abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54321908
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:30 schreef Varen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo dan Lobasca ?
Geweldig! Bedankt!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54321912
Huub terug nu gaat Brian ook naar achteren.

Meschien over morgen.
pi_54321918
Huub tegen Nadia:''ik zoek het wel even kleintje''.(kan er niet eens om lachen)
pi_54321920
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:32 schreef schatje het volgende:
Hebben ze wel hun handen gewassen?
Doen ze nooit..
Dolf is de baas
Insaantje
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:36:39 #180
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54321922
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:34 schreef mootie het volgende:

[..]

Even opletten he, Amanda vindt streamers geen leuke woord (kan ze niet spellen), dus we heten nu Lookies.
Goedenavond mede Lookies...
Op vrijdag 2 november 2007 18:30 schreef Varen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo dan Lobasca ?
Tof, Lobasca als button. In gewone modus is ze dan lief en als je er op drukt is ze superlief.
pi_54321967
Mèn wat moeten we lang wachten.
pi_54321968
IJdele hoop, ben ik bang. Als je ziet hoe 'behendig' er op de site van DGK overheen wordt geschreven, is de conclusie snel gemaakt: deze agressieve uitvallen passen niet in het ideaalplaatje dat van Brian getekend moet worden. Dat anderen daar slachtoffer van kunnen worden, is niet belangrijk.
Triest, maar ik kan er niets anders van maken.

....er zit iemand bij Villa Vandaag die het ontkennen en verdraaien van feiten tot een ware kunst heeft verheven. Verheug me iedere dag weer op hetgene we weer voorgeschoteld krijgen.....petje af hoor!
Door wrijving ontstaat glans
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:40:09 #184
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_54321984
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:35 schreef akveor het volgende:

[..]

Bedtijd is maandag, dinsdag en woensdag om 01.00u.... donderdag en zondag om 02.30u en zaterdag en zondag mogen ze het zelf weten zover ik het heb begrepen.
Ik mis vrijdag en zie 2 keer zondag, maar de strekking is duidelijk, dankjewel!
be nice or go away
pi_54321988
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:39 schreef tipsch het volgende:
Op 'de' brief?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_54322007
pi_54322008

Het begint als een spel in naam van de wetenschap. Doelstelling: gevangenschap en de psychologische effecten ervan bestuderen. Beloning: $2000. Een groep van twintig man wordt twee weken lang in een gevangenis opgesloten. Acht personen worden door het lot als bewakers aangeduid, de twaalf anderen worden opgesloten. De gevangenen worden verondersteld de regels te volgen, de bewakers dienen de orde te handhaven. Maar bepaalde personen macht geven, hoe weinig ook, kan onverwachte gevolgen hebben, laat staan dat men iemand van zijn eer en menselijkheid berooft door hem op te sluiten. Hoe meer de spanning stijgt, hoe meer de scheidingslijn tussen experiment en werkelijkheid vervaagt, en hoe meer het spel evolueert naar een dodelijke climax...

De Febo vond het gezien de omstandigheden geen goed idee om te kijken.
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:41:18 #188
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54322018
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:39 schreef tipsch het volgende:
Waar wachten we op dan?
Op vrijdag 2 november 2007 18:39 schreef beroepslurker het volgende:
IJdele hoop, ben ik bang. Als je ziet hoe 'behendig' er op de site van DGK overheen wordt geschreven, is de conclusie snel gemaakt: deze agressieve uitvallen passen niet in het ideaalplaatje dat van Brian getekend moet worden. Dat anderen daar slachtoffer van kunnen worden, is niet belangrijk.

....er zit iemand bij Villa Vandaag die het ontkennen en verdraaien van feiten tot een ware kunst heeft verheven. Verheug me iedere dag weer op hetgene we weer voorgeschoteld krijgen.....petje af hoor!
Hahaha en het is ook echt gewoon zo.. gewoon draaien draaien, echt te zot gewoon..
pi_54322020
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:39 schreef beroepslurker het volgende:

maar ik hoop dat die persoon binnenkort een kanjer vaqn een koortslip krijgt zodat ze weet wat dat is!!!!!!!!!!!!!!!
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_54322040
Hallo Lookies....ik kom ook weer even kijken....:)

FOK is ook weer als vanouds! Top!
pi_54322041
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:40 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Op 'de' brief?
Precies, de brief waarin staat dat Brian moet vertrekken. * tipsch drukt
pi_54322043
Huub gaat een ander liedje zingen.
Huub. Ken je het liedje boot en Anne nog..maar dan een iets nieuwere versie
http://nl.youtube.com/watch?v=5HAUuwiqIXc
pi_54322048
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:37 schreef tipsch het volgende:

[..]

Tof, Lobasca als button. In gewone modus is ze dan lief en als je er op drukt is ze superlief.
voor jou ook een knopje
het water roept
pi_54322090
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:42 schreef Mokum020 het volgende:
Hallo Lookies....ik kom ook weer even kijken....:)

FOK is ook weer als vanouds! Top!
Hoi Lookie!
Hoe is het met de teiltjesbusiness?
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:44:50 #196
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_54322094
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:40 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik mis vrijdag en zie 2 keer zondag, maar de strekking is duidelijk, dankjewel!
Sorry.... ik word ook niet goed van die bedtjden...

Bedtijd is maandag, dinsdag en woensdag om 01.00u.... donderdag en zondag om 02.30u en vrijdag en zaterdag mogen ze het zelf weten zover ik het heb begrepen.
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:45:09 #197
145755 kahaarin
pi_54322099
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:40 schreef schatje het volgende:
[ afbeelding ]

Het begint als een spel in naam van de wetenschap. Doelstelling: gevangenschap en de psychologische effecten ervan bestuderen. Beloning: $2000. Een groep van twintig man wordt twee weken lang in een gevangenis opgesloten. Acht personen worden door het lot als bewakers aangeduid, de twaalf anderen worden opgesloten. De gevangenen worden verondersteld de regels te volgen, de bewakers dienen de orde te handhaven. Maar bepaalde personen macht geven, hoe weinig ook, kan onverwachte gevolgen hebben, laat staan dat men iemand van zijn eer en menselijkheid berooft door hem op te sluiten. Hoe meer de spanning stijgt, hoe meer de scheidingslijn tussen experiment en werkelijkheid vervaagt, en hoe meer het spel evolueert naar een dodelijke climax...

De Febo vond het gezien de omstandigheden geen goed idee om te kijken.
Bang dat ze door de mand zouden vallen?
Ik vind het wel een beetje flauw, was wel leuk geweest als Brian helemaal para was geworden en vloekend rondjes aan het rennen was geweest: "Preciesj, sjo isset, ik moet naar achteren, dit trek ik niet!"
be nice or go away
pi_54322108
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:26 schreef riri het volgende:
En dan dit...

Huub en Brian bestrijden elkaar met liedjes

Een nieuw dieptepunt in het meelijwekkende programma De Gouden Kooi. (Hol)bewoners Huub en Brian gaan elkaar bestrijden met hun eigen singles die zijn opgenomen in de villa. In 'Wat Je Doet' doet Brian niet onder voor een gemiddeld vmbo'ertje met een sugadudes-profiel: met het gel in de haren lurkt 'ie o zo stoer aan een sigaartje, terwijl 'ie laat zien hoeveel geld hij wel niet heeft.

Dit standaard video-clipje wordt verder afgemaakt door de nodige blingbling en chickies, in dit geval de leeghoofdige Amanda.

Huub gooit het over een hele ander boeg. Zijn single 'Nooit Meer Naar Huis' doet nog het meest denken aan een ongeïnspireerd après-skihut-nummer. Op de achtergrond danst terror Jaap vrolijk mee.

Wie de meeste singles weet te verkopen en het hoogst eindigt in de hitlijsten, wint vijfhonderd contactpunten. De bewoners kunnen hiermee hun vrienden uitnodigen of naar het thuisfront bellen.
Bron????
Hangplek voor vrije gedachten
pi_54322115
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:42 schreef Varen het volgende:

[..]

voor jouw ook een knopje
[ afbeelding ]
Hé...das een handige aan- en uitknop

Ik ga bijna over me nek als ik die gehaktbalrollende wijven zie...
Dolf is de baas
Insaantje
  vrijdag 2 november 2007 @ 18:47:36 #200
145755 kahaarin
pi_54322141
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 18:44 schreef akveor het volgende:

[..]

Sorry.... ik word ook niet goed van die bedtjden...

Bedtijd is maandag, dinsdag en woensdag om 01.00u.... donderdag en zondag om 02.30u en vrijdag en zaterdag mogen ze het zelf weten zover ik het heb begrepen.
Gezien de tijden dat de streamers actief zijn houden ze zich ook prompt aan de tijden of niet?
Of zijn het slechts richtlijnen?
Jammer dat er niet iets strenger wordt opgetreden af en toe.
be nice or go away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')