Ik lag daar ook dubbel om idd,quote:Op woensdag 22 april 2009 17:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh en deze:
Dat mens weet echt niksGeniaal stukje, zij is van een Congress oversight committee, het lijkt wel of ze echt totaal geen verstand van zaken heeft. "They've told you nothing!". Deel 1 is het beste deel, maar hier is deel 2 ook nog voor de volledigheid:
Mens is wel professor van een of andere Harvard University ofzo.. volgens mij was ze gewoon heel erg nerveus waardoor ze moeite had om normaal na te denken en zinnen te formulerenquote:Op woensdag 22 april 2009 17:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Oh en deze:
Dat mens weet echt niksGeniaal stukje, zij is van een Congress oversight committee, het lijkt wel of ze echt totaal geen verstand van zaken heeft. "They've told you nothing!". Deel 1 is het beste deel, maar hier is deel 2 ook nog voor de volledigheid:
Die was er goed ja, gisteren ook de cameo van Dan Ratherquote:Op donderdag 23 april 2009 20:08 schreef PieterBas het volgende:
Fox dat bang is dat Amerika Zweden wordt...![]()
Wyatt Cenac in Stockholm![]()
Klopt. Sowieso merkt de vaste kijker echt wel hoe Stewart werkelijk tegen dingen aankijkt. Hij staat boven de tweedeling, zoals het hoort, en zeikt ze beiden af om fouten die ze makenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:44 schreef darktower het volgende:
Dan Rather was leuk. Ik vind dat The Daily Show eigenlijk sinds Obam president is steeds scherper is geworden in plaats van minder scherp (wat velen verwachtten). De uitzending met Jim Cramer was het hoogtepunt daarvan, maar Jon zit echt met regelmaat op de top van zijn kunnen, heerlijk!
Daar leek het sterk op jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat stukje van FOX, dat berichtte over Obama in die hamburgertent. "Obama Murders Cow to Enjoy Pagan Lunch!" Was dat niet gewoon gephotoshopt?
geweldig jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Dat stukje van FOX, dat berichtte over Obama in die hamburgertent. "Obama Murders Cow to Enjoy Pagan Lunch!" Was dat niet gewoon gephotoshopt?
Uiteraard, maar Fox News had wel een andere controverse eromheen: Obama had elitaire mosterd op zijn burger!!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
lol, het Abu Graip-schandaal is er niks bij!! Hoe durft die Obama zoiets te doen, dalijk doet ie ook nog mayo op zijn patatje....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:18 schreef Montov het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Fox News had wel een andere controverse eromheen: Obama had elitaire mosterd op zijn burger!!!
http://mediamatters.org/research/200905070031
Stewart geeft toch ook aan dat het belachelijk is, en dat is ook een Amerikaan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:22 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe ze daar sowieso verslag doen van dat kopen van een burger. Echt, hoe meer ik dat programma kijk, hoe meer ik Amerika maar een raar land vind
Ja, daarom is de Daily Show ook zo leuk, omdat het die belachelijke dingen laat zien.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:03 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Stewart geeft toch ook aan dat het belachelijk is, en dat is ook een Amerikaan.
Nee joh, Stewart is een New Yorker. Dat is iets heel anders.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:03 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Stewart geeft toch ook aan dat het belachelijk is, en dat is ook een Amerikaan.
Lol. Dat zag je ook toen ze 1 van de Air First Ones voor een photo-op over Manhattan hadden laten vliegen. Stewart klom over z'n bureau en zei "I'm gonna tear your fucking heads off"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:36 schreef darktower het volgende:
[..]
Nee joh, Stewart is een New Yorker. Dat is iets heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |