gewoon mooie lichtjes kiek'n dusquote:Tijdens Glow 2007, zullen de kunstenaars, de ontwerpers en de architecten onzichtbare delen van de stad weer in beeld brengen.
De installaties van Glow 2006 brachten 50 000 mensen het mooie synergisme tussen natuurlijke milieus en de verbazende mogelijkheden van kunstmatig licht.
In 2007 zullen de installaties plaatsen benadrukken die worden verbonden aan aspecten van de ontwikkeling van de stad en haar daadwerkelijke staat maar die niet zichtbaar in het dagelijkse leven zijn.
Onoverzichtelijke en vergeten locaties die ontoegankelijke en gesloten zijn zullen voor het publiek geopend worden om een discussie op gang te brengen: Wat maakt de ruimten van de stad gedenkwaardig en herkenbaar? Hoe maken de inwoners tegenwoordig gebruik van hun stad? Wat zijn ankerpunten van identificatie? Hoe werkt het voor gasten en bezoekers? En hoe functioneert het voor de detailhandel en de industrie? Hoe voor de wetenschappelijke gemeenschappen? Hoe kunnen de prestaties van een stad worden verbeterd? En hoe ervaart men een stad, naast een geografische en architecttonische context, met al haar belevenissen?
De samenwerking met de partners zoals de gemeente Eindhoven, Centrum Kunstlicht in de Kunst, MU Art Foundation en het van Abbe-Museum, en overige partners is cruciaal voor het succes van Glow 2007.
zelf kan ik het weekend van de 17e en 18e niet. maar een doordeweekse dag is voor mij prima, alleen voor mensen die van ver moeten komen misschien niet zo handig.quote:Tijdens het GLOW-festival, van 9 t/m 18 november, vinden er GLOW-wandelingen plaats. Kaartjes zijn vanaf vrijdag 12 oktober verkrijgbaar bij VVV Eindhoven en kosten ¤ 2,00 p.p.
Elke avond zijn er wandelingen om 19.00 u, 20.00 u onder leiding van een VVV-gids. De wandeling start op het Catharinaplein en duurt ongeveer 2 uur.
Op 10, 11, 16, 17 en 18 november is er een extra wandeling om 20.30 uur.
GLOW Dinerwalk
Op zaterdag 10 november en zaterdag 17 november is er tevens de mogelijkheid om deel te nemen aan de GLOW Dinerwalk.
Om 17.30 uur serveert eetcafé Stads een speciaal GLOW menu. Aansluitend start om 19.00 uur een GLOW wandeling onder leiding van een VVV gids!
Kaartjes zijn voor ¤ 24,50 vanaf heden af te halen bij het VVV kantoor.
Dan kan ik onder klein voorbehoudje ivm familiedingetjesquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:53 schreef Puckzzz het volgende:
ik zit zelf te denken aan Vrijdagavond 9 november.
waarom niet? ik denk niet dat ik zelf veel kan vinden anders hoorquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:59 schreef limpix het volgende:
Leuk, ik ga alleen de wandelroute niet volgen.......
natuurlijk is het laatste relaxter, en dan heeft iedereen ruim de tijd voor foto's.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:17 schreef Sugar het volgende:
Maar bedoel je dat je mee wilt met iemand van VVV bij zo'n wandeling? Of dat je gewoon zelf met een groepje die route wilt volgen? Mij lijkt het laatste relaxter.
Is de route aangegeven dan? Een verhaal van een gids hoef ik er niet persé bij, maar me suf lopen zoeken naar de verlichte delen lijkt me ook niet relaxedquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:17 schreef Sugar het volgende:
Maar bedoel je dat je mee wilt met iemand van VVV bij zo'n wandeling? Of dat je gewoon zelf met een groepje die route wilt volgen? Mij lijkt het laatste relaxter.
Ah dus jij gaat op voorverkenning en wij sjokken achter jou aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:28 schreef Sugar het volgende:
Er staat een plattegrond op de site en ik ken Eindhoven, dus ik zou zelf denken dat ik die route wel kan lopen. Maar misschien ben ik naïef.![]()
Nou ik weet waar de C&A zit, en de Volder en nog wat andere winkeltjes enzo, maar ik denk niet dat we daar veel aan zullen hebbenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:10 schreef buzzer het volgende:
Als het goed is moet ik volgend weekend naar Wijlre, dit ligt dus mooi halverwege..
Weet er iemand een leuk hotel in Eindhoven ?
quote:Op zaterdag 3 november 2007 19:15 schreef buzzer het volgende:
Mijn neef die vorige maand getrouwd is woont daar in de kapelaan Jansenstraat![]()
Ik ga de trouwfoto's brengen
de wereld is kleinquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
3 straten vanaf waar ik opgegroeid ben
Gezien de file die ik gegarandeerd voor mijn kiezen ga krijgen lijkt 20:30 me een prima tijdquote:Op zaterdag 3 november 2007 19:36 schreef Ynske het volgende:
net de kaart eens zitten te kijken, meer en deel weet ik nog wel te vinden vanuit mijn studententijd in Eindhoven.
enfin. neem aan dat de meeste mensen moeten werken tot 6 uur. Dacht zelf dat 20.30 uur een aardige tijd zou kunnen zijn om te beginnen
Vandervalk is idd goed te bereiken vanaf de snelweg, bijna bij de aansluiting A2 richting Mtricht.
En ook vanuit de stad heel gemakkelijk bereikbaar. Bij het station is ook een hotel meen ik me te herinneren maar dan zijn de prijsklassen weer wat hoger.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |