quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:55 schreef Dreamboy het volgende:
volgt
Ze zijn nog bezig om er de stukken uit te knippenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:57 schreef Varen het volgende:
Brian heeft zijn kleding nog niet binnen gekregen
Dat geldt voor Huub, niet voor zijn familie imho.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:46 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was niet het punt. Lees nog maar eens terug![]()
quote:
Aha, dus de security kon haar ook niet in bedwang houden, als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Varen het volgende:
Amanda: heb ik ook met Mohamed Ali lopen vechten? (iemand van achter)
Is er iets met je toetsenbord of ligt het aan pullup?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef pullup het volgende:
Ikde er hier niet naar te vragen maar als ik Lieke zo hoor heeft ze weer plannen voor de volgende week en is ze niet van plan om naar huis te gaan![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef pullup het volgende:
Ikde er hier niet naar te vragen mar as ik ieke zo hoor heeft ze weer plannen voor de volgende week en is ze niet van plan om naar huis te gaan![]()
Ik snap dat jij het niet wilt snappenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel weer DB.![]()
[..]
Dat geldt voor Huub, niet voor zijn familie imho.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:56 schreef mazaru het volgende:
Als ik Joris hoor praten, denk ik steeds dat Willem Alexander op bezoek is
De zwerfter is weer terug en volgens Brian ziet ze er heel modieus uit.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:57 schreef KimiK het volgende:
Zo weer helemaal bijgelezen en mijn ava ook maar even aangepast![]()
Dat is al een tijdje zo hier op Fok, als ik te snel na het verschijnen van het reageerschermpje typ pakt hij niet alle letters. Erg irritantquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er iets met je toetsenbord of ligt het aan pullup?![]()
Hoe bedoel je "Ik wil het niet snappen?".quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:03 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het niet wilt snappen![]()
Tis idd net W.A. die stem van Joris![]()
Zeg 'ns 'watermanagement'![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe mee![]()
misschien helpt 't![]()
Lieke zegt ook heel zacht tegen haar 'je hebt ook wel een kort lontje hoor'. Hmm... zou het in de familie zitten???quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:09 schreef Py het volgende:
Haha. Die vriendin van Lieke zit een verhaal; op te hangen dat ze problemen heeft op haar werk. Mensen lullen over haar en ze heeft al gesprekken gehad met haar baas. Volgens haar zijn ze daar allemaal jaloers.
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe mee![]()
misschien helpt 't![]()
En Brian een flinke spuit haldol...zal zijn optreden straks sterk verbeteren...quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:08 schreef Nomrc2 het volgende:
mannie ziet nog steeds errug vrolijk uit
als ik de febo was zou ik haar een preventieve injectie valium geven
Is mama nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:10 schreef Nomrc2 het volgende:
zit mamma lieke tussen neus en lippen door haar dochter te vertellen dat ze best agressief mag zijn
En terecht!quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
Ik durf bijna niet te posten hier, val zo uit de toon
Simpel: Avatar opslaan, ga naar Wijzig Profiel bovenaan de pagina, upload deze avatar en klaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef tutjehola het volgende:
O.K. Spuit elf hier, waar kan ik een avater krijgen dat Brian weg moet? Serieus, ik heb vandaag nog niet gestreamd maar loop met serieuze plannen om stichting zinloos geweld in te schakelen om deze loverboy uit te schakelen. Loverboy, die meisje tegen muur aan ramt, met douchekop slaat, waarvan de zus notabene in tehuis zit vanwege dit soort praktijken? Er zijn twee stichtingen die door mijn hoofd zijn gegaan vandaag: stop zinloos geweld en loverboy.
Werkelijk, ik kook ervan over.
Excuse me?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:12 schreef Varen het volgende:
[..]
Is mama niet![]()
Nadia is aan het sexen met Dennis
idd die is volgens mij ook behoorlijk fucked upquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En Brian een flinke spuit haldol...zal zijn optreden straks sterk verbeteren...
Of kopieer de eigenschappen van het plaatje naar webicon, en je bent ook klaarquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Simpel: Avatar opslaan, ga naar Wijzig Profiel bovenaan de pagina, upload deze avatar en klaar.![]()
Doh, dat is toch oud nieuws?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:14 schreef Dark het volgende:
Iemand op Nowlive - Fever - schreef het volgende:
- quote -
Regels mogen veranderd worden.
Elke keer als Brian en Amanda de regels overtreden...veranderen plots de regels...
En doet Lieke iets...dan plots worden de oude regels weer toegepast.
Vreemde manier van een spel begeleiden.Of is het overheersen?
- quote -
Klinkt op de een of andere manier heel ......... Fever heeft waarschijnlijk gelijk!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
Bijdehandjequote:Op zaterdag 3 november 2007 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of kopieer de eigenschappen van het plaatje naar webicon, en je bent ook klaar
quote:
doe dan gewoon meequote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:17 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Ben nu ook maar gezwicht. Niet omdat Brian exit moet (Lieke eerst). Maar wel om het statement om om actie te vragen van de produktiepeopletjes. Alle ballen op Brian en geen optreden vanavond voor hem.
![]()
gewoon een kopie maken hier en die in jouw profiel aanbrengenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef tutjehola het volgende:
O.K. Spuit elf hier, waar kan ik een avater krijgen dat Brian weg moet? Serieus, ik heb vandaag nog niet gestreamd maar loop met serieuze plannen om stichting zinloos geweld in te schakelen om deze loverboy uit te schakelen. Loverboy, die meisje tegen muur aan ramt, met douchekop slaat, waarvan de zus notabene in tehuis zit vanwege dit soort praktijken? Er zijn twee stichtingen die door mijn hoofd zijn gegaan vandaag: stop zinloos geweld en loverboy.
gewoon een kopie maken hier en die in jouw profiel aanbrengenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef tutjehola het volgende:
Gebruik de mijne dan, rightmouse and save as en dan je profiel wijzigenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef tutjehola het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef tutjehola het volgende:
Ja mede door jouquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker apending van me!
kwistutwel
Mooi, ik wist dat je het kon.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:17 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Ben nu ook maar gezwicht. Niet omdat Brian exit moet (Lieke eerst). Maar wel om het statement om om actie te vragen van de produktiepeopletjes. Alle ballen op Brian en geen optreden vanavond voor hem.
![]()
Gaan er mensen van de fora heen dan?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:17 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo dus, ja, die ouwetjes doen het nog best redelijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of kopieer de eigenschappen van het plaatje naar webicon, en je bent ook klaar
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:25 schreef jassy het volgende:
Japie is nu blind aan het schaken?
Hahaha. Haal je ondertitel s weg, beunhaas.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:17 schreef DrsH het volgende:
HIJ GAAT LEKKER FOKKERS IK HOUD MIJN AVA VAST TOTDAT IK UITLOG VANDAAG EN MORGEN GA IK ER VANUIT DAT BRIAN OF VERDWENEN IS IF IN EEN M............RIUM IN GEMERT VERBLIJFT.
Van mij mogen ze. Kunnen ze tegen 100 man beveiliging op de parkeerplaats gaan zingen dat ze shit zijn en het knowenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Gaan er mensen van de fora heen dan?
volgens mij hebben ze de grootste lol om ons zulke teksten voor te schotelenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:23 schreef jassy het volgende:
17:30 - Amanda heeft au!
De blondine heeft twee dagen geleden haar vinger bezeerd, maar ze heeft er nog steeds last van. “Laat eens kijken”, oppert Brian zorgzaam. De Antilliaan gebiedt haar de verbandtrommel te pakken en verzorgt de pijnlijke vinger van zijn vriendin. Amanda vindt zichzelf heel zielig: “Ik heb zo’n au!” De 19-jarige heeft duidelijk aandacht nodig. Maar gelukkig is Brian er om haar in alle wensen te voorzien.
Bron: VV Propagandapagina
gezelli, goed van lieke niemand van de kooi heeft volgens mij eerder jaap ergens in mee laten delenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:24 schreef Varen het volgende:
Jaap eet met Huub en Lieke mee, straks
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:14 schreef Dark het volgende:
Iemand op Nowlive - Fever - schreef het volgende:
- quote -
Regels mogen veranderd worden.
Elke keer als Brian en Amanda de regels overtreden...veranderen plots de regels...
En doet Lieke iets...dan plots worden de oude regels weer toegepast.
Vreemde manier van een spel begeleiden.Of is het overheersen?
- quote -
Klinkt op de een of andere manier heel ......... Fever heeft waarschijnlijk gelijk!
en jij hebt ook gewoon groot gelijk!
Sorry ken ik u ergens van????????quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Hahaha. Haal je ondertitel s weg, beunhaas.
Lief hè, van Brian? Eerst zelf de verwondingen toebrengen en dan liefdevol behandelenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:23 schreef jassy het volgende:
17:30 - Amanda heeft au!
De blondine heeft twee dagen geleden haar vinger bezeerd, maar ze heeft er nog steeds last van. “Laat eens kijken”, oppert Brian zorgzaam. De Antilliaan gebiedt haar de verbandtrommel te pakken en verzorgt de pijnlijke vinger van zijn vriendin. Amanda vindt zichzelf heel zielig: “Ik heb zo’n au!” De 19-jarige heeft duidelijk aandacht nodig. Maar gelukkig is Brian er om haar in alle wensen te voorzien.
Eerstelijns Psycholoog? Ik mag hopen dat het een grapje is?quote:
loverboytactiekquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Lief hè, van Brian? Eerst zelf de verwondingen toebrengen en dan liefdevol behandelen![]()
Spuit 11:quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef tutjehola het volgende:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:26 schreef avonne het volgende:
Marco "HAHAHAHA, effe lekker de streamers opnaaien. Straks ook nog een stukje dat hij als een volleerd chefkok de lekkerste hapjes maakt van zijn vriendin. Ik bedoel - vóór zijn vriendin"
Waaahaaaquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:29 schreef tutjehola het volgende:
Eindelijk zie ik het licht, Wilders wilde toch de Antillen verkopen? Door Brian zo neer te zetten kan Nederland de hoofdprijs vragen op marktplaats. goed voor de staatskas. Dat ik dit nog niet eerder bedacht heb.
Ik zei al, spuit elf, dan zat die andere zus toch in een tehuis?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Spuit 11:
d'r zus zit niet in een tehuis, maar is nu gehandicapt als gevolg van hersenbloeding.
Ik heb meerdere patienten die zichzelf een COLLECTOR'S ITEM VINDENquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:30 schreef arneaux het volgende:
[..]
Eerstelijns Psycholoog? Ik mag hopen dat het een grapje is?
neemt niet weg dat in februari 2008 Lost weer uitgezonden wordt ennnnnnnn dat het gewoon prettig is om lotgenotencontact te hebben.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:15 schreef Darklight het volgende:
net aslof die avatars wat helpen
Brain gaat helemaal nergens heen, die blijft daar gewoon
En is inmiddels weer bij diezelfde vriend ingetrokken, how sad. Je kunt Amanda eigenlijk niks kwalijk nemen, dat kind weet niet beter.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Spuit 11:
d'r zus zit niet in een tehuis, maar is nu gehandicapt als gevolg van hersenbloeding.
Da's de zus van Huubquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:32 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik zei al, spuit elf, dan zat die andere zus toch in een tehuis?![]()
Pcies..af en toe de neuzen dezelfde kant op, moet kunnen!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
neemt niet weg dat in februari 2008 Lost weer uitgezonden wordt ennnnnnnn dat het gewoon prettig is om lotgenotencontact te hebben.
Je zou toch denken dat hij die tactieken niet meer nodig heeft, ze is al helemaal in zijn macht, maar ja, misschien af en toe nog een corrigerend tikje om haar bij de les te houden en graag....quote:
tjonge jonge waar zo'n doorsmeerbeurt van Hupert al niet goed voor is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:36 schreef Py het volgende:
Lieke zit te beweren dat ze zich zo goed uit en dat ze daarom nergens mee zit![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
neemt niet weg dat in februari 2008 Lost weer uitgezonden wordt ennnnnnnn dat het gewoon prettig is om lotgenotencontact te hebben.
Je haalt wat dingen door elkaar. Ook de zus van Amanda heeft in een tehuis gezeten. BTW, ik ben niet doof.quote:
Hij moet haar blijven drillen en corrigeren tot ze uiteindelijk de kooi hebben gewonnen en Amanda in de villa voortaan alle vrienden van Brian (incl. achter) mag bevredigen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:37 schreef beroepslurker het volgende:
Je zou toch denken dat hij die tactieken niet meer nodig heeft, ze is al helemaal in zijn macht, maar ja, misschien af en toe nog een corrigerend tikje om haar bij de les te houden en graag....![]()
Naar eigen zeggen is hij, de allmighty holy kubatz, heel goed in het sturen van jongeren... waar die in het verleden de tijd vandaan heeft gehaald is mij ook een raadsel..quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:37 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat hij die tactieken niet meer nodig heeft, ze is al helemaal in zijn macht, maar ja, misschien af en toe nog een corrigerend tikje om haar bij de les te houden en graag....![]()
Ja je moet er nu horen voor de grap.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:38 schreef akveor het volgende:
[..]
tjonge jonge waar zo'n doorsmeerbeurt van Hupert al niet goed voor is.
Jij hebt toch gewoon nog steeds je ouwe avatar? Of zie ik de nieuwe kleren van de Py niet?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:38 schreef Py het volgende:
Nu valt het niet op als je veel achter alkaar post![]()
Pffffff, ik schrok al, ik dacht dat Korsacov achter de deur stond.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je haalt wat dingen door elkaar. Ook de zus van Amanda heeft in een tehuis gezeten. BTW, ik ben niet doof.
Net als in de goeie ouwe vertrouwde Ierse pub zit ik gewoon bij de mannen. Zoals het hoort....quote:
Ze projecteert er weer flink op los. Om van te kotsen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:42 schreef Kaleddis het volgende:
Nee hoor Lieke, jij hebt Huub niet belemmerd in z'n keuzes![]()
Heb je het over mijn collega of de componist??????????????????????????quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:41 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Pffffff, ik schrok al, ik dacht dat Korsacov achter de deur stond.
O o. Gaat het weer niet goed?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon nog steeds je ouwe avatar? Of zie ik de nieuwe kleren van de Py niet?
ja inderdaad ietwat sneu allemaalquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:36 schreef Py het volgende:
Lieke zit te beweren dat ze zich zo goed uit en dat ze daarom nergens mee zit![]()
![]()
TVP is toch tijd voor polarisatiequote:Op zaterdag 3 november 2007 18:45 schreef yvonne het volgende:
Ik weet ff niks te verzinnen voor een tvp
Cheers mate. Ik laat mn mening nog even lekker bevestigen door Liekequote:Op zaterdag 3 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als in de goeie ouwe vertrouwde Ierse pub zit ik gewoon bij de mannen. Zoals het hoort....![]()
Ik zie je wel goed hoor, scattie!quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:46 schreef Py het volgende:
[..]
O o. Gaat het weer niet goed?
Heb laatst ook al een dag met een ranzig tietenplaatje rondgelopen zonder dat ik het doorhad![]()
Ik zou graag willen dat het wekelijkse overleg op die golfbaan per direct stopt.... Ik denk dat Amanda buiten zicht van camera's en microfoons daar duidelijke instructies krijgt. De meerwaarde daarvan begrijp ik totaal niet. En is daar eigenlijk over gestemt?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij moet haar blijven drillen en corrigeren tot ze uiteindelijk de kooi hebben gewonnen en Amanda in de villa voortaan alle vrienden van Brian (incl. achter) mag bevredigen.
Seizoen 4 in Amerika bedoel je?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:34 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
je mag kiezen, voor je collega hou ik de deur dicht, de componist mag binnen. En ja, het zal vast fout geschreven zijn. Ik kom wel uit "het vak"maar ben niet zo goed in de termen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Heb je het over mijn collega of de componist??????????????????????????
yesssssssss tenzij het vanavond goed knokken wordt dan ga ik wel twijfelenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Februari pas idd![]()
![]()
![]()
Lost rules them all
Ja, hij had zijn handen al vol aan zijn HBO-studie....ahum.....en dan nog een eigen zaak....en het verzorgen van zijn behoeftige moedertje, ja, het is een heilige! En nu gebruikt hij al zijn kennis en liefde in het (binnenkort op afstand) besturen van Amanda en o ja, beschermenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen is hij, de allmighty holy kubatz, heel goed in het sturen van jongeren... waar die in het verleden de tijd vandaan heeft gehaald is mij ook een raadsel..
Ken jij Dennix daarvan???????quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Net als in de goeie ouwe vertrouwde Ierse pub zit ik gewoon bij de mannen. Zoals het hoort....![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:47 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zie je wel goed hoor, scattie!
Ja, Amanda krijgt haar handjes vol, het is maar goed dat ze zo'n gedegen opleiding krijgt van Brian...quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij moet haar blijven drillen en corrigeren tot ze uiteindelijk de kooi hebben gewonnen en Amanda in de villa voortaan alle vrienden van Brian (incl. achter) mag bevredigen.
Iemand een cap van ?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo maar Nadia heeft bijna kroeshaar, had ik nooit gezien.
Nou dat kan ze shaken denk ik...Trouw blijven is voor Huub heel moeilijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:49 schreef Dreamboy het volgende:
Lieke denk dat ze na de Kooi wel met Huub verder zou kunnen gaan.
oh ja, hij had toch een volledige HBO-studie in één jaar afgerond? Gaat zeker hetzelfde als vroeger een rijbewijs halen op Sabaquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
Ja, hij had zijn handen al vol aan zijn HBO-studie....ahum.....en dan nog een eigen zaak....en het verzorgen van zijn behoeftige moedertje, ja, het is een heilige! En nu gebruikt hij al zijn kennis en liefde in het (binnenkort op afstand) besturen van Amanda en o ja, beschermen![]()
Is het niet gewoon verbrandquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:50 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo maar Nadia heeft bijna kroeshaar, had ik nooit gezien.
Waarom denkt u dat ik Dennis ken? U ziet spoken DrsH.quote:
Je bent een echte lurkerquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, hij had zijn handen al vol aan zijn HBO-studie....ahum.....en dan nog een eigen zaak....en het verzorgen van zijn behoeftige moedertje, ja, het is een heilige! En nu gebruikt hij al zijn kennis en liefde in het (binnenkort op afstand) besturen van Amanda en o ja, beschermen![]()
4 jaquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:48 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Seizoen 4 in Amerika bedoel je?
Maak je geen zorgen: potje met vet, tangetje, is zo weer zoals jij het zo mooi vindt.quote:
Ach het zal de Paddy's zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom denkt u dat ik Dennis ken? U ziet spoken DrsH.
Ach het zal de Paddy's zijnquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarom denkt u dat ik Dennis ken? U ziet spoken DrsH.
Je wilt me zeker weer een teiltje aansmerenquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen: potje met vet, tangetje, is zo weer zoals jij het zo mooi vindt.![]()
![]()
Wat zei ze net zelf, schaapjeshaar?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:55 schreef Kinga het volgende:
LMAO het haar van Nadia wil niet echt vandaag....
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen: potje met vet, tangetje, is zo weer zoals jij het zo mooi vindt.![]()
![]()
HE RUUDJE JOIN THE ACTIONquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat zei ze net zelf, schaapjeshaar?![]()
Ze lopen echt met ons te dollen vandaag hequote:Op zaterdag 3 november 2007 18:57 schreef jassy het volgende:
>_>
Als Amanda onder de dekens aan het sluimeren is, staat er een grote verrassing voor haar neus. “Boeeee”, schreeuwt Ricardo. Een schrille gil klinkt door de slaapkamers. De blondine schrikt zich rot! Snel gooit de19-jarige de dekens van haar af, ze dacht dat het Brian was. Maar het tegendeel is waar… Ricardo de avondbutler staat voor haar neus! “Zo, jij laat me echt schrikken”, lacht de 19-jarige. Brian ontpopt zich als redder in nood en komt op het gegil van zijn vriendin af. “Oh, jij bent het”, klinkt de Antilliaan opgelucht. 'Liever een grappige homoseksueel aan het bed van Amanda, dan een dronken Huub in het bed met zijn liefje (zoals in het verleden)', lijkt hij te denken.
Heb ik geannuleerd, kreeg klachten dat de rand te laag was. Dequote:Op zaterdag 3 november 2007 18:56 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Je wilt me zeker weer een teiltje aansmeren![]()
(Heb je die nieuwe lading uit China al binnen, verwacht er binnenkort weer flink wat nodig te hebben....)
Je zal paddo's bedoelen....quote:
We hebben geen action hierquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ik geannuleerd, kreeg klachten dat de rand te laag was. Deging er overheen.
![]()
Koop maar een plastic emmer bij de Action, kost ook geen drol daar.![]()
![]()
Ruudmansquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een drama, niets van wat er beschreven wordt over Brian en Amanda is boeiend en in bijna alle gevallen is het onjuist. Amateurs.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:57 schreef jassy het volgende:
>_>
Als Amanda onder de dekens aan het sluimeren is, staat er een grote verrassing voor haar neus. “Boeeee”, schreeuwt Ricardo. Een schrille gil klinkt door de slaapkamers. De blondine schrikt zich rot! Snel gooit de19-jarige de dekens van haar af, ze dacht dat het Brian was. Maar het tegendeel is waar… Ricardo de avondbutler staat voor haar neus! “Zo, jij laat me echt schrikken”, lacht de 19-jarige. Brian ontpopt zich als redder in nood en komt op het gegil van zijn vriendin af. “Oh, jij bent het”, klinkt de Antilliaan opgelucht. 'Liever een grappige homoseksueel aan het bed van Amanda, dan een dronken Huub in het bed met zijn liefje (zoals in het verleden)', lijkt hij te denken.
Wat knap van die redactie, ze weten dus ook al wat Brian dénkt. En natuurlijk wordt Huub er weer bijgehaald, linksom of rechtsom, het komt altijd weer uit bij Huub, ik word daar kotsmisselijk van.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:57 schreef jassy het volgende:
>_>
idd, toen ik gisteren van huis ging was het nog top (veren in de kont iteejer en Breuls en weet ik wie nog meer) en nou ben ik weer thuis moet ik weer wat te drinken gaan inschenken.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:01 schreef Kinga het volgende:
Kut fok.
ze doen het erom.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:00 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ze lopen echt met ons te dollen vandaag he![]()
![]()
![]()
![]()
Waar halen ze het toch vandaanquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:57 schreef jassy het volgende:
>_>
Ik begrijp niet waarom ze niet gewacht heeft totdat deze dag voorbij was. Maar goed, het zal wel weer een tvmomentje pakken zijn.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:02 schreef jassy het volgende:
Lieke trekt haar 24 uur in.
Janken moet omdat ze de poort uit moet omdat ze weer eens haar boekje te buiten is gegaan.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:04 schreef akveor het volgende:
Okay nu Lieke heeft besloten hoop ik dat ze er nu ook eindelijk voor gaat. Alle bommen los op Amanda ...... Janken moet ze....
ja die bedoel ik. Ik kijk er nu al naar uit! (dgk is toch afgelopen danquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:48 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Seizoen 4 in Amerika bedoel je?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:05 schreef Guuskeee het volgende:
ik kan niet wachten tot brian en huub vertrekken en slettie en snollie lieke aan gaan vallen. van mij mag amanda vast beginnen te zuipen anders moeten we daar straks ook nog op zitten wachten.
Leuke avatar (van de rest ook trouwensquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:05 schreef Sonique het volgende:
Hey, allemaal!
het lijkt wel gezellig!
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:05 schreef Sonique het volgende:
Hey, allemaal!
het lijkt wel gezellig!
FOK KAN BETER SCHRIJVEN PAS JE AVA AAN DAN KAN JE GERUST WEER TERUGKEREN!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
idd, toen ik gisteren van huis ging was het nog top (veren in de kont iteejer en Breuls en weet ik wie nog meer) en nou ben ik weer thuis moet ik weer wat te drinken gaan inschenken.![]()
Heb ik ook gedaan: lekker biertje![]()
Draai het eens om, de redactie doet wat Brian denkt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat knap van die redactie, ze weten dus ook al wat Brian dénkt. En natuurlijk wordt Huub er weer bijgehaald, linksom of rechtsom, het komt altijd weer uit bij Huub, ik word daar kotsmisselijk van.
Er zijn twee zeecontainers onderweg uit Thailand....quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik dacht dat het een grapje was. Dus toch maar even gecheckt op die site van hun. En tot mijn verbazing staat get er echt. Die lui zijn echt niet goed daar hoor. Die zijn nog meer verknipt dan die bewoners zelf. Zitten ze zelf soms ook al meer dan een jaar opgesloten?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:57 schreef jassy het volgende:
>_>
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, als ze maar weten dat wij niet voor de gek zijn te houden...
coole avatarquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:05 schreef Sonique het volgende:
Hey, allemaal!
het lijkt wel gezellig!
Dat wordt dan weer een grappenderwijs onderonsje in de douchecel toch??quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:08 schreef Varen het volgende:
Ooooh Amanda tangt, dat mocht absoluut niet van Brian![]()
Amanda luistert niet meer naar Brian.
Lekker Heerlijk eerlijkquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:10 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap is hilarisch!!!![]()
![]()
Hij vraagt wie die 2 gasten voor Lieke eigenlijk zijn...hij kent Joris wel maar toen de vriendinnen de vorige keer op bezoek waren, interesseerde Lieke hem niet dus had hij ook niet op het bezoek gelet..
Beetje aangepast dan (met de MOOISTE actie uit DGKquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
FOK KAN BETER SCHRIJVEN PAS JE AVA AAN DAN KAN JE GERUST WEER TERUGKEREN!!!!!!!!!!
Misshien is Flens wel familie van Brian...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Draai het eens om, de redactie doet wat Brian denkt.![]()
Het is ook gezellig!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:05 schreef Sonique het volgende:
Hey, allemaal!
het lijkt wel gezellig!
Echt..het mag van mij daar helemaal los gaan in Gemert vanavond!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:09 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Idd!! Ben benieuwd wat er vanavond gaat gebeuren.. ik hoop rotte tomaten op Brian..
Dat hoop ik!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:15 schreef riri het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Brian zich bij terugkomst straks uit Gemert zich heel anders zal voelen dan hij zich maanden gevoeld heeft....niet best dus en Amanda ook niet
Tsja. Mama Brian is er ook nog iddquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:13 schreef Guuskeee het volgende:
wat zou het toch heeeeerlijk zijn als mamabrian eens ff een kijkje hier kwam nemen. iedereen hier samen tegen haar criminele vrouwemeppende kutzoontje. in mn gedachte zie ik haar in dr bijstandswoninkje achter dr (door zoonlief gestolen) pentium 3 zitten de hele wereld bij mekaar te schelden en vloeken. met een beetje geluk een hartaanval erachteraan...![]()
ik meen dat ze altijd bij nowlife leest, dus het zal haar niet ontgaan zijn. Gelukkig heeft Mama Brian een maand geleden verteld dat hij alvast bij voorbaat zijn excuses moest aanbieden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:13 schreef Guuskeee het volgende:
wat zou het toch heeeeerlijk zijn als mamabrian eens ff een kijkje hier kwam nemen. iedereen hier samen tegen haar criminele vrouwemeppende kutzoontje. in mn gedachte zie ik haar in dr bijstandswoninkje achter dr (door zoonlief gestolen) pentium 3 zitten de hele wereld bij mekaar te schelden en vloeken. met een beetje geluk een hartaanval erachteraan...![]()
Ben een dagje weggeweest. Heeft wicawdo al aan hem gezeten? (of in-quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:10 schreef avonne het volgende:
[..]
coole avatar
on topic:
waarom moet die achterbakse brian-lover ricardo erbij
Amanda gaat vanavond niet mee toch?quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:15 schreef riri het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Brian zich bij terugkomst straks uit Gemert zich heel anders zal voelen dan hij zich maanden gevoeld heeft....niet best dus en Amanda ook niet
Ja..Jij!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Darklight het volgende:
Gaan er mensen naartoe vanavond?
Ow thanksquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Leuke avatar (van de rest ook trouwens)
Nou, vraag ook even puntsgewijs naar het uitblijven van de andere boetes.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:16 schreef riri het volgende:
Zusje van Lieke vraagt waarom Brian geen boete heeft gekregen nadat hij Lieke getrapt heeft
Precies.... goh en laat dat nu ook precies dezelfde taktiek zijn die Brian en Amanda hanteren... hoe bedoel je valt op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:03 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat knap van die redactie, ze weten dus ook al wat Brian dénkt. En natuurlijk wordt Huub er weer bijgehaald, linksom of rechtsom, het komt altijd weer uit bij Huub, ik word daar kotsmisselijk van.
Als er iets gebeurt mag er toch niet over worden gesproken van Flens Pannekoek. We kunnen het natuurlijk wel aflezen aan zijn gezicht.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Echt..het mag van mij daar helemaal los gaan in Gemert vanavond!
Die rat denkt echt dat 'de buitenwereld' hem geweldig vindt.
Hij vetelde gisteren wel dat hij het gedaan had.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef tipsch het volgende:
Oe, zusje van Lieke vraagt aan de gezellige eettafel waarom Brian niet beboet is nadat hij Lieke geschopt heeft. Slaafs wordt er geantwoord dat het niet gezien is.![]()
Volgens mij is de gemiddelde DGK kijker oud genoeg om de moeder van Brian en Huub te zijn...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Als er iets gebeurt mag er toch niet over worden gesproken van Flens Pannekoek. We kunnen het natuurlijk wel aflezen aan zijn gezicht.
Hopelijk moet ook Brian als eerste en niet Huub. Voor het geval dat die lui ongein uithalen, niet weten wie wie is ofzo, en het allemaal wordt afgekaapt. Dan denkt Brian dat Huub gehaat is in de buitenwereld.
Da's dus pure propaganda van zusje. Lieke vertelde eerder nog dat het zachtjes was. Huub en Lieke en aanverwanten hebben al eens eerder laten vallen dat ze bewust met dit soort gesprekken en opmerkingen de publieke opinie proberen te beïnvloedenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef tipsch het volgende:
Oe, zusje van Lieke vraagt aan de gezellige eettafel waarom Brian niet beboet is nadat hij Lieke geschopt heeft. Slaafs wordt er geantwoord dat het niet gezien is.![]()
Mooi je avatar... dat idee jat ik ff...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Idd, als ze maar weten dat wij niet voor de gek zijn te houden...
Brian zei dat hij wel geslagen had bij de paardebak, maar niet geschopt had in de slaapkamerquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:21 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Hij vetelde gisteren wel dat hij het gedaan had.
Huub stond er een keer door buiten de poort.
Nou toen Brian naar The Zebra Lounge ging met Bart dat dachten we ook maar er gebeurde helemaal niks, integendeel hij kwam helemaal opgepept terug.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pas maar op met je caps dat beequeen het niet leestquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:23 schreef DrsH het volgende:
SCHATJE, KUN JE NIET EVEN STOPPEN MET ZINGEN EN 1 AVOND SOLIDAIR ZIJN??????????
Preciesquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:24 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou toen Brian naar The Zebra Lounge ging met Bart dat dachten we ook maar er gebeurde helemaal niks, integendeel hij kwam helemaal opgepept terug.
Hoi terugquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:25 schreef Py het volgende:
[..]
Pas maar op met je caps dat beequeen het niet leest![]()
Gvd, late reactie, post gemist.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige opmerking.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:21 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Volgens mij is de gemiddelde DGK kijker oud genoeg om de moeder van Brian en Huub te zijn...
Dat wordt dus reuze gezellig in de disco![]()
Daar ben je weer.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:21 schreef Varen het volgende:
Huub is niet eens wat van plan met Nadia
Lieke: maar speltechnisch moet je bonden.
Jaap vindt dat Nadia een kutkarakter heeft.
Hoe kan het nou dat ik dat al d8 even OTquote:
inderdaad het serpent is sterker dan je denktquote:
Jeezus..ik had een logeeradres kunnen hebben!quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gvd, late reactie, post gemist.Daar woon ik. Wat gaat er hier gebeuren?
![]()
Nee, maar het is niet het publiek wat normaal in diezelfde disco rondloopt, en dat zou wel eens leuke effecten kunnen gevenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat een merkwaardige opmerking.
Wordt een gezellig persoon ongezellig als hij/zij 40 wordt? Zo ongeveer plotsklaps?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Huub en Brian gaan 'optreden' in de Time-Out.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Berg je dan maar.Brian en Huub komen vannacht optreden.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Wordt een gezellig persoon ongezellig als hij/zij 40 wordt? Zo ongeveer plotsklaps?
Oei, dan moet ik genieten van mijn paar laatste goede jarenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef avonne het volgende:
[..]
Het beest komt optreden in Time-outquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Jij kunt echt niet tegen een geintjequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:25 schreef Py het volgende:
[..]
Pas maar op met je caps dat beequeen het niet leest![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:28 schreef tutjehola het volgende:
Is da wa, gemert is hierom de hoek, kom ik nu achter. Regel een oppas en op het fietske ga ik erheen!
Geweldig Guuskee...ik zie het voor mequote:Op zaterdag 3 november 2007 19:13 schreef Guuskeee het volgende:
heul goed.............. ennuh wil je hier ook schriftelijk verslag uitbrengen nadien?quote:
Inderdaad, bij Brian werkt het anders dan bij normale mensen...quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:24 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Nou toen Brian naar The Zebra Lounge ging met Bart dat dachten we ook maar er gebeurde helemaal niks, integendeel hij kwam helemaal opgepept terug.
Helemaal mee eensch een live verslag van de RUUDquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef avonne het volgende:
Ruud, hier kom je niet onderuit.
Je MOET erheen en ons verslag doen
valt mij ook op.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:23 schreef riri het volgende:
Ik vind Jaap heel ontspannen bij dit etentje...zo zie je hem niet vaak....ook heel erg spraakzaam
Ik ga niet hoorquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heul goed.............. ennuh wil je hier ook schriftelijk verslag uitbrengen nadien?![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:31 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
heul goed.............. ennuh wil je hier ook schriftelijk verslag uitbrengen nadien?![]()
Neem je digitale camera mee, ik wacht op foto's.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:28 schreef tutjehola het volgende:
Is da wa, gemert is hierom de hoek, kom ik nu achter. Regel een oppas en op het fietske ga ik erheen!
Kun je niet wat mensen optrommelen om daar met een spandoek te gaant staan????quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
De tutjes hebben kramp in d'r handen van het tangenquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:33 schreef ericahysterica het volgende:
amanda en nadia zijn al meer dan een uur aan het stylen![]()
heeeeee, ik zei al, regel oppas. Voordat ik me de tering ga fietsen, de babyfoon haalt dat net niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Neem je digitale camera mee, ik wacht op foto's.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |