Jammer dat ze labiel en zelfdestructief is.quote:Op zaterdag 3 november 2007 04:38 schreef riri het volgende:
Die komt niet om een baan verlegen te zitten....die kan meer aan dan dat hele stel tokkies bij elkaar daar in die kooi
Dat zou helemaal niet slim zijn van Jaap, want dan is hij de volgende die wordt weggestemd door twee elfen,een nicht kabouter en een crimineel in wording.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:30 schreef HellFreez het volgende:
HAHA, YES! Dan Hoef ik eindelijk niet meer tegen die mislukte kutkop van haar aan te kijken. Hoop dat ze ook echt oprot en zich niet weer laat omlullen door die kut kabouter. En als jaap dan slim is stemt hij de kabouter er de aankomende ontslagronde lekker eruit. Prachtig zou dat zijn zeg!![]()
Als hij huub erin houdt wint hij zelf zowiezo niet dus het is het risico zeker wel waard.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou helemaal niet slim zijn van Jaap, want dan is hij de volgende die wordt weggestemd door twee elfen,een nicht kabouter en een crimineel in wording.
Hoe de winnaar wordt bepaald is mij nog steeds onduidelijk.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:48 schreef HellFreez het volgende:
[..]
Als hij huub erin houdt wint hij zelf zowiezo niet dus het is het risico zeker wel waard.![]()
Ik weet bij God niet meer waarom ik deze reply heb getypt, toentertijd.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:41 schreef Copycat het volgende:
Triest om te zien hoe alles wat krom is zegeviert daar.
Echt niet, ze heeft er gewoon geen zin meer inquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:41 schreef Liess het volgende:
Dit topic brengt ongeluk want het is veel te vroeg.
Wedden dat ze blijft.
Nou dan open ik deze COS dan nog wel een keertje....quote:Op donderdag 17 januari 2008 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lieke blijft t/m 2 mei, maar zonder te spelen?
Het is een triest geval... wil niet meer spelen... Beetje DJ-en en Paaldansen en Reiki.... ze gaat het tot 2 mei proberen uit te zitten....quote:Op donderdag 17 januari 2008 22:56 schreef m-materazzi het volgende:
Wat is nou het geval met Lieke ?
Wen er maar aan, Luc, Selene, Claire en Mikey die helemaal niks toevoegen zitten er ook voorlopig nog welquote:Op donderdag 17 januari 2008 23:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een triest geval... wil niet meer spelen... Beetje DJ-en en Paaldansen en Reiki.... ze gaat het tot 2 mei proberen uit te zitten....
Denk je echt dat daar meer dan 10.000 mensen naar gaan kijken?quote:
Eh, ja? Waarom niet dan?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je echt dat daar meer dan 10.000 mensen naar gaan kijken?
Saai in vergelijking met DGK dat nu ook al saai isquote:
Verschil is dat BB een einde heeft en veel meer interactief is dan dit gescripte zooitje. Saai.....so be it,maar wel saai met een interactief spelelement. DGK is oneindig saai.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
Saai in vergelijking met DGK dat nu ook al saai is?
12 liekes, 100 dagen.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 03:25 schreef Morwen het volgende:
Verschil is dat BB een einde heeft en veel meer interactief is dan dit gescripte zooitje. Saai.....so be it,maar wel saai met een interactief spelelement. DGK is oneindig saai.
Wie zegt dat ik dat wilquote:
Had ik maar zekerheid voor de helft !!!quote:
Disana heeft het al gepost, dus het is waar.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 23:28 schreef kissa het volgende:
Eerst zien, dan pas zwaaien.
Beetje laat.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:09 schreef diedirk het volgende:
Lieke veel respect voor je dat je je niet meer laat gebruiken door de redactie en huub.
Je had gelijk, niets is wat het lijkt...quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:41 schreef Liess het volgende:
Dit topic brengt ongeluk want het is veel te vroeg.
Wedden dat ze blijft.
Dat kan veel beter volgens LL Luc!quote:Op zondag 20 januari 2008 00:34 schreef Scriba het volgende:
Hey Lieke
Je bent helemaal top meid.
Doe je ding.
Blijf bij jezelf en blijf bij je gevoel.
Laat je niet kisten meid.
Luister naar je eigen gevoel.
HEY HEY HEY HEY
Weg met het schele nichtje van Wicky de viking.
Het enige waar jij kampioen in bent is open deuren intrappen.
Weg met deze mediageile, onoriginele zeikdoos.
Ga lekker koffie rondbrengen op de marinebasis als AIVD verklikkertje.
Eenschquote:Op woensdag 23 januari 2008 08:36 schreef Scorpie het volgende:
Wat een diepzinnige onzin verhalen hiero over die slet.
En met zichtbaar plezier meedoen met het wegtreiteren van Eric. En een tijd later, wanneer zij zelf mikpunt is, op haar bekende "ik sta boven jullie"-toontje verklaren dat zij zich niet verlaagt tot dat soort dingen.quote:Op donderdag 24 januari 2008 23:33 schreef itsme het volgende:
Het egoïstische schijnheilige kreng is weg.![]()
7 maanden neuken voor back up. En toen met de vijand heulen.
Exact. En opeens leer je sommige fokkers kennen als je zo de reacties hierboven leest. Ongelooflijk. Zelfs mensen die je nog wel enige objectiviteit zou toedichten. Ongelooflijk.quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:24 schreef Leandra het volgende:
Lieke, heb van je genoten en heb vooral respect voor het feit dat je tot de laatste seconde je waardigheid hebt behouden, meer waardigheid dan alle andere bewoners bij elkaar.
Het ga je goed......... jammer dat je Naar Huis bent
Jij bent ziek in je hoofd. Lees je berichten nog eens als je nuchter bent of wat ouder. Het is onvoorstelbaar wat mensen over een ander mens schrijven gewoon puur om die persoon pijn te doen zonder reden. Ongelooflijk.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:02 schreef Yavido het volgende:
En zie daar dan, Lieke de slang, zo bang, want het is over en uit, geen buit, iedereen fluit je uit. En niet omdat je mooi bent, want je weet toch? Je ziet eruit als een omgebouwde vent.
Adem in en uit. Man, wat maak je je druk om zo'n huppelkutje, meer is het niet.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 03:25 schreef scanman01 het volgende:
Lieke was verreweg - zonder enige twijfel - de meest menselijke deelnemer aan de gouden kooi. De rest is echt tuig, met Huub met stip op nummer 1. Het barst op fok van de mensen die pro Huub zijn en daarom alles wat een andere deelnemer tegen Huub doet de grond in boren. Ben je niet voor Huub, dan ben je een slecht persoon. Zo ook Lieke, nadat ze haar relatie met Huub beeindigde. En toen was opeens alles wat Lieke deed hypocriet of wat dan ook. Bij BB waren sommigen al stekeblind, maar de gouden kooi spant de kroon. Zelfs mensen waarvan velen dachten dat ze nog wel redelijk objectief konden blijven. Lieke schijnheilig noemen, na ALLES wat Huub bijvoorbeeld heeft geflikt en wat op een waanzinnige manier wordt goedgepraat.... Echt, dan spoor je gewoon voor geen meter.... dan ben je echt de weg kwijt.
Het programma moet echt stoppen. Zo snel mogelijk.
Ik heb maanden nauwelijks geschreven, maar wel alle 'de grond instampende' berichten over Lieke gelezen. Ga nou aub mij niet vertellen dat ik in en uit moet ademen, want dat had je beter kunnen schrijven aan die fokkers die al maanden hetzelfde neerpleuren in alle COS topics. Toen zag ik echter geen reactie. Weer een alles behalve objectieve reactie dus.quote:Op vrijdag 25 januari 2008 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Adem in en uit. Man, wat maak je je druk om zo'n huppelkutje, meer is het niet.![]()
Doeiii, Lieke, veel plezier in je vinexwijkje met Quintin die je binnen een week laat vallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |