Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef De_Ananas het volgende:
RTL 7 is een jodenkliek!!
Waarom is mijn mooie topic dicht?
Alstuquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 deel 2
Zou een mod daar de OP van Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 kunnen plaatsen?
Zeker wel, RayMania doet regelmatig updates!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:28 schreef DarkShine het volgende:
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
Worden die ook bijgehouden trouwens?
Het VVV-topic zal bij de volgende update terug te vinden zijnquote:Op zondag 11 november 2007 03:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik mis het VVV topic, en vond hem ook zo effe niet. Wel een recent topic (iets met VVV en rechtstreekse degradatie ofzo) en daarin verwees een blauwe wel naar het centrale topic + slotje...
Roda topic heeft ook nieuwe link
Kon niet anders, helaasquote:Op zondag 11 november 2007 12:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
SuperrrrSunday: Even allemaal lezen!
Lekker makkelijk.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over alles waar ik mening over heb, heb ik gezien. Anders is er geen mening
quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Doc het volgende:
Fernando Torres Topic nr1
Wat hij ziet heeft evenveel met de werkelijkheid te maken als wat een hippie op een dagelijk dieet van LSD, paddestoelen en een fles wodka ziet.
100% goede omschrijving van DAM.quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Doc het volgende:
Wat hij ziet heeft evenveel met de werkelijkheid te maken als wat een hippie op een dagelijk dieet van LSD, paddestoelen en een fles wodka ziet.
Achja dat weer iedereen toch. Elk dorp heeft zn gek, zo ook VBL.quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Doc het volgende:
Fernando Torres Topic nr1
Je kan beter vragen of DAM eindelijk de medicatie tegen zijn hallucinaties heeft ingenomen. Die gast ziet dwergen van ruim 1 meter 80, ziet kopduels waar een iemand kopt en heeft een mening over het seksleven van Torres.
[..]
Aangepastquote:Op maandag 12 november 2007 11:29 schreef DarkShine het volgende:
[RTL7 live] Voetballen op vrijdag #4: NAC Breda - Roda JC
Volgende is NAC Breda - Roda JC.
Ja.quote:Op maandag 12 november 2007 19:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het Siem de Jong topic #1: De nieuwe belofte van de Ajax.
Kan 'de' weg? Thanks.
Maar hij haalt wel het bloed onder je nagels vandaan, met zijn klote manier van 'discussieren'.quote:Op zondag 11 november 2007 22:24 schreef Grulez het volgende:
[..]
Achja dat weer iedereen toch. Elk dorp heeft zn gek, zo ook VBL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |