quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:55 schreef Dreamboy het volgende:
volgt
Ze zijn nog bezig om er de stukken uit te knippenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:57 schreef Varen het volgende:
Brian heeft zijn kleding nog niet binnen gekregen
Dat geldt voor Huub, niet voor zijn familie imho.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:46 schreef Py het volgende:
[..]
Dat was niet het punt. Lees nog maar eens terug![]()
quote:
Aha, dus de security kon haar ook niet in bedwang houden, als ik het goed begrijp?quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef Varen het volgende:
Amanda: heb ik ook met Mohamed Ali lopen vechten? (iemand van achter)
Is er iets met je toetsenbord of ligt het aan pullup?quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef pullup het volgende:
Ikde er hier niet naar te vragen maar als ik Lieke zo hoor heeft ze weer plannen voor de volgende week en is ze niet van plan om naar huis te gaan![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:00 schreef pullup het volgende:
Ikde er hier niet naar te vragen mar as ik ieke zo hoor heeft ze weer plannen voor de volgende week en is ze niet van plan om naar huis te gaan![]()
Ik snap dat jij het niet wilt snappenquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:58 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel weer DB.![]()
[..]
Dat geldt voor Huub, niet voor zijn familie imho.
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:56 schreef mazaru het volgende:
Als ik Joris hoor praten, denk ik steeds dat Willem Alexander op bezoek is
De zwerfter is weer terug en volgens Brian ziet ze er heel modieus uit.quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:57 schreef KimiK het volgende:
Zo weer helemaal bijgelezen en mijn ava ook maar even aangepast![]()
Dat is al een tijdje zo hier op Fok, als ik te snel na het verschijnen van het reageerschermpje typ pakt hij niet alle letters. Erg irritantquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is er iets met je toetsenbord of ligt het aan pullup?![]()
Hoe bedoel je "Ik wil het niet snappen?".quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:03 schreef Py het volgende:
[..]
Ik snap dat jij het niet wilt snappen![]()
Tis idd net W.A. die stem van Joris![]()
Zeg 'ns 'watermanagement'![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe mee![]()
misschien helpt 't![]()
Lieke zegt ook heel zacht tegen haar 'je hebt ook wel een kort lontje hoor'. Hmm... zou het in de familie zitten???quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:09 schreef Py het volgende:
Haha. Die vriendin van Lieke zit een verhaal; op te hangen dat ze problemen heeft op haar werk. Mensen lullen over haar en ze heeft al gesprekken gehad met haar baas. Volgens haar zijn ze daar allemaal jaloers.
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:09 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
doe mee![]()
misschien helpt 't![]()
En Brian een flinke spuit haldol...zal zijn optreden straks sterk verbeteren...quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:08 schreef Nomrc2 het volgende:
mannie ziet nog steeds errug vrolijk uit
als ik de febo was zou ik haar een preventieve injectie valium geven
Is mama nietquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:10 schreef Nomrc2 het volgende:
zit mamma lieke tussen neus en lippen door haar dochter te vertellen dat ze best agressief mag zijn
En terecht!quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef Kinga het volgende:
Ik durf bijna niet te posten hier, val zo uit de toon
Simpel: Avatar opslaan, ga naar Wijzig Profiel bovenaan de pagina, upload deze avatar en klaar.quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:11 schreef tutjehola het volgende:
O.K. Spuit elf hier, waar kan ik een avater krijgen dat Brian weg moet? Serieus, ik heb vandaag nog niet gestreamd maar loop met serieuze plannen om stichting zinloos geweld in te schakelen om deze loverboy uit te schakelen. Loverboy, die meisje tegen muur aan ramt, met douchekop slaat, waarvan de zus notabene in tehuis zit vanwege dit soort praktijken? Er zijn twee stichtingen die door mijn hoofd zijn gegaan vandaag: stop zinloos geweld en loverboy.
Werkelijk, ik kook ervan over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |