quote:Op zondag 9 december 2007 00:19 schreef BVO het volgende:
Ze moet nu die volgende stap gaan maken.
Dat idee heb ik ookquote:Op zondag 9 december 2007 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op deze foto lijkt ze op een bekend iemand... alleen geen idee wie
ze doet mij aan Clarissa denken (idols 3)quote:Op zondag 9 december 2007 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kelly Rowland? (oud Destiny's Child)quote:Op zondag 9 december 2007 18:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat hese gedoe ben ik al helemaal zat van.quote:Op zondag 9 december 2007 15:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin eigenlijk nou al genoeg te krijgen van haar stem, die ik helemaal niet zo best vind. VRaag me af of er wel écht kracht in zit.
Ze doed me soms aan Edsilia Rombley denkenquote:Op zondag 9 december 2007 18:18 schreef charmed_angel het volgende:
ze lijkt op een nederlands bekend iemand
Klopt wel ja, maar wel een leukere versie.quote:Op zondag 9 december 2007 19:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ze doed me soms aan Edsilia Rombley denken
Ja, dat wordt vaker gezegd, maar op een enkele uitzondering na komt daar nooit meer wat van terecht.quote:Op zaterdag 15 december 2007 23:43 schreef MyMilkshake het volgende:
maar ze komt er wel.
Van haar vind ik weer dat ze geen volume heeft en haar stem raakt me helemaal niet.. maar ik had wel het gevoel dat ze kon groeien.quote:Op zondag 16 december 2007 13:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het wel goed eigenlijk. Zeker beter dan een aantal van de 12 die het wel gehaald hebben. Jammer
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |