Ze hebben ook nooit koffie gedronken met Bin Laden. Mogen ze daar dus geen mening over hebben ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 00:00 schreef SpaRood het volgende:
Dat China bashen! Ik word er niet goed van. Pauw en Witteman zijn nooit in China geweest, dus waar praten zij over? Stelletje moralistische onbenullen...
Inderdaad, op gasten die lullen over opwarming of een oprukkende atoomwolk richting New York zitten wij niet te wachtenquote:Op zondag 11 november 2007 13:44 schreef Trusten het volgende:
Simon Rozendaal te gast bij Pauw en Witteman paar dagen geleden...ik vond het erg leuk eens iemand aan het woord te horen die geen hel en verdoemenis predikt maar heel terecht opmerkt over hoe goed het eigenlijk gaat...
Inderdaad.quote:Op maandag 12 november 2007 23:58 schreef SCH het volgende:
goed verhaal van Esther Claire die later ook nog goed mee praatte
Ze zette dat even goed neer, dat die socioloog ook weer erg over ons en zij en hullie en jullie sprak, waar hij trouwens ook weer een goed antwoord op had. Is altijd lekker als de gasten aan tafel een goede wisselwerking hebben.quote:
Een harde hand.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat Rita kut was maar deze lijkt me ook niks
Hoe lossen we het probleem met de bontkraagmocros op? We bieden ze perspectief.. lol
Ik zie dat perspectief bieden niet zo in..quote:
Jep. Ik word ook een beetje boel ziek van dat medelijden steeds. Graag meewerken of doei. Dat tussenin-gejank (perspectief bieden) levert alleen maar gezeik op.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik zie dat perspectief bieden niet zo in..
http://nl.youtube.com/watch?v=TsDpV4MdaFU
"Wat een arme jongens, slachtoffers van de maatschappij, laten we ze een gesubsidieerde baan aanbieden."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |