zien!
Tegen NEK jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:37 schreef De_Postbode het volgende:
Lol, met AZ komt het weer helemaal goed zo te zien!
Ja. En een paar weken geleden gingen ze nog zelfs onderuit tegen Cambuur, dus dan is gelijkspelen tegen Zenit, nipt winnen van NAC en nu NEC vloeren bepaald geen dalende lijn te noemen. Zelfvertrouwen in de groep, het wordt maar weer al te duidelijk hoe erg dat het verschil kan maken.quote:
Wie zit er eigenlijk voorlopig bij PSV op de bank nu Koeman weg is?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:47 schreef venomsnake het volgende:
huh, haalt ie Perez eruit ..![]()
Maargoed, Koevermans erin..
Wouters.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:50 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Wie zit er eigenlijk voorlopig bij PSV op de bank nu Koeman weg is?
Nee koster is alles wil je zeggen zeker?quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:51 schreef FredAFCA het volgende:
Wouters haha
Wij hebben ervaring met Wouters, veel erger kun je niet krijgenquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee koster is alles wil je zeggen zeker?
RKC waalwijk heeft ook ervaring met Kosterquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:54 schreef denthemen het volgende:
[..]
Wij hebben ervaring met Wouters, veel erger kun je niet krijgen
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:58 schreef denthemen het volgende:
Kromkamp, keep up the good work
dat komt omdat het een animated gifje is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:04 schreef FredAFCA het volgende:
Stottert Planet bij Heerenveen - PSV bij jullie ook zo?
Werkt uitstekend hier.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:04 schreef FredAFCA het volgende:
Stottert Planet bij Heerenveen - PSV bij jullie ook zo?
?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:08 schreef denthemen het volgende:
PSV moet maar hopen dat ze de zege nog krijgen omdat Heerenveen een speler gebruikt die niet gebruikt mag worden
Ach, rare gedachte, zoiets gebeurt niet in NL
?? wie dan ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:08 schreef denthemen het volgende:
PSV moet maar hopen dat ze de zege nog krijgen omdat Heerenveen een speler gebruikt die niet gebruikt mag worden
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:08 schreef denthemen het volgende:
Hopen dat PSV - 1 van de concurrenten voor Feyenoord - wint, alleen maar voor je 'aversie' tegen Ajaxquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Heerenveen
Nu staat dat A'damse tuig weer eersteDat had dit seizoen niet meer voor mogen komen
Jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:11 schreef denthemen het volgende:
Jongens het was een grapWas ie écht zo slecht?
PSV is geen concurrent voor ons nog, aangezien Feyenoord toch geen kampioen wordt dit jaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:11 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hopen dat PSV - 1 van de concurrenten voor Feyenoord - wint, alleen maar voor je 'aversie' tegen Ajax.
DAM.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja
Maar de mensen die hem niet snapten zijn DOM.
Herhaal het evenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV is geen concurrent voor ons nog, aangezien Feyenoord toch geen kampioen wordt dit jaar.
Morgen staat Feyenoord waarschijnlijk boven PSV, op bijna 1/3e van de competitie. Maar dat heb jij dus liever niet, vreemd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
PSV is geen concurrent voor ons nog, aangezien Feyenoord toch geen kampioen wordt dit jaar.
Beter dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstand.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:11 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ja
Maar de mensen die hem niet snapten zijn DOM.
Wel als PSV dit soort potjes ook gaat verliezen, dan heb je alle kans.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
On-ge-fucking-looflijk, wat ben jij een triest teringzeikmongooltje, dit slaat echt alles! Heerenveen pakt de punten van een directe concurrent, waardoor je morgen zelf weer gedeelde eerste kan komen, en jij gaat ouwehoeren over die haakneusjes uit dat 020-dorp?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:10 schreef Malibu-06 het volgende:
Heerenveen
Nu staat dat A'damse tuig weer eersteDat had dit seizoen niet meer voor mogen komen
Tenzij ze in de winterstop nog eens 4 a 5 goede versterkingen halen. Maar zolang je met Buijsquote:
Jullie hebben ''attractie'' LEE!!!!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:13 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Gewaagd, nog zes minutenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar PSV komt nog wel minimaal gelijk.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Beter dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstand.
Het kampioenschap gaat tussen PSV en Ajax, laat PSV het dan maar worden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:15 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
On-ge-fucking-looflijk, wat ben jij een triest teringzeikmongooltje, dit slaat echt alles! Heerenveen pakt de punten van een directe concurrent, waardoor je morgen zelf weer gedeelde eerste kan komen, en jij gaat ouwehoeren over die haakneusjes uit dat 020-dorp?
quote:Echt, tyft gewoon van dit forum ofzo.
Laat die gast eens optyfen dan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:17 schreef RayMania het volgende:
Houden we het netjes, Steve_I. en Malibu?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:18 schreef cultheld het volgende:
Mooi, die doet dus niet mee tegen AZ.
Thx.quote:
Gaat nergens over. Feyenoord mag er absoluut nog niet van uit gaan dat het voor de titel gaat, maar het is zeker niet onmogelijk; als je na wedstrijden gedeeld eerste staat en je bent van plan in de winsterstop minstens 1 echte versterking te halen.....quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:17 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Het kampioenschap gaat tussen PSV en Ajax, laat PSV het dan maar worden.
[..]Tyf gewoon zelf op mafkees. Je post hier net een half jaartje en iedereen vindt je een kneus
![]()
Gedeeld 1e he, dat je het effe weetquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Mooi, nu morgen een mooi resultaat en we staan weer eerste.
Nee, minimaal 2 of 3. En dan niet Klavan ofzo, maar een echte versterking.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:21 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Gaat nergens over. Feyenoord mag er absoluut nog niet van uit gaan dat het voor de titel gaat, maar het is zeker niet onmogelijk; als je na wedstrijden gedeeld eerste staat en je bent van plan in de winsterstop minstens 1 echte versterking te halen.....
Dan deze ja.quote:trouwens wat huil je; mijn account is ouder dan die van jou.
Kut-kneusje, ik krijg zelfs prive-berichten dat ze jou een mongooltje vindenquote:en nee dit is ook niet mijn eerste. Mijn eerdere zijn alleen niet, zoals die van jou, gepermbanned. Je had allang een IP-ban moeten hebben, maar dat komt vanzelf nog wel
Nee, nu wil ik de ranglijst weer een week niet zienquote:Heerenveen![]()
Als Ajax morgen wint staan ze gewoon eerste. Dat het op doelsaldo is, is compleet irrelevant.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:24 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Gedeeld 1e he, dat je het effe weet
Dat jullie het nou op doelsaldo laten aankomen![]()
Idd lucky schijtdoelpuntquote:
Je wist dat dit ging komen. AZ gaat gewoon meedoen om de bovenste plaatsen. Waarschijnlijk hebben ze alleen al te veel punten laten liggen voor het kampioenschap, gezien ze nog wel wat punten gaan laten liggen ook de rest van dit jaar. Had gehoopt dat ze de slechte lijn nog een paar weken door zouden trekken. Maargoed, laat ze dan volgende week PSV maar op een gelijkspel houdenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:23 schreef xFriendx het volgende:
4-0 AZ, De Zeeuw
AZ wordt een concurrent voor ons, dus PSV mag volgende week ook winnen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:26 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Je wist dat dit ging komen. AZ gaat gewoon meedoen om de bovenste plaatsen. Waarschijnlijk hebben ze alleen al te veel punten laten liggen voor het kampioenschap, gezien ze nog wel wat punten gaan laten liggen ook de rest van dit jaar. Had gehoopt dat ze de slechte lijn nog een paar weken door zouden trekken. Maargoed, laat ze dan volgende week PSV maar op een gelijkspel houden![]()
Ja, wij waren ook niet gedeeld kampioen vorig jaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als Ajax morgen wint staan ze gewoon eerste. Dat het op doelsaldo is, is compleet irrelevant..
gelijkspelen, verliezen 2 concurrenten puntenquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:27 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
AZ wordt een concurrent voor ons, dus PSV mag volgende week ook winnen.
niet zo negatiefquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
Zul je zien dat het morgen 0- wordt.
Ajax kennende.. ik zie het morgen wel.. laatste 2 wedstrijden hebben in iedergeval een sprankeltje hoop gegeven.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
Dat zou idd wel heel typisch zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef RayMania het volgende:
AZ gaat heus niet meer om de titel meedoen hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:29 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
gelijkspelen, verliezen 2 concurrenten punten
Goed zoquote:verder negeer ik je gewoonk(k)neus
Vorige week riepen we dat ookquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:30 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ajax kennende.. ik zie het morgen wel.. laatste 2 wedstrijden hebben in iedergeval een sprankeltje hoop gegeven.
Is Suarez verhuurt aan Excelsior?quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:35 schreef Jasza het volgende:
Die schwalbemeister van excelsior staat erin.
ze staan al weer met 10 man. Het zou me niet verbazen als Voskamp de 3-3 er zo nog in werktquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:30 schreef knnth het volgende:
[..]
Je weet he, het laatste kwartier verliest Sparta altijd de voorsprong
Machlasquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Is Suarez verhuurt aan Excelsior?
Mja, je kan het bij AZ.nl ook overdrijven in je berichtgeving.quote:'87 Commentaar NEC Bal sterft in de AZ-muur
Ik heb me er al bij neergelegd. 90'+3' ofzoquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:41 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ze staan al weer met 10 man. Het zou me niet verbazen als Voskamp de 3-3 er zo nog in werkt
Ik zei het toch. Tyfuskloteteringclub.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:46 schreef knnth het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd. 90'+3' ofzo
Kutsparta.
Zelfs van Gaal loopt rolt weg.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:46 schreef VoreG het volgende:
Je staat 4-0 voor en in de 85e minuut stroomt het stadion leeg.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:41 schreef Steve_I. het volgende:
Het zou me niet verbazen als Voskamp de 3-3 er zo nog in werkt
0-4quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Wat wordt Feyenoord - Ajax volgende week?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef cultheld het volgende:
Ik heb wel zo'n vermoeden wie er in de winter uit de heli komt rollen in de Kuip.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:41 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
ze staan al weer met 10 man. Het zou me niet verbazen als Voskamp de 3-3 er zo nog in werkt
Voskamp als vervanger van Mols.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef cultheld het volgende:
Ik heb wel zo'n vermoeden wie er in de winter uit de heli komt rollen in de Kuip.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:51 schreef knnth het volgende:
Teringzooi dat ze er maar in stikken.
kankersparta sterf der in kloteclub
1-3quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:49 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Onzin NEC zat een beetje in de eigen 16 te voetballen. Die vroegen er gewoon om en kregen het. Zelfd tegen een derdeklasser hadden ze met die instelling een pak slaag gehad.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:37 schreef Malibu-06 het volgende:
AZ had al 7-0 voor moeten staan, de machine gaat weer draaien.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1-3![]()
Hunter zal HET voorbeeld geven aan Makaay.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
1-3![]()
Hunter zal HET voorbeeld geven aan Makaay.
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Alsof Makaay nog een voorbeeld aan iemand zou moeten nemen.
Ik vind het wel een prima spits (dus qua werk is hij dik in orde) alleen af en toe inderdaad wat onbeschoft en onproffessioneel. Was het tegen Roda dat hij op sprong en een tegenstander een schop gaf en meteen ook nog een elleboog of slag met de vuist? Is wel ergens een gifje van, kan die alleen niet meer vinden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:03 schreef DarkShine het volgende:
Hunter laat zien hoe het niet moet ofzo? Voorbeelden genoeg waarin broer konijn zijn zelfbeheersing verliest en er ongeschonden mee wegkomt.
Tegen Kah mag hetquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:03 schreef DarkShine het volgende:
Hunter laat zien hoe het niet moet ofzo? Voorbeelden genoeg waarin broer konijn zijn zelfbeheersing verliest en er ongeschonden mee wegkomt.
Ja, noem nog even de momenten op waarin Roda benadeeld wordt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:03 schreef DarkShine het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:00 schreef Steve_I. het volgende:
[..]no offense, maar Makaay >> broer konijn
kan 'm ook ff niet vinden. Wel dezequote:Op zaterdag 3 november 2007 22:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prima spits (dus qua werk is hij dik in orde) alleen af en toe inderdaad wat onbeschoft en onproffessioneel. Was het tegen Roda dat hij op sprong en een tegenstander een schop gaf en meteen ook nog een elleboog of slag met de vuist? Is wel ergens een gifje van, kan die alleen niet meer vinden.
Makaay is tot nu toe meer wedstrijden beslissend geweest voor Feyenoord dan broer konijn voor ajax hoor,...quote:
De winnende tegen Heracles, de winnende tegen Utrecht, de gelijkmaker tegen Groningen...kortom: dikke lulkoek dusquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:23 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
Makaay is tot nu toe meer wedstrijden beslissend geweest voor Feyenoord dan broer konijn voor ajax hoor,...![]()
quote:Op zondag 4 november 2007 09:54 schreef vitessezuid113 het volgende:
Zondag,14.30 uur:
FC Groningen - Vitesse
Forza Vites![]()
Succes.quote:
quote:
quote:Ajax
Opstelling
Maarten Stekelenburg
George Ogararu (Roe)
Johnny Heitinga
Gregory van der Wiel
Jan Vertonghen (Bel)
Siem de Jong
Hedwiges Maduro
Robbert Schilder
Albert Luque (Spa)
Klaas-Jan Huntelaar (C)
Luis Suárez (Uru)
Wissels
Kennedy Bakircioglu (Zwe)
Ismael Urzaiz (Spa)
Dennis Rommedahl (Den)
Mitchell Donald
Dennis Gentenaar
Jurgen Colin
Jan-Arie van der Heijden
Trainer
Adrie Koster
Roda JC
Opstelling
Bram Castro (Bel)
Fatih Sonkaya (Tur)
Davy De Fauw (Bel)
Pa Modou Kah (Noo)
Marcel de Jong
Cheikh Tioté (Ivo)
Anouar Hadouir
Marcel Meeuwis (C)
Sekou Cissé (Ivo)
Andres Oper (Est)
Roland Lamah (Bel)
Wissels
Jan-Paul Saeijs
Bas Sibum
Willem Janssen
Frank van Kouwen
Przemyslaw Tyton (Pol)
Boldizsár Bodor (Hon)
Jeanvion Yulu Matondo (Bel)
Trainer
Raymond Atteveld
Officials
Sch. Dick Jol
LR Roger Geutjes
LR Edwin de Vree
4 Off. Peter van Dongen
Eindelijk iemand van Ajax die snel hersteld. Mij hoor je niet zeurenquote:
Voetbal is een beetje 'uit'quote:Op zondag 4 november 2007 14:40 schreef Sensation89 het volgende:
Niemand kijkt meer voetbal
misschien zitten ze eindelijk eens in het stadionquote:Op zondag 4 november 2007 14:40 schreef Devrim_ het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk?
Het is elke zondag druk hier maar vandaag niet
quote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef Sensation89 het volgende:
Als er een goal valt voor Ajax komen ze allemaal tevoorschijn
Nog 3 minuten dus.quote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef Sensation89 het volgende:
Dat klopt, aan een kruis.quote:Op zondag 4 november 2007 14:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Jeuzus, ik dacht dat ie hing
Wat zou jij doen als je trainer van De Graafschap was.. we pakken zo wel punten.quote:Op zondag 4 november 2007 14:45 schreef the_undertaker het volgende:
Lekker positief voetbal van de Graafschap weer![]()
We're not cockroaches.quote:Op zondag 4 november 2007 14:42 schreef Sensation89 het volgende:
Dat is natuurlijk De Graafschap goed recht.. het is alleen niet om aan te zien.quote:Op zondag 4 november 2007 14:46 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je trainer van De Graafschap was.. we pakken zo wel punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |