Van 9 t/m 18 november is er weer het
GLOW festival in Eindhoven.
quote:
Tijdens Glow 2007, zullen de kunstenaars, de ontwerpers en de architecten onzichtbare delen van de stad weer in beeld brengen.
De installaties van Glow 2006 brachten 50 000 mensen het mooie synergisme tussen natuurlijke milieus en de verbazende mogelijkheden van kunstmatig licht.
In 2007 zullen de installaties plaatsen benadrukken die worden verbonden aan aspecten van de ontwikkeling van de stad en haar daadwerkelijke staat maar die niet zichtbaar in het dagelijkse leven zijn.
Onoverzichtelijke en vergeten locaties die ontoegankelijke en gesloten zijn zullen voor het publiek geopend worden om een discussie op gang te brengen: Wat maakt de ruimten van de stad gedenkwaardig en herkenbaar? Hoe maken de inwoners tegenwoordig gebruik van hun stad? Wat zijn ankerpunten van identificatie? Hoe werkt het voor gasten en bezoekers? En hoe functioneert het voor de detailhandel en de industrie? Hoe voor de wetenschappelijke gemeenschappen? Hoe kunnen de prestaties van een stad worden verbeterd? En hoe ervaart men een stad, naast een geografische en architecttonische context, met al haar belevenissen?
De samenwerking met de partners zoals de gemeente Eindhoven, Centrum Kunstlicht in de Kunst, MU Art Foundation en het van Abbe-Museum, en overige partners is cruciaal voor het succes van Glow 2007.
gewoon mooie lichtjes kiek'n dus

wie heeft er zin in een meeting op 1 van deze avonden?
ik ben dan wel vóór de georganiseerde wandeling, dan weet je zeker dat je niets mist.
quote:
Tijdens het GLOW-festival, van 9 t/m 18 november, vinden er GLOW-wandelingen plaats. Kaartjes zijn vanaf vrijdag 12 oktober verkrijgbaar bij VVV Eindhoven en kosten ¤ 2,00 p.p.
Elke avond zijn er wandelingen om 19.00 u, 20.00 u onder leiding van een VVV-gids. De wandeling start op het Catharinaplein en duurt ongeveer 2 uur.
Op 10, 11, 16, 17 en 18 november is er een extra wandeling om 20.30 uur.
GLOW Dinerwalk
Op zaterdag 10 november en zaterdag 17 november is er tevens de mogelijkheid om deel te nemen aan de GLOW Dinerwalk.
Om 17.30 uur serveert eetcafé Stads een speciaal GLOW menu. Aansluitend start om 19.00 uur een GLOW wandeling onder leiding van een VVV gids!
Kaartjes zijn voor ¤ 24,50 vanaf heden af te halen bij het VVV kantoor.
zelf kan ik het weekend van de 17e en 18e niet. maar een doordeweekse dag is voor mij prima, alleen voor mensen die van ver moeten komen misschien niet zo handig.
daar komen we vast wel uit
en anders ga ik lekker alleen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!