Hij zat toch piano te spelen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:16 schreef Kaleddis het volgende:
Huub naar achter ?
Hoe weet je dat nou. Je brengt zo vaak dingen als een feit als t over Lieke gaat. Ik word daar een beetje moe van. Dat je Lieke niet leuk vindt oke maar t druipt er werkelijk waar bij elke post vanafquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:14 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Joris niet komt vanwege het gezeik met Huub zo zit Lieke ook wel weer in elkaar.
Moet ik ook weer mijn ava aanpassenquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:19 schreef Sonique het volgende:
Brian weer met dat slagers-hoedje van Super De Boer..
Dat is meestal de openingstijd, het echte optreden is dan meestal rond 1 of 2 uur als het een volle bak is.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alle dagen begint het om 22.00 uur, dan duurt het soms tot 04.00 of tot 05.00 uur, ik gok dat het dus om 22.00 uur begint.![]()
Ik gok op Vetquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:22 schreef BuffyJan het volgende:
Zie ik t nou goed dat Naad dr haar heeft gewassen? Of heeft t ze t alleen maar nat gemaakt
Dit is nu precies de reden waarom er een brief had moeten komen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:19 schreef Varen het volgende:
Amanda: Moet je niet kantoor Jaap.
Wat heeft die griet weer een grote mond
Ik eet ff niet mee...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:23 schreef Sonique het volgende:
Lekker hoor, met die zaadresten eten maken...
Zodirect heeft iedereen een koortslip ;-)
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:20 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moet ik ook weer mijn ava aanpassen![]()
Was er niet een nieuwe bedtijd?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:21 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Dat is meestal de openingstijd, het echte optreden is dan meestal rond 1 of 2 uur als het een volle bak is.
Even opletten he, Amanda vindt streamers geen leuke woord (kan ze niet spellen), dus we heten nu Lookies.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:21 schreef Varen het volgende:
Nadia en Amanda zingen naar de streamers.
Bedtijd is maandag, dinsdag en woensdag om 01.00u.... donderdag en zondag om 02.30u en vrijdag en zaterdag mogen ze het zelf weten zover ik het heb begrepen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Was er niet een nieuwe bedtijd?![]()
Zou ook leuk zijn als ze wel om 22.00 uur moeten beginnen en er is nog helemaal niemand!![]()
Waarschijnlijk zijn ze dan iets minder hanig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |