quote:Op woensdag 7 november 2007 21:47 schreef sjimz het volgende:
Het grote Ismaël Urzaíz-topic: Ideaal breekijzer?
Kan het ?-teken uit het topic weg?
El Tanque heeft zich natuurlijk al lang bewezen!
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef rubbereend het volgende:
maar natuurlijk! Wel jammer dat die meter in je sig zo'n vertekend beeld geeft over deze topper
Heldquote:Op woensdag 7 november 2007 22:57 schreef rubbereend het volgende:
ik heb hem zelfs een uitroepteken meegegeven!
quote:Op woensdag 7 november 2007 22:44 schreef rubbereend het volgende:
maar natuurlijk! Wel jammer dat die meter in je sig zo'n vertekend beeld geeft over deze topper
fixedquote:Op donderdag 8 november 2007 10:27 schreef Happel het volgende:
Kan er wat gedaan worden aan die vlag in het Feijenoordtopic. Gaat nergens over en dit is niet POL.
Lekker snel, thx!quote:Op donderdag 8 november 2007 13:33 schreef RayMania het volgende:
Bij dezen.
Aangepast, en maakt niet uit. Daarvoor zijn we juistquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:25 schreef Dos37 het volgende:
[RTL7 live] Voetballen op vrijdag #4: NEC - Heracles Almelo.
TT change NEC - Heracles, ja ik blijf jullie bezig houden.
Thanks, aangepast.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Het grote Feyenoord-topic #331: Bijna de Klassieker!
Spam
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:27 schreef De_Ananas het volgende:
RTL 7 is een jodenkliek!!
Waarom is mijn mooie topic dicht?
Alstuquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 deel 2
Zou een mod daar de OP van Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2007/08 kunnen plaatsen?
Zeker wel, RayMania doet regelmatig updates!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:28 schreef DarkShine het volgende:
Handige Voetbal Linkjes! (met uitgebreide topiclijst)
Worden die ook bijgehouden trouwens?
Het VVV-topic zal bij de volgende update terug te vinden zijnquote:Op zondag 11 november 2007 03:09 schreef DarkShine het volgende:
Ik mis het VVV topic, en vond hem ook zo effe niet. Wel een recent topic (iets met VVV en rechtstreekse degradatie ofzo) en daarin verwees een blauwe wel naar het centrale topic + slotje...
Roda topic heeft ook nieuwe link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |