quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:23 schreef Breuls het volgende:
Welcome (back) to the Dollhouse.
Nieuws en uitleg van Joss over de nieuwe eerste aflevering.
quote:I showed some scenes to David Lynch and he’s all, “whuh?” Bad sign.
Godverd*mm*, gaan we weerquote:Whedon's Dollhouse to Air Out of Order
22 July 2008 11:55 PM, PDT | From DreadCentral.com | See recent Dread Central news
In a very strange twist of events, Joss Whedon has decided that his newest show for Fox, “Dollhouse”, will air out of sequence. Fans of the man’s work may recall this was one of the many contributing factors to the quick death of “Firefly”, only this time it’s not because of studio interference.
”I showed some scenes to David Lynch and he’s all, ‘Whuh?’ Bad sign,” Whedon posted on his blog recently. “There were some slight issues with tone. I was in a dark, noir kind of place and didn’t bring the visceral pop the network had expected from the script.”
So the episode that was shot as the pilot will now air as the second, and Whedon is going out to shoot a new pilot that makes a little more sense. I guess it’s probably a good sign that he’s making this happen and not Fox,
Bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smul ervan!.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 14:58 schreef Marble het volgende:
Script van de nieuwe pilot is echt zo fucking vet. Ik was eerst nog wat op de vlakte t.o.v. het concept achter de serie, maar ben nu echt helemaal om. Qua achterliggende filosofie over de authenticiteit (of juist kunstmatigheid) van herinneringen en levenservaringen ligt het helemaal in het straatje van BSG, heerlijk nihilistisch dus
. Ter illustratie:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt goed!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik smul ervan!.
qft.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:18 schreef Merkie het volgende:
Wordt toch gecancelled dus wat maakt het uit.
Ja, dusquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:36 schreef Liquidootje het volgende:
omg! quote ik merkie?! [ afbeelding ]
Dan is het goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh sorry, ik verwarde je met marble.
Waar was ik toch met mijn hoofd.
bronquote:I'm told that because Joss directed two of the three episodes already shot, he has not had sufficient time to be in the writers room and tailor the upcoming scripts to his liking. A rep from 20th Century Fox -- the studio behind Dollhouse -- said Joss came to them asking for a couple weeks to regroup and they were happy to give it to him, adding that the situation is very similar to 24's: With several episodes in the can and both series not scheduled to debut until mid season, they have the luxury of being able to shut down and reexamine their direction without delaying their premiere date.
Hierzo.quote:for you fans who are curious about what Whedon's latest foray into the idiot box is all about, we caught up with Dollhouse's stars at the Fox premiere party to get the inside skinny...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whedonesque
[ Bericht 0% gewijzigd door Zhenar op 26-10-2008 19:27:24 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Idd, anders geven ze het überhaupt een kans ofzoquote:
quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:10 schreef Merkie het volgende:
Ik denk dat het gecancelled wordt voordat de eerste aflevering is uitgezonden.
En jij bent een vlaflipquote:
Oh ik had even gemist dat Terminator ook naar de vrijdag gaat. Prison Break en 24 op maandag, House en Fringe op dinsdag en Terminator met Dollhouse op vrijdag. De rest van de week gewoon bagger.quote:Op vrijdag 7 november 2008 19:14 schreef Breuls het volgende:
Vrijdag, dus het gaat niet mee met 24 en Terminator? Vreemd, al is het wel logisch om niet al je pijlers op 1 avond te plannen.
Ja, ze bestellen een serie zodat ze Whedon kunnen pesten "mwahah er is weer een show van je mislukt".quote:Op zaterdag 8 november 2008 11:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze willen het absoluut doen mislukken
Het is anders overduidelijk, scripts moeten herschrijven op vraag van het netwerk (wat een script nooit maar dan ook nooit beter maakt), pilots heropnemen, producties stillegen, nu het slechtst denkbare timeslot.quote:Op zaterdag 8 november 2008 12:07 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja, ze bestellen een serie zodat ze Whedon kunnen pesten "mwahah er is weer een show van je mislukt".
Raar wereldbeeld heb jij.
En webcomesicals.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Whedon moet maar gewoon weer meer comics gaan schrijven.
Volledig artikel over de FOX programmawijzigingen bij TV Week.quote:While “Dollhouse” has been plagued by production shutdowns and rumors that Fox executives are uncertain about its commercial appeal, Mr. Beckman said scheduling the show on Friday is simply a byproduct of trying to design the strongest possible schedule for the network.
Mr. Beckman doesn’t pretend that “Dollhouse” and “Terminator” have an easy path ahead of them. But, particularly in the case of “Dollhouse,” Mr. Beckman thinks the less competitive Friday night will give the show a better chance to build an audience than a more high-profile night.
“If we put it on Monday and it didn’t do well, we might have to yank it,” he said. But because Fox’s winter lineup should be solid on Saturday through Thursday nights, “We can afford to let these shows run their course. We can give them 12 or 13 weeks to find an audience.”
Nou, als Dollhouse 4 weken lang 3 miljoen kijkers trekt (worst case scenario) dan is het mooi van de buis verdwenen hoor. Een hoop gelul in de ruimte van meneer Beckman.quote:Op maandag 10 november 2008 19:52 schreef Breuls het volgende:
Volledig artikel over de FOX programmawijzigingen bij TV Week.
Die goede intenties zijn, hoe klote ik het ook vind, een deceptie. Money talksquote:Op maandag 10 november 2008 21:12 schreef Breuls het volgende:
Dat is zo, maar ik denk dat ik voorlopig even van de goede intenties van FOX uitga.
quote:Op maandag 10 november 2008 21:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Fox iets moeten beoordelen, dan zullen ze dat ongetwijfeld fair and balanced© doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door NotYou op 21-12-2008 13:43:21 ]Je suis Charlie Sheen
quote:Op zondag 21 december 2008 13:27 schreef NotYou het volgende:
Joss Whedon![]()
Eliza Dushku![]()
Hey dat kan ik mij niet herinneren van buffy?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Is niet Buffy, zou er nooit doorkomen op primetime televisiequote:Op woensdag 24 december 2008 18:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hey dat kan ik mij niet herinneren van buffy?
Nee.quote:Op maandag 29 december 2008 00:46 schreef Zhenar het volgende:
Hadden we deze preview clip al gezien hier?
Ben het ook niet van plan.quote:Op maandag 29 december 2008 00:46 schreef Zhenar het volgende:
Hadden we deze preview clip al gezien hier?
quote:Op maandag 12 januari 2009 00:52 schreef Steve het volgende:
Die linksonder heeft echt iets alienachtigs.
quote:Place of birth: Kathmandu, Nepal
Vanwege Echo's doorschijnende topje?quote:Op maandag 12 januari 2009 01:10 schreef Merkie het volgende:
Je ziet aan de castfoto al dat het gecanceld gaat worden.
Oh, het is een neger, dus is het meteen een Obama-kloon, hm?!quote:Op maandag 12 januari 2009 09:50 schreef -Mo- het volgende:
Wat leuk dat Obama er ook even bij kwam staan.
Vind Obama geen echte negert met z'n mokka kleurtje.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, het is een neger, dus is het meteen een Obama-kloon, hm?!RACIST!!@!!!!!11!11
!!!1!!!!!
Afgezien hiervan; hoeveel is de initiele order? Gewoon 13 neem ik aan?quote:Op zondag 18 januari 2009 15:51 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb 11-15 gezegd![]()
Ik denk dat Fox bij 6-10 al wil cancellen, maar dat ze dat lullig vinden om wéér bij Joss te doen, dus dat ze dan een ultimatum stellen van "je moet zoveel kijkcijfers halen" en dat dat dan niet lukt en dan wordt het tussen 11-15 alsnog gecancelled
Gelukkig niet. Nu halen we het nog om dit topic vol te krijgen voor het aired. We hebben het er geloof ik wel over gehad, maar welke series is dat al gelukt?quote:
Geen éénquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:43 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Nu halen we het nog om dit topic vol te krijgen voor het aired. We hebben het er geloof ik wel over gehad, maar welke series is dat al gelukt?
Weet iemand hoever de productie is? Met andere woorden: is aflevering 13 al gemaakt of heeft Whedon nog de mogelijkheid om een afrondend verhaal voor e13 te maken indien dat de laatste aflevering is?quote:
Eerder de slechte smaak van de Amerikanen denk ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:55 schreef Breuls het volgende:
Lekker veel vertrouwen in Joss Whedons capabiliteiten om te scoren hebben wij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |