Ik vraag me af hoe de gemiddelde vrouw daarover denkt.
quote:Shit! Te laat,
Op donderdag 21 februari 2002 02:51 schreef Herald het volgende:
vroeg me al af waar die bleef
quote:je bedoelt nog een keer van komen
Op donderdag 21 februari 2002 02:56 schreef Creative1972 het volgende:
Sja... 't moest er toch een keer van komen?
quote:ik ook
Op donderdag 21 februari 2002 02:58 schreef Creative1972 het volgende:
Ook dat, maar ik bedoelde de topic
quote:meerdere malen zelfs
Op donderdag 21 februari 2002 03:00 schreef Creative1972 het volgende:
Ow, is dus al es geweest.
quote:ik ook, ben benieuwd of we dit keer weer offtopique gaan over het biologische/voortplantingsaspect
Ik wacht in ieder geval de reacties af!
quote:omwille van je vrouw's brandende verlangen naar serieuze antwoorden in dit nieuwe anale seks topique zal ik maar ophouden met offtopique reageren.
Op donderdag 21 februari 2002 03:04 schreef Creative1972 het volgende:
Ik hoop 't niet. Voor mij en m'n vrouw is 't dus een gewone, serieuze vraag. Lijkt me niks vreemds.....
Welterusten voor zometeen:z
En anders ff een handje drbij
quote:stupid remark
Op donderdag 21 februari 2002 07:30 schreef kikkerlikker het volgende:
he creative mischien ben je in je onder bewuste toch een homo waar om zou je anders een meid in der kont willenm knarrenfantasere je wel is over sex met jognens
anale seks vind ik gewoon sUUper ranzig!!!!
gelukkig heb ik een vriend die het daar helemaal mee eens is ... maar dat gaatje is er gewoon niet voor bedoeld dus waarom dan gebruiken?? Misschien kan het wel lekker zijn maar toch ik vind: het is en blijft ranzig!!
quote:duhhhh je mond is ook niet echt gemaakt om er een fallus mee op te nemen.... dus dat doe je dan ook maar niet?
Op donderdag 21 februari 2002 08:20 schreef maizje het volgende:... maar dat gaatje is er gewoon niet voor bedoeld dus waarom dan gebruiken?? ....
quote:Als je niet uitkijkt ? Dus als je wel uitkijkt dan komt er geen schijt op
Op donderdag 21 februari 2002 08:20 schreef serano het volgende:
weinig mis mee, maar je krijgt er zo'n ranzige lul van als je niet uitkijkt
Maar goed die is zo afgewassen denk ik zo...
quote:Good point !
Op donderdag 21 februari 2002 08:23 schreef matthijn99 het volgende:[..]
duhhhh je mond is ook niet echt gemaakt om er een fallus mee op te nemen.... dus dat doe je dan ook maar niet?
quote:you've got "fag!" written all over you!
Op donderdag 21 februari 2002 02:47 schreef Creative1972 het volgende:
Ten eerste: Ik ben 100% hetero.
quote:ik vind het werelds, maar ik ben dan ook geen gemiddelde vrouw!
Ik vraag me af hoe de gemiddelde vrouw daarover denkt.
quote:heilig in de zin van 'een heilige tempel waar alleen bijzondere mensen mogen binnenkomen'?
Op donderdag 21 februari 2002 09:33 schreef bl0emetjE het volgende:
mijn kontje is heilig..
quote:ik schend wel vaker wat heiligdommen
Op donderdag 21 februari 2002 09:33 schreef bl0emetjE het volgende:
mijn kontje is heilig..
maar het is errug lekker, voor beide partijen, mits het (in beginsel) rustig en beheerst wordt uitgevoerd, en er heel veel vocht gebruikt wordt!
En ach, waarom.... je mond is ook niet bedoeld voor sex als we op die tour gaan... Het is anders, en lekker.
De vrouw kan het ook heel lekker vinden, als je het op de juiste manier doet, dan is het dus niet alleen voor de man.
Langzaam opbouwen, eerst gewoon met een vinger terwijl je oraal haar bevredigt, en dan langzaam 2 vingers... Dan naar verloop van tijd wil ze het misschien wel zelf proberen...
quote:de rooie WEKEN!!!! zow das lang
Op donderdag 21 februari 2002 12:13 schreef sexverslaafd het volgende:
Inderdaad is het een kwestie van opbouwen en vertrouwen. Dat opbouwen kan je inderdaad doen via vingeren en een anaalvib doet ook wonderen. Gebruik ook de benodigde glijmiddelen. Daardoor gaat het ook een stuk beter. Pas als beide op elkaar zijn ingespeeld kan het een succes worden. Het is een leuk alternatief voor tijdens de rooie weken.
quote:GOEDELE LIK-EEND!!
Op donderdag 21 februari 2002 10:33 schreef youriw het volgende:[..]
ik schend wel vaker wat heiligdommen
maar het is errug lekker, voor beide partijen, mits het (in beginsel) rustig en beheerst wordt uitgevoerd, en er heel veel vocht gebruikt wordt!
( voor de die-hard-fokkers is het geen verrassing hoe ik over anale sex in dit tweehonderste topic hierover al denk)
quote:wat een bofkont die HDN
Op donderdag 21 februari 2002 14:09 schreef SEMTEX het volgende:
(voor de die-hard-fokkers is het geen verrassing hoe ik over anale sex in dit tweehonderste topic hierover al denk)
quote:idd een goed alternatief !
Op donderdag 21 februari 2002 12:13 schreef sexverslaafd het volgende:
Inderdaad is het een kwestie van opbouwen en vertrouwen. Dat opbouwen kan je inderdaad doen via vingeren en een anaalvib doet ook wonderen. Gebruik ook de benodigde glijmiddelen. Daardoor gaat het ook een stuk beter. Pas als beide op elkaar zijn ingespeeld kan het een succes worden. Het is een leuk alternatief voor tijdens de rooie dagen.
Nope. Moet er niet aan denken.
Dus volgens jou moet je per definitie homo wezen, als iemand en zijn/haar partner zo nu en dan op die manier de sex bedrijven?
Maar goed... da's dan jouw mening en die respecteer ik ook.
'OK, eerst ik bij jou, daarna zien we verder'
Opgelost.
quote:Hoezo opgelost? Er zijn heteromannen die het lekker vinden
Op donderdag 21 februari 2002 15:44 schreef puntloos het volgende:
Ik vind dat een vrouw een dildo klaar moet leggen voor de dag dat haar vriendje erom vraagt en op dat moment zeggen:'OK, eerst ik bij jou, daarna zien we verder'
Opgelost.
edit: zal ook nog even op de topicopener reageren
Anale sex is heerlijk, mits je voorzichtig bent/begint.
quote:Heeft iemand in dit topic trouwens wel 's geprobeerd anaal te beffen?
Op donderdag 21 februari 2002 15:02 schreef Herald het volgende:[..]
wat een bofkont die HDN
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 16:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heeft iemand in dit topic trouwens wel 's geprobeerd anaal te beffen?![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Knorretje op 21-02-2002 17:36]
quote:in tegenstelling tot anale seks bedoel je?
Op donderdag 21 februari 2002 16:37 schreef sexverslaafd het volgende:
over anaal beffen (hoewel het dan anders heet zijn al voldoende draadjes geweest.
quote:Ik wilde al "geschokt" reageren, maar ik zie dat je dominee bent, die doen het altijd met hun dochters
Op donderdag 21 februari 2002 16:36 schreef AndrasPandy het volgende:
Mijn dochters en men vrouw zijn er allen helemaal weg van!
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 16:30 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Heeft iemand in dit topic trouwens wel 's geprobeerd anaal te beffen?
![]()
quote:Jij neukt zeker vaak met mensen die hun reet niet goed afvegen?
Op donderdag 21 februari 2002 16:33 schreef bluesparkle het volgende:[..]
![]()
getverdemme
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 16:41 schreef kikkerlikker het volgende:he he semtex jij ben best stoer voor een meid
quote:
Heeft iemand in dit topic trouwens wel 's geprobeerd anaal te beffen?
quote:LOL
[Dit bericht is gewijzigd door vanDee op 21-02-2002 18:31]
( Natuurlijk weer een foute opmerking voor het gros van de fokkers)
quote:Mijn vriendin wil altijd na de anale sex weten of het geen pijn aan mijn poepertje heeft gedaan....
Ten eerste: Ik ben 100% hetero. Maar ik ben gek op anale sex. Gelukkig vindt m'n vrouw dat ook wel plezierig
Waarom? Simpelweg omdat dat lekker nauw is. Het begon ooit als extraatje, maar in de loop der jaren doen we dit vrij regelmatig.Ik vraag me af hoe de gemiddelde vrouw daarover denkt.
quote:Wat wilde je dan doen? Rossen?
Op donderdag 21 februari 2002 19:44 schreef milagro het volgende:
Geen probleem mee, mits het met beleid gebeurt
quote:ik wil zeker niet rossen.
Op donderdag 21 februari 2002 20:19 schreef Amigo het volgende:[..]
Wat wilde je dan doen? Rossen?
Met beleid is het geen probleem en sommige vrouwen kunnen na verloop van tijd heel wat hebben...
Het kan duzz geweldig zijn
quote:Jij eet toch ook een banaan!! Wat jezelf eet of nit maak je zelf wel uit dacht ik.
Op donderdag 21 februari 2002 08:23 schreef matthijn99 het volgende:[..]
duhhhh je mond is ook niet echt gemaakt om er een fallus mee op te nemen.... dus dat doe je dan ook maar niet?
quote:
Op donderdag 21 februari 2002 21:55 schreef Afketser het volgende:[..]
Jij eet toch ook een banaan!! Wat jezelf eet of nit maak je zelf wel uit dacht ik.
Waar gaat deze opmerking over ?
quote:ligt aan jou
Op maandag 25 februari 2002 13:29 schreef naughtybiatch het volgende:
doet dat niet stinken???????
In hp films worden ze eerst goed gereinigd, maar ik neem aan dat je al dat soort apparaatjes niet hebt en dat het zo'n gedoe lijkt. Of ligt het nu aan mij?
Je maakt het gewoon ff schoon met wat water.
Of je leegt je darmen van te voren op de wc, wel goed schoonmaken
quote:even oneerbiedig gezegd doch educatief bedoeld:
Op maandag 25 februari 2002 13:29 schreef naughtybiatch het volgende:
doet dat niet stinken???????
In hp films worden ze eerst goed gereinigd, maar ik neem aan dat je al dat soort apparaatjes niet hebt en dat het zo'n gedoe lijkt. Of ligt het nu aan mij?
Oh ja ehh veel plezier
quote:zoooohoo die semtex houd ons maar weer MOOI op de hoogte!
Op zaterdag 02 maart 2002 00:26 schreef SEMTEX het volgende:
Heb vanavond nog heerlijke, anale sex gehad, zonder enige vorm van glijmiddel...
Het is echt heerlijk, al doet 't even pijn bij 't binnendringen..
Eerst in dr kont neuken en dan je lul aan de gordijnen afvegen!
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 11:29 schreef X-Ray het volgende:Eerst in dr kont neuken en dan je lul aan de gordijnen afvegen!
Dat is in meer zuidelijke landen heel gewoon voorafgaande aan een vrijpartij, maar hier weten de meesten niet eens wat je bedoeld.
Vind alles best, maar wel een beetje schoon graag
quote:gewoon rustig aan proberen, niet forceren en al helemaal net van te voren af spreken: "we gaan vandaag proberen om anaal te neuken". Het op zijn beloop laten gaan en het je laten overkomen. En wat betreft de pijn, tja het kan een ietwat onprettig gevoel geven, zeker de eerste keer, betje onwennig. Maar alles went hoor
Op zaterdag 02 maart 2002 11:24 schreef Riann het volgende:
nog nooit gedaan wil het wel een keertje uitproberen al lijkt het me wel een beetje erg pijnlijk de eerste keer anaal.
quote:al zo vaak gedaan....dat druipt zo, 't is zo ranzig...
Op zaterdag 02 maart 2002 01:22 schreef LinsJ het volgende:
semtex: gebruik dan een klein beetjuh babyolie
quote:Zo gaat dat bij ons dus ook. Soms laat ze die stimulatie van de clit ook aan mij over
Op zaterdag 02 maart 2002 01:21 schreef LinsJ het volgende:
ik (female) heb vaak anale sexwaarom zou dat auw doen
mijn lieffie is heel voorzichtig als tie naar binnen gaat en als het auw doet, nou dan maar niet. Klaarkomen vind ik met stimulatie van mijn clitje (het liefst met 2 vingers) lekkerder dan in mijn poesje
quote:gewoon ff eren vraag bedoel er niks mee...
Op zondag 03 maart 2002 19:10 schreef Creative1972 het volgende:[..]
Zo gaat dat bij ons dus ook. Soms laat ze die stimulatie van de clit ook aan mij over
Hoe? Dan liggen we gewoon beiden op onze zij.
wat is de leeftijd?
quote:eeh... misschien domme vraag
Op zaterdag 02 maart 2002 11:45 schreef NorthernStar het volgende:
Heb wel graag dat 'de dame' in kwestie van tevoren een klisma neemt.Dat is in meer zuidelijke landen heel gewoon voorafgaande aan een vrijpartij, maar hier weten de meesten niet eens wat je bedoeld.
Vind alles best, maar wel een beetje schoon graag
Het nadeel was alleen dat ik allebei de keren de volgende ochtend last kreeg van een blaasontsteking (toeval??? kan maar nog nooit eerder last van gehad) niet zo prettig dus.
Ook heb ik ergens gelezen dat je er incontinentieproblemen mee zou kunnen krijgen (maar of dat waar is???).
quote:Dat hoorde ik een actrice een keer vertellen in een educatief stukkie op TV (
Op zondag 03 maart 2002 21:25 schreef GoLLeM het volgende:[..]
eeh... misschien domme vraag
maar wat is een klisma?![]()
quote:Ajakkie
Op maandag 04 maart 2002 10:32 schreef matthijn99 het volgende:
´klys·ma (het ~)1 darmspoeling
quote:ooit een keer een klysma gehad... tering he dan staat je ass on fire...
Op maandag 04 maart 2002 10:32 schreef matthijn99 het volgende:
´klys·ma (het ~)1 darmspoeling
quote:je weet niet wat je mist ...
Op maandag 04 maart 2002 15:07 schreef Saskwatsj het volgende:
Aaaaarggggh...niks geen anaal voor mij. Ieoeeeew!
quote:als hij daarna zn lul meteen in je kut steekt en er zitten wat smerige dingen op zn lul.....tja dan is de kans gewoon groot dat je een blaasontsteking krijgt. Ervaring leert dat het gewoon beter is om eerst je lul even af te vegen, is wel zo vriendelijk voor je vriendin
Op zondag 03 maart 2002 23:39 schreef Lorelei het volgende:
2x gedaan,tweede keer behoorlijk wat prettiger dan 1e keer.Het nadeel was alleen dat ik allebei de keren de volgende ochtend last kreeg van een blaasontsteking (toeval??? kan maar nog nooit eerder last van gehad) niet zo prettig dus.
Ook heb ik ergens gelezen dat je er incontinentieproblemen mee zou kunnen krijgen (maar of dat waar is???).
Def
quote:Hadden we gedaan hoor
Op maandag 04 maart 2002 21:05 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
als hij daarna zn lul meteen in je kut steekt en er zitten wat smerige dingen op zn lul.....tja dan is de kans gewoon groot dat je een blaasontsteking krijgt. Ervaring leert dat het gewoon beter is om eerst je lul even af te vegen, is wel zo vriendelijk voor je vriendin
Def
Vind het kortweg gezegd ranzig!!!
No Bad Feelings voor de liefhebbers...
quote:
Op maandag 04 maart 2002 21:53 schreef Lorelei het volgende:[..]
Hadden we gedaan hoor
Maar goed, bacterien veeg je er blijkbaar niet zo makkelijk af...
quote:een condoom gebruiken zuigt in de eerste plaats sowieso al!
Op dinsdag 05 maart 2002 00:41 schreef Profesor het volgende:[..]
condoom?
Def
quote:Bij anale seks is een condoom niet geheel onverstandig, De schadelijke bacterien in je ontlasting zijn schadelijk voor de gezondheid, dit levert een extra risico op omdat de kans op (kleine) bloedingen bij anale seks vele malen hoger is als bij vaginale seks.
Op dinsdag 05 maart 2002 13:50 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
een condoom gebruiken zuigt in de eerste plaats sowieso al!
ten tweede voel je er bijna niets van, in elk geval, ik ben zonder gewend dus met voel je geen fuk!
ten 3e, die dingen scheuren zo makkelijk als je ook maar een beetje tekeer gaat!
ten 4e.......ehm......nou ja, zat redenen waarom het kut is, neem dan maar liever eerst een douche of zoiets! teiltje water erbij?Def
quote:oei! bedankt voor de biologieles! danzal ik de anale sex maar moeten laten varen........wacht, dacht het niet!!! maar ok, heb je dan ook nog andere suggesties?
Op dinsdag 05 maart 2002 14:20 schreef Profesor het volgende:[..]
Bij anale seks is een condoom niet geheel onverstandig, De schadelijke bacterien in je ontlasting zijn schadelijk voor de gezondheid, dit levert een extra risico op omdat de kans op (kleine) bloedingen bij anale seks vele malen hoger is als bij vaginale seks.
dus naast de gebruikelijke SOA kun je dus ook bloedvergifting oplopen
Def
quote:eigenlijk het gewoon niet doen... je vriendin komt er wel achter als ze op oudere leeftijd luiers gaat dragen....
Op dinsdag 05 maart 2002 14:22 schreef IndoGuyver het volgende:[..]
oei! bedankt voor de biologieles! danzal ik de anale sex maar moeten laten varen........wacht, dacht het niet!!! maar ok, heb je dan ook nog andere suggesties?
Def
maar dat terzijde.. Zeker de eerste keren wel met een condoom, omdat dan de kans op bloedingen het hoogst is (daarna rekt de boel wel op (zie eerste opmerking)) en goed schoonhouden en zeker geen vaginaal contact na anaal contact!
maar het liefst zo ik gebruik van de condoom dringend willen adviseren
quote:gewoon de kont als laatste station gebruiken voor je lul, anders echt even met water en zeep goed wassen, verwijdert alle bacterien
Op dinsdag 05 maart 2002 14:31 schreef Profesor het volgende:[..]
eigenlijk het gewoon niet doen... je vriendin komt er wel achter als ze op oudere leeftijd luiers gaat dragen....
maar dat terzijde.. Zeker de eerste keren wel met een condoom, omdat dan de kans op bloedingen het hoogst is (daarna rekt de boel wel op (zie eerste opmerking)) en goed schoonhouden en zeker geen vaginaal contact na anaal contact!
maar het liefst zo ik gebruik van de condoom dringend willen adviseren
quote:precies, lekker douchen erna en knorren maar!
Op dinsdag 05 maart 2002 14:37 schreef youriw het volgende:[..]
gewoon de kont als laatste station gebruiken voor je lul, anders echt even met water en zeep goed wassen, verwijdert alle bacterien
Def
quote:Klopt. En verwacht niet dat je in de loop der dagen nog enigszins normaal kunt schijten
Op dinsdag 05 maart 2002 14:20 schreef Profesor het volgende:[..]
Bij anale seks is een condoom niet geheel onverstandig, De schadelijke bacterien in je ontlasting zijn schadelijk voor de gezondheid, dit levert een extra risico op omdat de kans op (kleine) bloedingen bij anale seks vele malen hoger is als bij vaginale seks.
dus naast de gebruikelijke SOA kun je dus ook bloedvergifting oplopen
quote:Precies! Altijd wassen na het uitmesten
Op dinsdag 05 maart 2002 14:37 schreef youriw het volgende:[..]
gewoon de kont als laatste station gebruiken voor je lul, anders echt even met water en zeep goed wassen, verwijdert alle bacterien
quote:Yep ! en het is lekker !
Op donderdag 21 februari 2002 16:30 schreef SEMTEX het volgende:Heeft iemand in dit topic trouwens wel 's geprobeerd anaal te beffen?
![]()
quote:Dat is juist het voordeel van een condoom IMHO.
een condoom gebruiken zuigt in de eerste plaats sowieso al!
ten tweede voel je er bijna niets van, in elk geval, ik ben zonder gewend dus met voel je geen fuk!
(ook lekker rustig als het eenmaal voorbij is, ze slaapt als een blok )
P.S. Anaal nog nooit gedaan... ik moet er niet aan denken dat er shit aan mijn stokie komt ...eeeewww...
Hoe goed je ook schoonmaakt, mij maak je niet wijz dat het schoon is...
Er zijn niet voor niks TWEE gaten uitgevonden..
1 voor erin, andere voor eruit
-END-
quote:Dan gebruik je voor anaal toch ook een condoom ?? Dan hoef je geen last te hebben van je "fobie" viezigheid aan je "stokie" te krijgen
Op donderdag 14 maart 2002 14:35 schreef GuaRRand het volgende:
P.S. Anaal nog nooit gedaan... ik moet er niet aan denken dat er shit aan mijn stokie komt ...eeeewww...
Hoe goed je ook schoonmaakt, mij maak je niet wijz dat het schoon is...
quote:Als je vriendin dan ook nog eens diarree hebt glijdt het nog lekker ook
Op donderdag 14 maart 2002 14:45 schreef Knorretje het volgende:[..]
Dan gebruik je voor anaal toch ook een condoom ?? Dan hoef je geen last te hebben van je "fobie" viezigheid aan je "stokie" te krijgen
quote:HEY, NO FAIR, fobieen is een ander topic
Dan hoef je geen last te hebben van je "fobie" viezigheid aan je "stokie" te krijgen
En ik heb nog een lang leven voor me, als ik niet omkom in een freak accident ofzo, dus alles komt best goed...
Zelfs het Trio verhaal is een gespreks topic geworden sinds begin deze week...
Dus als er dames zijn die zich geroepen voelen (les grap...NIET GAAN BELLEN!!
)
-END-
quote:ok, dat wou ik horen ... zo'n losse opmerking is vertelt zo weinig, snappie?
Op vrijdag 15 maart 2002 20:19 schreef Aife het volgende:
want...het is lekker en geil
en het maakt mijn vriend ook heel erg geil en dat maakt het nog leuker!
Nog even over dat condoom
Niet zeuren dat je minder voelt, want dan heb je slechte condooms (uit de automaat op de plee in de disco?).
En dat ze scheuren, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Zal ook wel met kwaliteit te maken hebben.
Verder hoop ik voor iedereen die het nooit met condoom doet, ze geen wisselende contacten hebben. Daarmee kun je jezelf, en erger nog, ook een ander veel ellende mee bezorgen
quote:helemaal
Op maandag 18 maart 2002 10:07 schreef youriw het volgende:[..]
ok, dat wou ik horen ... zo'n losse opmerking is vertelt zo weinig, snappie?
Ik wil wel however!
Er is nix mis mee hoor. Bovendien erg makkelijk als je niet zwanger wilt worden lijkt me
quote:goed zo!
Op maandag 18 maart 2002 14:55 schreef Aife het volgende:[..]
helemaal
zal er voortaan om denken hoor
quote:Geduld is hier een schone zaak, als m'n vriendin en ik het doen beginnen we meestal op ons zij lepeltje lepeltje en dan eerst heel rustig aan en haar laten wennen dan lukt het vanzelf en tja niks forceren he.....
Op maandag 18 maart 2002 15:06 schreef sickfucker het volgende:
Mijn meiske ziet er helaas weinig heil in, wel eens geprobeerd maar geen succes. Is met normale sex al zo gevoelig dat ze op en neer stuitert als een skippybal on speed!Laat staan anaal.
Ik wil wel however!
anale sex?
in de statistieken staat dat 90% van de mannen dat wel ziet zitten, en slechts 10% van de vrouwen,
(kan iemand dit onderbouwen met feiten?)
anders tref ik ze blijkbaar elke keer (uitzonderingetje daargelaten) uit die 10%, so i'm a lucky bastard
kleine kanttekening: kijk, dat mannen niet snappen hoe een 'muts' werkt, daar kan ik inkomen, mannen hebben dat nou eenmaal zelf niet. Ik ben in de gelukkige positie dat ik er regelmatig mee mag spelen, maar dan nog weet ik alleen hoe het aanvoelt door de reactie van de dame in kwestie of het commentaar wat ze geeft. HOE ervaren je als man ook bent, het blijft giswerk, omdat je niet weet hoe het voelt.
MAAR:
iedere man heeft wel een sterretje, en ondanks het feit dat ik 98% hetero ben heb ik wel eens zitten spelen met wat latex speeltjes op batterijen, gewoon om te kijken hoe het voelt, en hoe je het pijnloos (lees: zo pijnloos mogelijk) in kan brengen.
Jammer dat het merendeel van de mannen zo lomp is om dat niet te doen, (is dat schaamte heren, of onzekerheid over de sexualiteit?) en daarom hun vriendinnen pijnigen met onhandige techniek
tip: veel glijmiddel doet wonderen
quote:Dat is gewoon helemaal waar ... je kan het beste weten wat een ander doormaakt door het zelf eens te hebben geprobeerd. Ik ben er geen voorstander van om vanalles anaal te ontvangen, maar heb wel degelijk van mijzelf geleerd hoe het zo pijnloos mogelijk te doen. Op die manier kan ik het voor mijn vriendin ook zo prettig mogelijk maken.
Op maandag 18 maart 2002 16:08 schreef extreme het volgende:
*grijnzz*anale sex?
in de statistieken staat dat 90% van de mannen dat wel ziet zitten, en slechts 10% van de vrouwen,
(kan iemand dit onderbouwen met feiten?)
anders tref ik ze blijkbaar elke keer (uitzonderingetje daargelaten) uit die 10%, so i'm a lucky bastardkleine kanttekening: kijk, dat mannen niet snappen hoe een 'muts' werkt, daar kan ik inkomen, mannen hebben dat nou eenmaal zelf niet. Ik ben in de gelukkige positie dat ik er regelmatig mee mag spelen, maar dan nog weet ik alleen hoe het aanvoelt door de reactie van de dame in kwestie of het commentaar wat ze geeft. HOE ervaren je als man ook bent, het blijft giswerk, omdat je niet weet hoe het voelt.
MAAR:
iedere man heeft wel een sterretje, en ondanks het feit dat ik 98% hetero ben heb ik wel eens zitten spelen met wat latex speeltjes op batterijen, gewoon om te kijken hoe het voelt, en hoe je het pijnloos (lees: zo pijnloos mogelijk) in kan brengen.
Jammer dat het merendeel van de mannen zo lomp is om dat niet te doen, (is dat schaamte heren, of onzekerheid over de sexualiteit?) en daarom hun vriendinnen pijnigen met onhandige techniektip: veel glijmiddel doet wonderen
Er is een tijdje geleden ook een discussie hier geweest, Raar seks voorstel....... ... als je een beetje vent bent en je wilt graag anale sex met je dame, dan ga je hierin mee.
Glijmiddel is een extra hulpmiddel, als het met speeksel of vocht van de dame in kwestie niet lukt, gebruik je glijmiddel.
'geduld' en 'vocht', dat zijn de begrippen bij anale sex
Je krijgt je ding er bekant niet in, en misschien doet het wel pijn.. bij haar en bij jou (en nee ik ga het niet over hem en jij hebben
)
quote:mijn advies: doe het dan niet, je moet er wel beide achter staan (zoals met alles met sex, maar dat is weer wat anders)
Op maandag 18 maart 2002 21:51 schreef Sunrise het volgende:
Lijkt mij echt vies maar tegelijketijd heeft het ook wel watJe krijgt je ding er bekant niet in, en misschien doet het wel pijn.. bij haar en bij jou (en nee ik ga het niet over hem en jij hebben
![]()
)
quote:dat is het enige regeltje in bed, alles kan, alles mag, zolang je het er ALLEBEI maar mee eens bent, doe nooit iets tegen je zin, OOK niet voor je partner, en dwing je partner andersom niet om iets te doen wat hij/zij niet wil. de fun van sex is nou juist dat je er allebei plezier aan beleeft.
Op dinsdag 19 maart 2002 10:18 schreef youriw het volgende:[..]
mijn advies: doe het dan niet, je moet er wel beide achter staan (zoals met alles met sex, maar dat is weer wat anders)
aan de andere kant scheelt het hoe je dingen doet en brengt, grenzen liggen vaak verder weg dan je denkt. maar respecteer ze wel.
Oke en nu we toch bijna aan het crosspointen zijn (raar voorstel....) heb ik wel eens een tipje
Heren: Als u de dame anaal neukt, stop dan ook eens een buttplug in uw eigen sterretje. Het extra gevoel zal u een hele kick geven. En uzelf op deze wijze verrijken heeft niets met homo gevoelens te maken maar met genot. We hoeven genot immers niet in een hokje te douwen maar ervaren als een deel van de sexualiteit.
quote:Je moet dat gaatje ook eerst lekker soepel likken met je tong. Vind ze heerlijk hoor! En nu niet zeggen dat dat vies is, want ik ga er vanuit dat je vriendin zichzelf goed schoon houdt.
Op maandag 18 maart 2002 21:51 schreef Sunrise het volgende:
Lijkt mij echt vies maar tegelijketijd heeft het ook wel watJe krijgt je ding er bekant niet in, en misschien doet het wel pijn.. bij haar en bij jou (en nee ik ga het niet over hem en jij hebben
![]()
)
...wel even oppassen dat je bij het trainen van de anale kringspier speelobjecten zoals dildo's en vibrators niet te ver inbrengt. Het darmkanaal is zo'n 6 meter lang itt de vagina met zo'n 15 cm. Het speeltje zou dus wel eens zoek kunnen raken...
...verder is het oppassen met glijmiddelen die niet op waterbasis zijn (oliën, vaseline e.d.) Deze tasten namelijk latex aan, waardoor de kans op scheuren van condooms groter is.
Veel plezier, zal ik maar zeggen...
quote:
Op woensdag 20 maart 2002 11:30 schreef Pulkster het volgende:
Kun je eigenlijk babyolie gebruiken om anaal genomen te worden?
quote:dus ...
Op woensdag 20 maart 2002 13:32 schreef Dr_Greene het volgende:
...verder is het oppassen met glijmiddelen die niet op waterbasis zijn (oliën, vaseline e.d.) Deze tasten namelijk latex aan, waardoor de kans op scheuren van condooms groter is.
quote:precies, de anus heeft een 'zuigende' werking, dus als er iets ingaat wat langs de sluitpier komt, zal je anus het niet graag willen afstaan
Op woensdag 20 maart 2002 13:32 schreef Dr_Greene het volgende:
...wel even oppassen dat je bij het trainen van de anale kringspier speelobjecten zoals dildo's en vibrators niet te ver inbrengt. Het darmkanaal is zo'n 6 meter lang itt de vagina met zo'n 15 cm. Het speeltje zou dus wel eens zoek kunnen raken...
vandaar dat buttplugs ook aan het einde een versmalling en een verdikking hebben, zo 'verankerd' het ding zich, zodat het niet naar binnen schiet
quote:vriend van mij is ook verpleger, die vertelt ook dit soort verhalen
Op woensdag 20 maart 2002 16:59 schreef sop het volgende:
oud huisgenoot van mij is verpleger in het ziekenhuis. Daar kwam een man binnen bij de 1ste hulp. Die had een MAG-lite (zaklamp) 'doorgeslikt'. Het was er 1tje met 4 van die hele dikke batterijen.
De man was vanuit ergens in Limburg naar Eindhoven gereden met dat ding in zijn kont. Hij durfde niet naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis te rijden, vanwege schaamte.
Terecht. Binnen een uur wist heel het ziekenhuis het.
De arts heeft de zaklamp in zijn (van de slikker) nachtkastje gedaan na het operatief verwijderd te hebben.
Zijn verklaring was overigens dat hij er per ongeluk op was gaan zitten
Hij is zonder iemand te bellen weer naar huis gegaan.
mensen die op borrelglaasjes of dildo's vallen ...
en hoewel het niet altijd noodzakelijk is, worden er van zulke gevallen ALTIJD rontgenfoto's gemaakt, die gaan in de analen van de afdeling
quote:Zeker weten, werkt erg goed als glijmiddel.
Op woensdag 20 maart 2002 11:30 schreef Pulkster het volgende:
Kun je eigenlijk babyolie gebruiken om anaal genomen te worden?
quote:Inderdaad...alleen wel oppassen met condooms, die kunnen niet zo goed tegen olie...
Op woensdag 20 maart 2002 21:25 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Zeker weten, werkt erg goed als glijmiddel.
quote:[quote]Op woensdag 20 maart 2002 22:40 schreef T_R_I_P het volgende:
Op woensdag 20 maart 2002 22:40 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Inderdaad...alleen wel oppassen met condooms, die kunnen niet zo goed tegen olie...
Mn vriend en ik zijn beide veilig getest, is het dan handiger om het zonder condoom te doen? Het wordt onze eerste keer.
quote:volgens mij ben jij flikker ;-) kikkerflikker grapje, nee maar waarom, wat is der mis mee? het is gewoon een lekker gevoel, nauwer enzo. waarom zou je dan gelijk homo zijn??
Op donderdag 21 februari 2002 07:30 schreef kikkerlikker het volgende:
he creative mischien ben je in je onder bewuste toch een homo waar om zou je anders een meid in der kont willenm knarrenfantasere je wel is over sex met jognens
quote:Dat moet je voor jezelf uitmaken. Ik bedoelde alleen maar dat als je met condooms EN babyolie gaat werken het fout kan gaan. Latex lost geloof ik op in babyolie.
Op woensdag 20 maart 2002 22:55 schreef Pulkster het volgende:[..]
[quote]Op woensdag 20 maart 2002 22:40 schreef T_R_I_P het volgende:
Mn vriend en ik zijn beide veilig getest, is het dan handiger om het zonder condoom te doen? Het wordt onze eerste keer.
het schijnt dat je weleens last kan hebben van 'restjes' en als je met condoom doet scheelt dat in het opruimen...
quote:"Ik ben uitgegleden in de badkamer" is een veel gehoorde smoes op de Spoedeisende Hulp bij dit soort ongelukjes...
Op woensdag 20 maart 2002 20:40 schreef Pulkster het volgende:
JAJA de shampoofles komt ook vaak voor. En dan die modellen van Palmolive die van dik naar dun toelopen.
quote:O maar jij hebt veel aan dit topic toe te voegen....
Op donderdag 21 maart 2002 15:27 schreef Aroussa het volgende:
quote:Persoonlijk vind ik het lekkerder zonder condoom ... als je beide veilig bent maakt het naar mijn idee niets uit, behalve wat je zelf wilt natuurlijk.
Op woensdag 20 maart 2002 22:55 schreef Pulkster het volgende:[..]
[quote]Op woensdag 20 maart 2002 22:40 schreef T_R_I_P het volgende:
quote:Nou dit is wel zo`n beetje het domste wat je kan zeggen! Je anus is niet voor sex bedoel ik dus. Dat jij het ranzig vindt is prima natuurlijk. Maar jij pijpt dus ook nooit, want daar is je mond niet voor gemaakt hoor. Ook zoenen zal er wel niet bij zijn bij jou want een mond is om mee te kunnen communiceren en te eten en drinken. Zo kan ik nauurlijk wel een tijdje doorgaan. Heb je het weleens geprobeerd? Nee...............dan neem ik jou mening ook verder niet serieus!
Op donderdag 21 februari 2002 08:20 schreef maizje het volgende:
ik heb een deja vu gevoel maar toch![]()
![]()
anale seks vind ik gewoon sUUper ranzig!!!!
gelukkig heb ik een vriend die het daar helemaal mee eens is ... maar dat gaatje is er gewoon niet voor bedoeld dus waarom dan gebruiken?? Misschien kan het wel lekker zijn maar toch ik vind: het is en blijft ranzig!!
Mijn vriendin vindt gelukkig dat je sommige dingen wel mag gebruiken waar ze niet voor zijn "bedoeld" . Dus wij zoenen erop los! En ook anale sex vinden wij lekker. Erg lekker zelfs!
quote:Ben je dan niet bang voor stront in je pisbuis?
Op maandag 01 april 2002 10:00 schreef Carebear het volgende:
Mijn vriendin is helemaal gek van anale sex. Hebben het gisteren voor de eerste keer zonder condoom geprobeerd. Man! je weet niet wat je voelt. In een woord.... HEERLIJK
quote:Dat spuit je toch vanzelf weer terug haar strakke ass.
Op maandag 08 april 2002 18:20 schreef Smots het volgende:[..]
Ben je dan niet bang voor stront in je pisbuis?
quote:En dan zij vervolgens allemaal van die ranzige caramel-scheten laten....
Op maandag 08 april 2002 18:23 schreef Biblis_Hyperia het volgende:[..]
Dat spuit je toch vanzelf weer terug haar strakke ass.
quote:Als je een normale stoelgang hebt is je poepgaatje al schoon, dus naar een douchebeurt, kun je gerust lekker het kontje van je meisje likken.
quote:Alleen aan de manier waarop jij het zegt kun je het maar beter laten, dan is het niks voor jou, geloof me.
quote:*grijnz*
Op dinsdag 09 april 2002 10:09 schreef Bef-Lapje het volgende:
Anale sex is voor mij echt het lekkerste wat er is omdat het daar allemaal veel gevoeliger is. Wat me ook wel leuk lijk om te proberen is twee lullen tegelijk in mijn kontje, dat heb ik een keertje in een film gezien en dat lijkt me echt super geil, ik moet dan we een flinke fles glij middel kopen. Heeft iemand hier al ervaring mee?
quote:Dat heeft mijn vriendje al een keertje gedaan, was aan het begin best pijnlijk maar daarna was het echt lekker!
Op dinsdag 09 april 2002 10:14 schreef extreme het volgende:[..]
*grijnz*
zou je niet eens beginnen met iets eenvoudigs? zoals een anale fistfuck
quote:=> er even vanuitgaande dat je de vrouwelijke kant van een homokoppel bent (ondanks dat je je voordoet als vrouw) een vrouw heeft wel de mogelijkheid om wat ruimte te maken van binnen, en of je dat nou via de voor of via de achterkant doet, je kan de organen wat aan de kant schuiven, maar hoe doe jij dat als man als je vriendje een komplete hand naar binnen schuift? <=
Op dinsdag 09 april 2002 10:18 schreef Bef-Lapje het volgende:[..]
Dat heeft mijn vriendje al een keertje gedaan, was aan het begin best pijnlijk maar daarna was het echt lekker!
quote:We hebben het hier niet over jou situatie hoor lieverd.
Op dinsdag 09 april 2002 10:22 schreef extreme het volgende:[..]
=> er even vanuitgaande dat je de vrouwelijke kant van een homokoppel bent (ondanks dat je je voordoet als vrouw) een vrouw heeft wel de mogelijkheid om wat ruimte te maken van binnen, en of je dat nou via de voor of via de achterkant doet, je kan de organen wat aan de kant schuiven, maar hoe doe jij dat als man als je vriendje een komplete hand naar binnen schuift? <=
quote:dat vind ik nou zo jammer van fakers zoals jij, ze leven zich niet eens echt in in hun rol, als je de moeite had genomen om dit topic te lezen had je mijn eerdere commentaar ook meegekregen.
Op dinsdag 09 april 2002 10:23 schreef Bef-Lapje het volgende:[..]
We hebben het hier niet over jou situatie hoor lieverd.
en 'wat je zegt ben je zelf' is nauwelijks origineel.
quote:Sorry, ik loop hier al een tijdje mee ... ik kan me maar niet voorstellen dat je echt bent.
Anale sex is voor mij echt het lekkerste wat er is omdat het daar allemaal veel gevoeliger is. Wat me ook wel leuk lijk om te proberen is twee lullen tegelijk in mijn kontje, dat heb ik een keertje in een film gezien en dat lijkt me echt super geil, ik moet dan we een flinke fles glij middel kopen. Heeft iemand hier al ervaring mee?
Maar dat is mijn gedachte, doe er mee wat je wilt, maar je hebt mij nog niet overtuigd dat je echt bent. Sorry.
spuit elf
V.
quote:als je begint bij de eerste post, en zo verder leest, kom je een hoop persoonlijke meningen tegen, en misschien ook het antwoord op je vraag..
Op dinsdag 09 april 2002 11:36 schreef Verbal het volgende:
Wat is er (voor beide partijen) leuk aan om in een poepgat te stampen of gestampt te worden?V.
quote:Mijn mannetje neukt mij regelmatig en heeft nooit problemen gehad met viezigheid.
quote:Wij hebben er nog nooit eentje gebruikt, maar ik vroeg me af, wat voor gevoel geeft het gebruiken van een klysma ... lijkt me ... apart!
Op dinsdag 09 april 2002 21:56 schreef schatje het volgende:[..]
Mijn mannetje neukt mij regelmatig en heeft nooit problemen gehad met viezigheid.
En als je echt zekerheid wil hebben moet je een klysma gebruiken.Degene die zich laat neuken vult zo'n ding met lauw water en vervolgens spoelen maar!!
quote:Pas op Verbal, je account is gehacked!
Op dinsdag 09 april 2002 11:36 schreef Verbal het volgende:
Wat is er (voor beide partijen) leuk aan om in een poepgat te stampen of gestampt te worden?V.
quote:
quote:*woehahahaha*
Op woensdag 10 april 2002 10:59 schreef spookie het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gadver gadver gadver wat heb je toch smerige mensen
echt een opel-rijder
owja, beflapje is een kerel, en de opmerking is om te provoceren
quote:ik dacht dat het een vrouw was ja weet ik veel
Op woensdag 10 april 2002 11:20 schreef extreme het volgende:[..]
*woehahahaha*
echt een opel-rijder
owja, beflapje is een kerel, en de opmerking is om te provoceren
en mr_opel is ook een fokker hier en dat is mijn vriend
quote:oops, vergeef me,
Op woensdag 10 april 2002 11:23 schreef spookie het volgende:[..]
ik dacht dat het een vrouw was ja weet ik veel
en mr_opel is ook een fokker hier en dat is mijn vriend
quote:geef niet mensen kunnen zich vergissen
Op woensdag 10 april 2002 11:28 schreef extreme het volgende:[..]
oops, vergeef me,
ik dacht dat je met mr opel de autoproducent bedoelde
quote:Je spuit lauw water met dat ding in je achterste en vervolgens pers je dat er weer uit.Tot het gewenste resultaat is bereikt.Maar om het een apart gevoel te noemen!!
Op woensdag 10 april 2002 09:59 schreef youriw het volgende:[..]
Wij hebben er nog nooit eentje gebruikt, maar ik vroeg me af, wat voor gevoel geeft het gebruiken van een klysma ... lijkt me ... apart!
Bij de apotheek kun je ze kopen voor 1,25 euro.
Trouwens anaal fistfucken wordt het meest gedaan bij lesbische koppels, vrouwen hebben idd meer ruimte én bovendien kleinere handen.
Groet,
Creative1972
ps. ik vind dat zelf ook heerlijk om te doen bij haar. En ze heeft natuurlijk wel een schoon gaatje! Ik moet er niet aan denken dat er klonten stront aan zitten
quote:Doet best wel pijn, nog tips???
Ten eerste: Ik ben 100% hetero. Maar ik ben gek op anale sex. Gelukkig vindt m'n vrouw dat ook wel plezierig
Waarom? Simpelweg omdat dat lekker nauw is. Het begon ooit als extraatje, maar in de loop der jaren doen we dit vrij regelmatig.Ik vraag me af hoe de gemiddelde vrouw daarover denkt.
quote:Glijmiddel en ontspannen?
Op dinsdag 07 mei 2002 19:24 schreef Squad het volgende:[..]
Doet best wel pijn, nog tips???
quote:ik had het niet beter kunnen verwoorden ...
Op dinsdag 07 mei 2002 20:31 schreef SEMTEX het volgende:
Als je vriendin het niet ziet zitten dat je 'je paal in haar kont duwt' , dan moet je je paal eens lekker insmeren met glijmiddel en haar gaatje ook en het dan nog 's proberen. Dan vindt ze het misschien een stuk aangenamer en zal ze het niet afkappen
quote:Zo te zien is die vraag al grotendeels beantwoord. Zelf doen wij het anale gebeuren altijd later tijdens de sex. Tijdens het 'normale' neuken, kun je b.v. eerst voorzichtig met een vochtige vinger beginnen (b.v. met speeksel, glijmiddel of vaginaal vocht). Pas later, als de anus van je vriendin/vrouw goed vochtig en ontspannen is, kun je de anus met je penis penetreren. Anders kan het inderdaad een pijnlijke toestand worden. Maar het belangrijkste is en blijft het ontspannen.
[b]Doet best wel pijn, nog tips???
Jullie tips zijn dus ontspannen en glijmiddel. Dit is mij al vaker ter ore gekomen. Glijmiddel geen probleem, maar ontspannen...Dat lukt me niet. De angst dat er iets fout gaat is te groot. Is er iemand die me een tip kan geven zodat ik niet meer bang hoef te zijn voor de 'viezere' dingen van het verhaal? Klysma doe je namelijk niet even thuis, ik iig niet.
quote:ROFL
Op vrijdag 26 april 2002 13:03 schreef havewegotnews4you het volgende:
Mijn vriendin vindt het niet prettig als ik mijn paal in haar kont duw. Maar daar en tegen vindt ze het yammie als ik haar kontje lik.ps. ik vind dat zelf ook heerlijk om te doen bij haar. En ze heeft natuurlijk wel een schoon gaatje! Ik moet er niet aan denken dat er klonten stront aan zitten
quote:Naar de wc gaan voodat je het doet?
Op dinsdag 04 juni 2002 16:57 schreef on_air het volgende:
Ik vertrouw degene van wie ik hou wel. Maar ik wil zeker weten dat er niets uit of mee komt. En pas als ik dat zeker weet zal ik me ontspannen. Dus hoe weet/voorkom je dat?
quote:Dat gebeurt soms ja..
Op dinsdag 04 juni 2002 16:57 schreef on_air het volgende:
Ik vertrouw degene van wie ik hou wel. Maar ik wil zeker weten dat er niets uit of mee komt. En pas als ik dat zeker weet zal ik me ontspannen. Dus hoe weet/voorkom je dat?
quote:* Smots zijn zieke brein begint te ronken en hij mompelt: "Dus als je dan op je rug zou gaan liggen met je ster in de lucht, dan zou je het idee van een soort bruine fontein kunnen bewerkstelligen".
Op woensdag 10 april 2002 21:40 schreef schatje het volgende:[..]
Je spuit lauw water met dat ding in je achterste en vervolgens pers je dat er weer uit.Tot het gewenste resultaat is bereikt.
Zeg eens, waar koop je die spullen?
quote:LULBROEK!
Op dinsdag 04 juni 2002 19:13 schreef Smots het volgende:[..]
* Smots zijn zieke brein begint te ronken en hij mompelt: "Dus als je dan op je rug zou gaan liggen met je ster in de lucht, dan zou je het idee van een soort bruine fontein kunnen bewerkstelligen".
Zeg eens, waar koop je die spullen?
quote:glijmiddel kan je inderdaad makkelijk aan komen en angst ... daar moet je over heen. in de eerste plaats moet je je vriendje volledig kunnen vertrouwen, dus als jij zegt stop moet ie stoppen en als je zegt go moet ie gaan, als je begrijpt wat ik bedoel. niets forceren en als het niet meteen lukt geen punt, niets moet.
Op dinsdag 04 juni 2002 15:41 schreef on_air het volgende:
Jullie tips zijn dus ontspannen en glijmiddel. Dit is mij al vaker ter ore gekomen. Glijmiddel geen probleem, maar ontspannen...Dat lukt me niet. De angst dat er iets fout gaat is te groot. Is er iemand die me een tip kan geven zodat ik niet meer bang hoef te zijn voor de 'viezere' dingen van het verhaal? Klysma doe je namelijk niet even thuis, ik iig niet.
znx
quote:succes en vooral veel plezier mocht je besluiten het te gaan doen!
Op woensdag 05 juni 2002 10:38 schreef on_air het volgende:
Lubrication is al in huis
De tips hebben de drempel iets lager gemaakt. En ik vin dat ik niet mag zeuren over iets wat ik nog niet gedaan heb. Dus, wie weet is het wel echt wat!znx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |