als je half om wendy gaat hangen voor de auditie en na de auditie ben je niet bescheiden hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:41 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond haar juist erg bescheiden. Leuke meid met een mooie stem.
Dat vind ik niet echt iets met bescheiden zijn of niet te maken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je half om wendy gaat hangen voor de auditie en na de auditie ben je niet bescheiden hoor
Ik dacht dat ze dat ook wasquote:Op zaterdag 3 november 2007 20:42 schreef superhero87 het volgende:
Ik moest meteen aan Clarissa denken van Idols 3!!!![]()
clarissa was toch die met die enorme tanden??quote:Op zaterdag 3 november 2007 22:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat ook was
Maar vind Naomi wel beter
quote:Op zondag 4 november 2007 12:15 schreef sbientje het volgende:
[..]
clarissa was toch die met die enorme tanden??
Mee eens.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
ik vond haar wel goed, maar niet supergoed en zeker niet 1 van de beste.
Ik vond haar ook redelijk irritant. Dat overdreven gedoe, bijna huilen, Wendy omhelzen...
Doe gewoon gewoon, dan had ik haar misschien leuker gevonden
Wrs op zichzelf omdat iets foutgingquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:19 schreef Together het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe ze het in de volgende ronde gaat doen. In het voorstukje zei ze dat ze een beetje boos was, ik vraag me af waarom.
Ze was niet zo goed als bij de auditie.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze is me echt totaal niet opgevallen in het theater. Volgens mij was ze niet zo goed.
quote:Op zondag 9 december 2007 00:19 schreef BVO het volgende:
Ze moet nu die volgende stap gaan maken.
Dat idee heb ik ookquote:Op zondag 9 december 2007 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt ze op een bekend iemand... alleen geen idee wie
ze doet mij aan Clarissa denken (idols 3)quote:Op zondag 9 december 2007 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kelly Rowland? (oud Destiny's Child)quote:Op zondag 9 december 2007 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hese gedoe ben ik al helemaal zat van.quote:Op zondag 9 december 2007 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin eigenlijk nou al genoeg te krijgen van haar stem, die ik helemaal niet zo best vind. VRaag me af of er wel écht kracht in zit.
Ze doed me soms aan Edsilia Rombley denkenquote:Op zondag 9 december 2007 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ze lijkt op een nederlands bekend iemand
Klopt wel ja, maar wel een leukere versie.quote:Op zondag 9 december 2007 19:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze doed me soms aan Edsilia Rombley denken
Ja, dat wordt vaker gezegd, maar op een enkele uitzondering na komt daar nooit meer wat van terecht.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:43 schreef MyMilkshake het volgende:
maar ze komt er wel.
Van haar vind ik weer dat ze geen volume heeft en haar stem raakt me helemaal niet.. maar ik had wel het gevoel dat ze kon groeien.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het wel goed eigenlijk. Zeker beter dan een aantal van de 12 die het wel gehaald hebben. Jammer
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |