Oja te vroeg, en te hard bedoelde ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Te vroeg bedoel je? Lieke's mogelijke vertrek is verrukkelijk nieuws![]()
![]()
Denk het niet, Lieke weigert om het spel te spelen, daar zal Flens niet blij mee zijn.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:19 schreef akveor het volgende:
Kan natuurlijk ook zijn om nog wat SMS-jes voor Lieke binnen te halen.
dom van der......... ze moet echt leren voor der eigen op te komen... ze laat de gastspelers nu de baas spelen... zo domquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef neehe het volgende:
Clair heeft dus wel haar bed afgestaan en slaapt nu naast Huub.
En waarom zou je gaan SMS-en voor iemand die toch gaat vertrekkenquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk het niet, Lieke weigert om het spel te spelen, daar zal Flens niet blij mee zijn.
Omdat we dat nog niet hadden mogen horen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En waarom zou je gaan SMS-en voor iemand die toch gaat vertrekken
Eigenlijk kan heeft Lieke zich in een situatie gewrongen waar ze eigenlijk alleen nog maar tegen Huub kan spelen door Jaap voor zich te winnen.... Zou me niets verbazen dat achter dit niet wil.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Denk het niet, Lieke weigert om het spel te spelen, daar zal Flens niet blij mee zijn.
Oeps! Dat kwam door mijn enthousiasmequote:Op donderdag 17 januari 2008 01:30 schreef remlof het volgende:
Nummering in TT aangepast.
Japio zit al een paar dagen niet lekker in z'n vel. Evenals Lieke zal hij ook al wel langer weten dat Lieke gaat vertrekken. En daarmee is hij dus weer meer 'teruggeworpen' richting Huub - Waar hij zich met Lieke van aan het losweken was. Japio heeft wel zin om met Huub 'te dollen' maar zijn hoop was natuurlijk om samen met Lieke te bonden en niet afhankelijk te zijn van Huub.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:26 schreef neehe het volgende:
We mogen het gesprek tussen J&L niet horen.
Ik denk ook dat ze het niet kan. Ze is helemaal klaar met de spelletjes in de gouden kooi. Dat heeft ze al heel vaak gezegd.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk kan heeft Lieke zich in een situatie gewrongen waar ze eigenlijk alleen nog maar tegen Huub kan spelen door Jaap voor zich te winnen.... Zou me niets verbazen dat achter dit niet wil.
Als er geen notaris bij is geloof ik nooit dat dat SMSén wat uithaalt.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En waarom zou je gaan SMS-en voor iemand die toch gaat vertrekken
Geeft niksquote:Op donderdag 17 januari 2008 01:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oeps! Dat kwam door mijn enthousiasme
Ik ben ervan overtuigd dat Lieke's keuze te vroeg in het spel was (begrijpelijk net als Jaap met Dennis)quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Japio zit al een paar dagen niet lekker in z'n vel. Evenals Lieke zal hij ook al wel langer weten dat Lieke gaat vertrekken. En daarmee is hij dus weer meer 'teruggeworpen' richting Huub - Waar hij zich met Lieke van aan het losweken was. Japio heeft wel zin om met Huub 'te dollen' maar zijn hoop was natuurlijk om samen met Lieke te bonden en niet afhankelijk te zijn van Huub.
tja, na al die maanden van eindeloze discussies en ruzies heeft de kijker dat ook wel weer gezien.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Eigenlijk kan heeft Lieke zich in een situatie gewrongen waar ze eigenlijk alleen nog maar tegen Huub kan spelen door Jaap voor zich te winnen.... Zou me niets verbazen dat achter dit niet wil.
Die 17% kan best wel kloppen. Hij had een pa met centjes, die graag wilde dat Dennix verder zou komen. Grote kans dat hij voor een zakje euri's een SMS-centrale een zooi SMS-jes heeft laten sturen.quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:33 schreef neehe het volgende:
[..]
Als er geen notaris bij is geloof ik nooit dat dat SMSén wat uithaalt.
Bij BB klopte er ook nooit iets van, dat bleek wel toen er eindelijk wel een notaris bijzat.
Bij Dennix klopte die 17% toch ook niet.
Nu zal Lieke wel flink stijgen in de PP, en daarna eruit, of niet ??
De mensen in de villa hebben niets te vertellen over het verloop van het "spel" .quote:Op donderdag 17 januari 2008 01:37 schreef BarryK het volgende:
En nou please HJ, en eventueel Claire, zorg is dat Brian en Amanda niet slapend in de finale komen.
Ach ja, hoeveel heeft dit nog echt met de wil van HJC te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |