abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 03:38:22 #101
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56291857
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:

[..]

Adem in en uit. Man, wat maak je je druk om zo'n huppelkutje, meer is het niet.

Doeiii, Lieke, veel plezier in je vinexwijkje met Quintin die je binnen een week laat vallen
Ik heb maanden nauwelijks geschreven, maar wel alle 'de grond instampende' berichten over Lieke gelezen. Ga nou aub mij niet vertellen dat ik in en uit moet ademen, want dat had je beter kunnen schrijven aan die fokkers die al maanden hetzelfde neerpleuren in alle COS topics. Toen zag ik echter geen reactie. Weer een alles behalve objectieve reactie dus.
Ik reageer nu even in dit topic op een aantal reacties die volgens mij nergens op slaan en vooral voorkomen uit een misplaatse Huub adorering (die al een jaar gaande is).

ook geweldig hoe je even meldt dat Quentin haar binnen een week zal laten vallen. het klinkt mij eerder als een wens van jou, dan een opmerking die voor de hand ligt. Zal wel in dezelfde categorie vallen als Lesley die helemaal niets voor Bart voelde enzo. Blijkbaar vinden fokkers het fijn om te bepalen dat Lieke echt niet gelukkig gaat worden buiten de kooi... en zeker niet met Quentin. Want dat er iemand is die Lieke echt leuk vindt bestaat natuurlijk niet.
My soul is painted like the wings of butterflies
  vrijdag 25 januari 2008 @ 03:43:44 #102
84524 Morwen
I got life
pi_56291864
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik heb maanden nauwelijks geschreven, maar wel alle 'de grond instampende' berichten over Lieke gelezen. Ga nou aub mij niet vertellen dat ik in en uit moet ademen, want dat had je beter kunnen schrijven aan die fokkers die al maanden hetzelfde neerpleuren in alle COS topics. Toen zag ik echter geen reactie. Weer een alles behalve objectieve reactie dus.
Ik reageer nu even in dit topic op een aantal reacties die volgens mij nergens op slaan en vooral voorkomen uit een misplaatse Huub adorering (die al een jaar gaande is).
Als je alles gelezen hebt waarom heb je dan nooit gereageert? Moe ervan? Kan ik me voorstellen, maar kom dan nu niet met dit paard achter de wagen aanzetten. True, Huub wordt geadoreert maar niet minder Lieke. Het was een over en weer. Nu is Lieke weg en de Lieke aanhangers zijn de weg kwijt, zoals jij, want wie nu te adoreren. Toch? Of zit ik er naast?

En nee, ik ben verre van een Huubfan
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 25 januari 2008 @ 03:45:23 #103
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56291867
edit: lamaar

[ Bericht 34% gewijzigd door scanman01 op 25-01-2008 09:40:22 ]
  vrijdag 25 januari 2008 @ 03:47:58 #104
84524 Morwen
I got life
pi_56291871
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 03:38 schreef scanman01 het volgende:
ook geweldig hoe je even meldt dat Quentin haar binnen een week zal laten vallen. het klinkt mij eerder als een wens van jou, dan een opmerking die voor de hand ligt. Zal wel in dezelfde categorie vallen als Lesley die helemaal niets voor Bart voelde enzo. Blijkbaar vinden fokkers het fijn om te bepalen dat Lieke echt niet gelukkig gaat worden buiten de kooi... en zeker niet met Quentin. Want dat er iemand is die Lieke echt leuk vindt bestaat natuurlijk niet.
A, een edit

Owke, ik zal eerlijk zijn, na een dag of 2 had ik mijn buik vol van Lieke met haar gedrein en nadien is dat niet beter geworden. Totdat Huub haar compleet ging vernederen......ik kreeg steeds meer bewondering voor haar al bleef ik het een zeikwijf vinden. Beter voor haar dat ze eruit is en ja ik geloof echt dat Q haar gaat laten vallen. En waarom? Omdat Lieke zijn type niet is, niet omdat ik haar dat niet gun.

Dus datte, niet gelijk oordelen, en zeker niet over mij.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  vrijdag 25 januari 2008 @ 09:56:17 #105
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56293579
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 03:43 schreef Morwen het volgende:

[..]

Als je alles gelezen hebt waarom heb je dan nooit gereageert? Moe ervan? Kan ik me voorstellen, maar kom dan nu niet met dit paard achter de wagen aanzetten. True, Huub wordt geadoreert maar niet minder Lieke. Het was een over en weer. Nu is Lieke weg en de Lieke aanhangers zijn de weg kwijt, zoals jij, want wie nu te adoreren. Toch? Of zit ik er naast?

En nee, ik ben verre van een Huubfan
Nou, ik was Huub fan... totdat hij in mijn ogen echt walgelijke dingen begon te doen en zeggen. Toen werd het al snel anti-Huub. Het lijkt wel dat Huub in de ogen van een flink aantal niets fout kan doen. Dat is het verschil.
Maar ik ga er nu echt mee kappen. DGK heeft lang genoeg geduurd.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 10:46:35 #106
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_56294510
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 03:33 schreef APK het volgende:

[..]

12 liekes, 100 dagen.

Enjoy!
Dan wil ik de 13e bewoonster worden !!!!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 29 januari 2008 @ 04:22:29 #107
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56377166
Kom ik terug van vakantie waarin DGK er totaal niet was is Lieke naar huis!Wat een geweldige verrassing!Wat kon die zeiken zeg de laatste tijd.Bah wat een nep mens als je na maanden verklaard nooit jezelf geweest te zijn geweest.Lekker je eigen acties proberen te verdoezelen.Hoe vaak zag ik Lieke plannen beramen waar zelfs Jaap en Huub tegen waren maar nee hoor ze moest het doen ( de nagelactie b.v was echt haar plan).Niet erg ,het spel moet je spelen maar om later ineens de heilige uit te gaan hangen .......bahh!Brianless en Del ineens haar vrienden ....hoe belachelijk was dat!Zelfs de aanranding in de 6-2 praatte ze goed.Las ook ergens dat ze gezellig gaat doen met Nix en Naat,hoe ongeloofwaardig is dat mens!Nu is ze ineens met die wannabee DJ Quinten maar dat duurt ook niet lang hoor.Quinten krijgt straks haar eisenpakket te horen en dan rent hij hard weg zeker nu hij zjin kop niet meer in de villa kan laten zien.Hoe dan ook ze is weg, reden voor een feestje!
Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
  dinsdag 29 januari 2008 @ 04:33:37 #108
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56377173
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieke was verreweg - zonder enige twijfel - de meest menselijke deelnemer aan de gouden kooi. De rest is echt tuig, met Huub met stip op nummer 1. Het barst op fok van de mensen die pro Huub zijn en daarom alles wat een andere deelnemer tegen Huub doet de grond in boren. Ben je niet voor Huub, dan ben je een slecht persoon. Zo ook Lieke, nadat ze haar relatie met Huub beeindigde. En toen was opeens alles wat Lieke deed hypocriet of wat dan ook. Bij BB waren sommigen al stekeblind, maar de gouden kooi spant de kroon. Zelfs mensen waarvan velen dachten dat ze nog wel redelijk objectief konden blijven. Lieke schijnheilig noemen, na ALLES wat Huub bijvoorbeeld heeft geflikt en wat op een waanzinnige manier wordt goedgepraat.... Echt, dan spoor je gewoon voor geen meter.... dan ben je echt de weg kwijt.
Het programma moet echt stoppen. Zo snel mogelijk.
Weleens aan hulp gedacht? Misschien kun je daar Lieke live ontmoeten en krijgt je leven weer zin
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:11:05 #109
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56380872
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 04:33 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Weleens aan hulp gedacht? Misschien kun je daar Lieke live ontmoeten en krijgt je leven weer zin
Ach mensch, ga Huub een kaartje sturen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator dinsdag 29 januari 2008 @ 11:14:07 #110
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56380949
Dat dit topic net zo snel weg moge zinken als Lieke.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  dinsdag 29 januari 2008 @ 11:22:26 #111
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56381124
In after the lock
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_56382265
Geniaal, die mensen die hier hele diepzinnige verhalen gaan typen over iemand die ze op tv zien.
pi_56382313
quote:
Op vrijdag 25 januari 2008 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieke was verreweg - zonder enige twijfel - de meest menselijke deelnemer aan de gouden kooi. De rest is echt tuig, met Huub met stip op nummer 1. Het barst op fok van de mensen die pro Huub zijn en daarom alles wat een andere deelnemer tegen Huub doet de grond in boren. Ben je niet voor Huub, dan ben je een slecht persoon. Zo ook Lieke, nadat ze haar relatie met Huub beeindigde. En toen was opeens alles wat Lieke deed hypocriet of wat dan ook. Bij BB waren sommigen al stekeblind, maar de gouden kooi spant de kroon. Zelfs mensen waarvan velen dachten dat ze nog wel redelijk objectief konden blijven. Lieke schijnheilig noemen, na ALLES wat Huub bijvoorbeeld heeft geflikt en wat op een waanzinnige manier wordt goedgepraat.... Echt, dan spoor je gewoon voor geen meter.... dan ben je echt de weg kwijt.
Het programma moet echt stoppen. Zo snel mogelijk.
Hahaha, you just made my day

Hahahahahahahahahaha! Ik denk dat we nu samen zitten te huilen, alleen jij van verdriet.
pi_56382419
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 12:09 schreef tho_Omas het volgende:
Geniaal, die mensen die hier hele diepzinnige verhalen gaan typen over iemand die ze op tv zien.
Mooi he
En dan in de trend van "je was echt jezelf enzoooooooow, echt goed weetjuh, je bent 100% pure dushi kuskus!"

pi_56382485
Is ze nu weg of niet? Nu ze die 24 uur in de uitzending gisteren weer terugtrok.
  dinsdag 29 januari 2008 @ 13:30:16 #116
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56384415
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 11:11 schreef soylent het volgende:

[..]

Ach mensch, ga Huub een kaartje sturen.
Precies
  woensdag 30 januari 2008 @ 01:46:38 #117
169489 eusjuh
ja wat nou!!!
pi_56401529
quote:
Op dinsdag 29 januari 2008 13:30 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Precies
Fijn dat je weer zo happy bent,de therapie werkt dus Oh nog even ter info, ik ben geen Huub fan kan je nog beter slapen
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:53:57 #118
16701 scanman01
Today's a good day
pi_56401947
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 01:46 schreef eusjuh het volgende:

[..]

Fijn dat je weer zo happy bent,de therapie werkt dus Oh nog even ter info, ik ben geen Huub fan kan je nog beter slapen
Ik slaap wel goed, maak je geen zorgen. Sinds ik gestopt ben met kijken gaat dat veel beter.
Therapie heb ik ook niet nodig, aangezien ik al 3 of 4 maanden helemaal niet meer kijk. Ik ken Selene en Claire en Luc dan ook helemaal niet. Het blijft wel leuk om de Huub fans helemaal gek te maken met positieve Lieke berichten

pi_56401968
Laten we een kaartenactie beginnen
Toen huub zijn sms-contactpunten niet kreeg, bogen ze ook voor een kaartenactie dacht ik, omdat ze vonden dat ze het niet konden maken dat de punten waar mensen voor sms'en niet bij de juiste persoon aankwamen...
Laten we eisen dat die punten alsnog persoonlijk naar haar huis gestuurd worden
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  donderdag 31 januari 2008 @ 11:33:29 #120
34915 Blackadder2
C'est la fuckin' vie
pi_56429490
Dag Lieke. Blij dat je weg gaat, want zo hoeven we ook niet meer te 'genieten' van alle kleinzieligheid die Huub en de anderen over je uit willen storten.
Ook jij hebt 't soms niet zo fijn aangepakt, maar op het laatst was jij voor mij nog de enige reden om te kijken: een mooie, en deep down lieve meid. Vroeger was ik nog wel fan van Huub, maar sinds die ging optreden en erachter kwam dat ie populair was onder zatlappen, nymphomanen en desperado's, is ie totaal uit de bocht gevlogen en zwaar door de mand gezakt. Goed dat jij dat (nog nèt) hebt weten te voorkomen.
Enfin je hebt er genoeg van je te laten regisseren en misbruiken; dus wie is de grootste hoer? ...juist. Vlgs. mij wordt dat huis trouwens ècht niet overgedragen aan een evt. winnaar (geld waarschl. wel), dus 'hoer Huub' : veel plezier met je paar ton (die alle zatlappen, nymphomanen en desperado's in no time uit je zullen zuigen) en dan weer back to business: mobieltjes aan de man brengen...
Al het beste voor jou Lieke: blijf maar lekker uit de publiciteit, lijkt me beter.
Ik kom hier over een tijdje wel weer kijken wie er gewonnen heeft, en waarom. Lang duurt het toch niet meer.... maar kijken doe ik niet meer hoor. Ik vind dit hele project een faliekante mislukking, kunnen we in de herfst niet weer gewoon een BB voorgeschoteld krijgen, met geloofwaardiger mensen (d.w.z. niet geregisseerde, 'round' characters)? Nou ja, als dat nog mogelijk is na al deze ellende.....
'Beam me up Scotty'
  Moderator donderdag 31 januari 2008 @ 11:50:23 #121
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56429796
Groot artikel in het AD vandaag, over Lieke: DGK in de media
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 4 februari 2008 @ 00:48:11 #122
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_56516511
Wat is het toch een heerlijke stoere chick!!!

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')