Nadia: Aman?quote:
Dat heet een "actieve houding".quote:
Niet als we allemaal Gemert plat mailen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:31 schreef beequeen het volgende:
Face it people, Brian en Amanda gaan nergens heen. Als je het goed bekijkt krijgt Brian weer een beloning.....optredens.
Denk dat ze wat anders uitwisselen...want ze vroegen Naad wat te doen aan de andere kant. (naakt rondlopen ofzo) Zodat de camera's daar op zouden gaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:34 schreef Varen het volgende:
Volgens mij wordt er weer even informatie uitgewisseld tussen Brian en Amanda![]()
En een Koortslipquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:34 schreef Varen het volgende:
Volgens mij wordt er weer even informatie uitgewisseld tussen Brian en Amanda![]()
Mag je wel snel wezen, ze gaan er morgen al heenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet als we allemaal Gemert plat mailen.![]()
quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:38 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Mag je wel snel wezen, ze gaan er morgen al heen![]()
En jullie denken dat ze zich daar wat van aantrekken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:38 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Mag je wel snel wezen, ze gaan er morgen al heen![]()
Tuurlijk niet, als de Febo zich al niets van ons aantrekken, dan zal een uitgaanscentrum dat al helemaal niet doen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
En jullie denken dat ze zich daar wat van aantrekken?![]()
Flens was ontevreden dat ze het zonder zender dedenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:39 schreef AnTjUh het volgende:
stond er net op t scherm: brian en amanda mogen neuken?
Zou het helpen, ik betwijfel het maar het is het probeten waaard, Time-Out was het toch?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet als we allemaal Gemert plat mailen.![]()
Misschien mag het omdat het wel eens de laatste keer kan zijn voordat Brian de villa moet verlatenquote:Op vrijdag 2 november 2007 17:39 schreef AnTjUh het volgende:
stond er net op t scherm: brian en amanda mogen neuken?
Dat de FEBO dat goedkeurd, er streamen om deze tijd toch ook kids.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:38 schreef Kaleddis het volgende:
Waar is de neukpolitie wanneer je ze nodig hebt![]()
Ook gek, ze moesten toch eerst die nummers in de studio inzingen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:42 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Morgen dus
http://www.time-out.nl/default.asp?oid=12
Ik vind het zelf ook een onsmakelijk gezicht op dit tijdstip. Heb de stream stop gezet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat de FEBO dat goedkeurd, er zitten om deze tijd toch ook kids te streamen![]()
( niet dat ik het daarmee eens ben hoor, maar dat is iets anders).
Ja, en dan krijgt Lieke de schuld weer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 17:32 schreef HuubLiekeFan het volgende:
ik zou het persoonlijk jammer vinden als lieke weggaat. ze is samen met huub en jaap de enige leuke bewoner. van de andere kant begrijp ik het wel, het spel zit echt muur en muur vast. ik ben trouwens bang dat als lieke weggaat, jaap vervolgens huub eruit knalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |