Ik ben dus niet de enige die er last van heeft. En ze snapt het ook gewoon nietquote:Op donderdag 22 november 2007 23:14 schreef ScottTracy het volgende:
Die belachelijke feministe aan tafel doet het niveau ook niet veel goeds.
Ik vond haar maar niks. De triviale thema die al eeuwen bestaan werden nog maar eens behandeld, maar dan met een semi-interessant sausje (kijk mij ergens eens over nadenken).quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:35 schreef Aoristus het volgende:
Stine Jensen is ook wel eens bij Boeken enzo geweest voor een soortgelijk onderwerp. Interessante vrouw.
Jij bent zeker zo'n metrotypje?quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:53 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vond haar maar niks. De triviale thema die al eeuwen bestaan werden nog maar eens behandeld, maar dan met een semi-interessant sausje (kijk mij ergens eens over nadenken).En bovendien zei ze 3 keer hetzelfde.
Geen idee, is verder ook niet zo interessant.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:54 schreef Aoristus het volgende:
Jij bent zeker zo'n metrotypje?
Er is de afgelopen decennia natuurlijk wel veel veranderd. Mannen zijn meer verwijfd geraakt en dat zie je terug in de samenleving. Neem bijvoorbeeld al die duizende polls maar.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Geen idee, is verder ook niet zo interessant.
En waarom zou de metroman zo'n belangrijk issue zijn? Dat onderscheid is helemaal niet van belang.quote:Op vrijdag 23 november 2007 00:58 schreef Aoristus het volgende:
Er is de afgelopen decennia natuurlijk wel veel veranderd. Mannen zijn meer verwijfd geraakt en dat zie je terug in de samenleving. Neem bijvoorbeeld al die duizende polls maar.
Waarom moet je overal wat van vinden![]()
Het onderwerp is niet meer te negeren.
Het verschil is Rita Verdonk of Aleid Wolfsen, de eerste speelt vooral ongefundeerd in op sentimenten en haalt daarbij succes en de tweede heeft een lange historie bij de rechterlijke macht, iemand die gewend is om met feiten te werken. Beiden zijn het succesvolle publieke figuren.quote:Op vrijdag 23 november 2007 01:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
En waarom zou de metroman zo'n belangrijk issue zijn? Dat onderscheid is helemaal niet van belang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |