quote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef DIGGER het volgende:
In de finale - als ik op vakantie ben, gaat m'n stem naar Weah
Ik dacht al, die Gordon is hier toch mee begonnen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nwankwo Kanu vs. George Weah
En Beschouw, top hoe je dit opgepakt hebt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Edit: Was al gemeld zie ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 20:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
(En in de finale - als ik op vakantie ben, gaat m'n stem naar Weah en anders stem ik blanco)
Inderdaad, Kanu is een matige voetballer met een Champions League, UEFA Cup, olympische gouden medaille, afrikaans voetballer van het jaar titels en nog wat landstitels op zak.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:32 schreef DIJK het volgende:
De beste zijn er al uit. Toch maar Weah
Die lange lijs van een kanu kan best een aardig balletje trappen maar mag de schoenen van de grote mannen toch niet poetsen. Toch wel een devaluatie van dit "tournament" dat die in de finale is gekomen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
"Ja maar prijzen zeggen ook niet alles"quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, Kanu is een matige voetballer met een Champions League, UEFA Cup, olympische gouden medaille, afrikaans voetballer van het jaar titels en nog wat landstitels op zak.
Idd, daarom is René van Rijswijk ook altijd hoog geeindigd in de verkiezingen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
"Ja maar prijzen zeggen ook niet alles"
De Ajax-factor zal zeker hebben meegespeeld, denk ik.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:32 schreef DIJK het volgende:
De beste zijn er al uit. Toch maar Weah
Die lange lijs van een kanu kan best een aardig balletje trappen maar mag de schoenen van de grote mannen toch niet poetsen. Toch wel een devaluatie van dit "tournament" dat die in de finale is gekomen.
En dat neefje van hem, Christopher Wreh, was ook niet echt een succes. Begon met 2 doelpunten, als ik het me goed herinner, maar was daarna helemaal niets meer. Het laatste wat ik van hem heb vernomen is dat hij ergens in de Non-Leagues van Engeland ronddobberde bij Bishop's Stortford.quote:Op zaterdag 3 november 2007 12:08 schreef methodmich het volgende:
George Weah dan toch, eerlijk is eerlijk. Al was Kanu zeker bij Ajax supertof.
Wel leuk trouwens, elke Liberiaan is naar eigen zeggen of familie van Weah of heeft met hem gevoetbald. Tot en met Kolo Mulbah, die in de voorronde van dit toernooi nog meedeed en in Nederland alleen amateurvoetbal kon spelen in de eerste klasse of lager.
Sentimenten van Ajacieden, vermoed ik. Weah is duidelijk van een groter kaliber.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:02 schreef rubbereend het volgende:
dat Kanu nog zo dichtbij is gekomen
Wreh heeft toen nog bij FC Den Bosch gevoetbaldquote:Op woensdag 7 november 2007 08:58 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
En dat neefje van hem, Christopher Wreh, was ook niet echt een succes. Begon met 2 doelpunten, als ik het me goed herinner, maar was daarna helemaal niets meer. Het laatste wat ik van hem heb vernomen is dat hij ergens in de Non-Leagues van Engeland ronddobberde bij Bishop's Stortford.
Klopt, en dat naast de Google Quiz waar ook meer mensen aan mee moeten doen.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:06 schreef methodmich het volgende:
Op zich de verwachte winnaar, al moet je het altijd nog doen!
Zoals Beschouw het toernooi ging doen na het vertrek van GS naar Timboektoe. Klasse!
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 november 2007 02:02 schreef rubbereend het volgende:
dat Kanu nog zo dichtbij is gekomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |