Op Comedy Central hadden ze ook een zwakke poging.quote:Op vrijdag 19 december 2008 22:04 schreef Thomas B. het volgende:
Denken jullie dat dit concept in het Nederlands zou werken? BNN heeft het wel geprobeerd maar dat sloeg nergens op. Zou er in Nederland een Jon Stewart rondlopen?
Ik vind Stephen ook meestal iets grappiger, maar niet altijd.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:58 schreef FritsVanEgters het volgende:
Stephen vooral.
Maar da's hier natuurlijk vloeken in de kerk.![]()
Comedy Central News met Greg Shapiroquote:Op zondag 21 december 2008 08:53 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Op Comedy Central hadden ze ook een zwakke poging.
http://www.thedailyshow.c(...)tml?episodeId=215298quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:35 schreef Vet-Boter het volgende:
jon is de man hopelijk issie snel weer terug
OMG YES!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:48 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
http://www.thedailyshow.c(...)tml?episodeId=215298
mooi toch hè, the internets.....!quote:
Ouch!quote:Op donderdag 8 januari 2009 16:37 schreef Magere_Gein het volgende:
Dana Perino, de perssecretaris van still- president Bush als gast op donderdag 8 januari.(dus in Nl te zien op 9 januari). Dat is toch ook wel interesant. (Zij was het enige slachtoffer bij het schoengooi-incident, zij liep een schaafwond (of een andere ernstige verwonding) op toen beveiligingingsagenten haar opzij duwden).
Ja, die bejaarde was grappigquote:Op zondag 18 januari 2009 23:32 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Lol iemand die van 15 januari gezien. Echt geniaal dat stukje van Samantha Bee!
Op The Daily Show.com kan je gewoon de aflevering van gisteren bekijken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:13 schreef Thomas B. het volgende:
huh? waarom zie ik geen release van 20 januari?
Ik vond Jon's response van vandaag (gisteren) wel een beetje lafjes.. misschien omdat er pas die ochtend reacties op waren gekomen en dat ze niet genoeg materiaal hadden, of niet wilden herhalen..quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:47 schreef -skippybal- het volgende:
Lol, de 'fittie' van nu al een paar dagen met Jim Cramer en CNBC
Het is inderdaad hilarisch, maar...'fittie'? Wat zou dat moeten betekenen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:47 schreef -skippybal- het volgende:
Lol, de 'fittie' van nu al een paar dagen met Jim Cramer en CNBC
Paul Rudd vond ik wel grappig.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:12 schreef Schuttingbeer het volgende:
Ik vond de aflevering van 11/03 echt heel slecht eigenlijk. Ook Lewis Black, die ik normaal wel goed vind, was deze keer niet geweldig..
Maar.. morgen Jim Cramer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |