Walgelijk hequote:Op vrijdag 2 november 2007 17:58 schreef Sonique het volgende:
Jezus, wat een stelletj kleuters zeg...
En de enige sproeikop die tussen haar benen komt is die van Wifebeater..quote:
Naja, ze is tenslotte van onderen al vol gespoten...quote:
Met alle respect maar ik heb eigenlijk nooit de echte Lieke gezien. Vorige week zaterdag kreeg ik hoop... maar dat was een dag later alweer teniet gedaan. Zij bombardeert mensen met woorden zodat ze zelf weinig hoeft te laten zien. Ik heb haar vaak zien janken maar goede gesprek over waarom en hoe heb ik nauwelijks gezien.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:51 schreef riri het volgende:
[..]
Als er iemand niets verloren heeft is zij het wel....
ze heeft niets van zichzelf ingeleverd...nooit haar eigenwaarde verloren
In mijn ogen heeft ze allang gewonnen....
Ze is sterker dan wie dan ook daar in dat huis
lach???quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
hij lach zelf in een deuk om die opmerking. Om met de woorden van St. Brian te spreken, het was grappenderwijs.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:38 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is de neukpolitie wanneer je ze nodig hebt![]()
Lieke heeft het spel verloren. Ze is het huis binnen gekomen om te winnen en voor Huub..ze weet nu dat ze niet kan winnen..en voor Huub hoeft ze ook niet te blijven want ze kan niet meer met hem samen..en verder heeft ze geen maatjes, geen leuke dingen....Lieke is mooi, slim, actief..de wereld ligt voor haar open....quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:51 schreef riri het volgende:
[..]
Als er iemand niets verloren heeft is zij het wel....
ze heeft niets van zichzelf ingeleverd...nooit haar eigenwaarde verloren
In mijn ogen heeft ze allang gewonnen....
Ze is sterker dan wie dan ook daar in dat huis
Dat Luc tussen haar benen heeft lopen flipperen met zijn handen telt natuurlijk niet als Sex...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:05 schreef Scandalous het volgende:
Nadia :Ik heb al een maand geen sex gehad, knap he?![]()
(wat voor wijf ben je dan, als je dat al knap vind)
Dè brief?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:05 schreef Kaleddis het volgende:
Brief !!
Ben je gek. Ik denk dat het gaat over de optredens.quote:
Ach hoop doet leven...quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ben je gek. Ik denk dat het gaat over de optredens.
Yep.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:08 schreef Kaleddis het volgende:
GVD een brief over het promoten van de singles buiten de deur![]()
Morgenavondquote:Op vrijdag 2 november 2007 18:08 schreef Kaleddis het volgende:
GVD een brief over het promoten van de singles buiten de deur![]()
Optreden zal wel laat zijn....quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:09 schreef Clank het volgende:
Dus Huub moet morgen weg.. en Joris komt op bezoek?
Morgenavond is het.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:10 schreef burtbeej het volgende:
Wanneer gaat Huub naar de time-out in gemert?
Dat wisten ze toch achter dat Joris zou komen? wat een stelletje kloothommels in dat hokjequote:Op vrijdag 2 november 2007 18:09 schreef Clank het volgende:
Ik snap er ook geen yota van. Misschien heeft Lieke het bezoek van Joris afgezegd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:09 schreef Clank het volgende:
Ja zie het op de time-out site staan, stond er ook in hoelaat ze moesten? Want dat staat er niet bijquote:
Ik maak me meer zorgen om het publiek... Was het niet rappert Lange Frans die ff los ging tegen een fan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:11 schreef Kaleddis het volgende:
Dan mogen ze morgen wel goede beveiliging meenemen. Lijkt me toch niet helemaal veilig voor onze para-brother![]()
Zouden ze in Gemert bij de Time Out ook rotte eieren en rotte tomaten hebben?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:11 schreef Kaleddis het volgende:
Dan mogen ze morgen wel goede beveiliging meenemen. Lijkt me toch niet helemaal veilig voor onze para-brother![]()
Ik denk ook dat Joris niet komt vanwege het gezeik met Huub zo zit Lieke ook wel weer in elkaar.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen yota van. Misschien heeft Lieke het bezoek van Joris afgezegd.
Maar buiten dat. Brian en Huub moesten ook een ander nummer zingen naast hun eigen single, die zouden ze opnemen in een studio omdat ze niet live kunnen zingen.........![]()
Ach als ze maar geen ijsblokjes in het drinken doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik maak me meer zorgen om het publiek... Was het niet rappert Lange Frans die ff los ging tegen een fan?
Zou het gezellig worden voor Brian?quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:11 schreef Kaleddis het volgende:
Zit net ff in die foto's rond te neuzen.... beugelbekkies, breezersletjes en bakvissen... erg jong publiek zo te zien...quote:
Alle stoere mannen en vrouwen verzamelen, en verknal dat optreden door Wifebeater eens flink uit te schelden...quote:
Alle dagen begint het om 22.00 uur, dan duurt het soms tot 04.00 of tot 05.00 uur, ik gok dat het dus om 22.00 uur begint.quote:Op vrijdag 2 november 2007 18:12 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Ja zie het op de time-out site staan, stond er ook in hoelaat ze moesten? Want dat staat er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |