ik heb gebeld en daar beweerd men dat echt pas vanaf 10 uur zicht is.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:00 schreef limpix het volgende:
Het zou kunnen dat de opening danwel om 22.00u is en dat voor die tijd e.e.a. al "aan" staat, is wel een gok.Gokken als je een eind moet reizen zou ik persoonlijk niet doen...
De opening is een aparte show, vanaf de daken van bijenkorf en C&A gebeurt er wat extra's, daarna is het een vaste opstelling gedurende de rest van Glow.
Lastig...
Voor mij wel hoorquote:Op dinsdag 6 november 2007 14:48 schreef Puckzzz het volgende:
een doordeweekse dag volgende week is voor mensen die een stukje moeten rijden weer niet te doen.
Dat haalt meteen het gis -en gokwerk weg !quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb gebeld en daar beweerd men dat echt pas vanaf 10 uur zicht is.
en hoe ik erbij kwam dat eventueel al eerder iets zichtbaar zou zijn...
Jij ook niet, want als je om 10 uur begint haal je het nooit om om half 11 weer weg te zijnquote:Op woensdag 7 november 2007 17:17 schreef Ynske het volgende:
Er gaat dus niemand vrijdag?
dan maar wat minder slaap die nacht.quote:Op woensdag 7 november 2007 18:57 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij ook niet, want als je om 10 uur begint haal je het nooit om om half 11 weer weg te zijn
Kan je alleen die ene vrijdag? of is een andere vrijdag voor jou ook goed?
Tot en met het weekend? Das balenquote:Op woensdag 7 november 2007 19:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan maar wat minder slaap die nacht.
zit volgende week weer in de avonddienst dus dan kan helemaal niet
ik ga wel vrij vroeg hoor, uurtje of 6quote:Op donderdag 8 november 2007 09:42 schreef Sugar het volgende:
Nou, ik kan zaterdag ook en zou graag meegaan met je. Als gids ook.![]()
ik niet iigquote:Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef didotcicero het volgende:
Ging er vanavond nog iemand?
Het begint vanavond erg laat en het weer voorspelt niet veel goeds.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:54 schreef didotcicero het volgende:
Ging er vanavond nog iemand?
Hmmm inderdaad, tis waardeloos weer op het momentquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:54 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Het begint vanavond erg laat en het weer voorspelt niet veel goeds.
Voor de rest lees ik hier wel verder mee of en wanneer er nog mensen gaan, misschien dat ik nog ergens bij aan kan sluiten.
Ha! Niks te zien voor 22.00 u.? Dit zag ik om zes uur!quote:Op dinsdag 6 november 2007 16:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb gebeld en daar beweerd men dat echt pas vanaf 10 uur zicht is.
en hoe ik erbij kwam dat eventueel al eerder iets zichtbaar zou zijn...
Wow! Hmm toch wel de moeite waard eigkquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:56 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ha! Niks te zien voor 22.00 u.? Dit zag ik om zes uur!
[ afbeelding ]
![]()
stom mens aan de telefoonquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:56 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ha! Niks te zien voor 22.00 u.? Dit zag ik om zes uur!
[ afbeelding ]
![]()
same here...de hoesttyfus is net opgeklaard. Houten zit er helaas niet inquote:Op zaterdag 10 november 2007 09:37 schreef Ymke het volgende:
Ik zou alleen anavond kunnen , maar ben net weer een beetje van mn griep af en het weer is ook niet zo mooi en morgen wil ik naar de beurs , dus...... ik twijfel
De hoesttyfus heb ik nog wel , maar iig geen koorts meer . maar om dan gelijk een hele avond in de regen te lopen..quote:Op zaterdag 10 november 2007 09:43 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
same here...de hoesttyfus is net opgeklaard. Houten zit er helaas niet in
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |