Nee, een paar staalkabels door je tuin en de onzekerheid of je huis er morgen nog wel staat is een prettig idee.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Is ook zo, maar je hoeft die bomen geen handje te helpen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:23 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee, een paar staalkabels door je tuin en de onzekerheid of je huis er morgen nog wel staat is een prettig idee.
Die boom is rot en weegt een paar ton. Zoiets stop je niet met een Amsterdams geveltje. Alleen groenlinksers denken dat.quote:
Maar er is geen dreiging dat ie omvalt. Hij gaat echt wel dood maar hij hoeft nu ook niet direct weg omdat de stadsdeelraadsleden zwaar overspannen zijn en de AFS er belangen bij heeft.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:26 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Die boom is rot en weegt een paar ton. Zoiets stop je niet met een Amsterdams geveltje. Alleen groenlinksers denken dat.
Dit speelt al een paar jaren hoor. Ik snap de reaktie van wethouder Vos (GL) ook wel, ze wil geen precedent scheppen, als deze boom gekapt moet worden, dan heeft ze geen poot om op te staan als al die andere zieke bomen (iepen) ook weg moeten. Ik vind dat je gewoon realistisch moet zijn en die boom moet kappen. Al die kabels door de tuinen ziet er ook niet uit en het haalt weinig uit. In de afgelopen jaren is er klauwen met geld uitgegeven aan boomdokters, ecologen en weet ik wat voor deskundigen.quote:Op dinsdag 20 november 2007 23:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar er is geen dreiging dat ie omvalt. Hij gaat echt wel dood maar hij hoeft nu ook niet direct weg omdat de stadsdeelraadsleden zwaar overspannen zijn en de AFS er belangen bij heeft.
Do ist der Bahnhof.quote:
Ik ben dus niet de enige die er last van heeft. En ze snapt het ook gewoon nietquote:Op donderdag 22 november 2007 23:14 schreef ScottTracy het volgende:
Die belachelijke feministe aan tafel doet het niveau ook niet veel goeds.
Ik vond haar maar niks. De triviale thema die al eeuwen bestaan werden nog maar eens behandeld, maar dan met een semi-interessant sausje (kijk mij ergens eens over nadenken).quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
Stine Jensen is ook wel eens bij Boeken enzo geweest voor een soortgelijk onderwerp. Interessante vrouw.
Jij bent zeker zo'n metrotypje?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vond haar maar niks. De triviale thema die al eeuwen bestaan werden nog maar eens behandeld, maar dan met een semi-interessant sausje (kijk mij ergens eens over nadenken).En bovendien zei ze 3 keer hetzelfde.
Geen idee, is verder ook niet zo interessant.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:54 schreef Aoristus het volgende:
Jij bent zeker zo'n metrotypje?
Er is de afgelopen decennia natuurlijk wel veel veranderd. Mannen zijn meer verwijfd geraakt en dat zie je terug in de samenleving. Neem bijvoorbeeld al die duizende polls maar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen idee, is verder ook niet zo interessant.
En waarom zou de metroman zo'n belangrijk issue zijn? Dat onderscheid is helemaal niet van belang.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:58 schreef Aoristus het volgende:
Er is de afgelopen decennia natuurlijk wel veel veranderd. Mannen zijn meer verwijfd geraakt en dat zie je terug in de samenleving. Neem bijvoorbeeld al die duizende polls maar.
Waarom moet je overal wat van vinden![]()
Het onderwerp is niet meer te negeren.
Het verschil is Rita Verdonk of Aleid Wolfsen, de eerste speelt vooral ongefundeerd in op sentimenten en haalt daarbij succes en de tweede heeft een lange historie bij de rechterlijke macht, iemand die gewend is om met feiten te werken. Beiden zijn het succesvolle publieke figuren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En waarom zou de metroman zo'n belangrijk issue zijn? Dat onderscheid is helemaal niet van belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |