Ik heb ineens heel veel interesse, zelfs zonder die fooi. Maar dan moet ik wel even vervoer kunnen regelen, en dat lukt denk ik niet voordat de gequote user er een stokje voor kan steken...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef Jarno het volgende:
Slotje.
Hey! Spoilert!quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:45 schreef N.icka het volgende:
Er zat een originele foto van Ridge uit the Bold in met handtekening![]()
Elkaar vinden is iets heel mooisquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ow gawd, de [oldbies]-incrowd heeft elkaar gevonden.
Ja, bah, en jij nu ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Erg he. Het zijn net hamsters, die bespringen elkaar ook zoveel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ben jij net zo leuk als Twi of moet ik het dan opsturen?quote:
MAAR MIJN NAAM STAAT ER NIET OP, LEES HET HELE TOPIC DAN!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:09 schreef swarmahoer het volgende:
MAAK M ZELF OPEN HET MAG WANT HIJ IS VOOR JOU ADRES!!!!!!!!!
Opsturen mag, graag zelfs.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:08 schreef YPPY het volgende:
[..]
Ben jij net zo leuk als Twi of moet ik het dan opsturen?
lees m zelf, als je adres er op staat maar niet je naam heb je gewoon het recht om hem te openenquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:12 schreef YPPY het volgende:
[..]
MAAR MIJN NAAM STAAT ER NIET OP, LEES HET HELE TOPIC DAN!!!!!!!!!!!!
voor de duidelijkheid, hij is TS. Ik denk dat ie ALLES (wat voor 95% 'maak open gvd!' is) heeft gevolgd.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
lees m zelf, als je adres er op staat maar niet je naam heb je gewoon het recht om hem te openen
De modjes liggen nog op bed, ze hebben geen idee dat Fok weer werkt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:21 schreef snarfbreda het volgende:
Moet dit topic ook niet richting ONZ geschopt worden, of is men vrijdagmiddag te lui serieus hun beroep als mod uit te oefenen.
quote:
Ik denk dat het gephotoshopped isquote:Op vrijdag 2 november 2007 14:22 schreef Flaccid het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid, hij is TS. Ik denk dat ie ALLES (wat voor 95% 'maak open gvd!' is) heeft gevolgd.
[ afbeelding ]
Waarom lijkt het alsof ie allang is open geweest, alleen heel scheef heeft opengeknipt? Zie die verschillen in donkerheid van het tape. Je hebt dat documents enclosed ding opengesneden. Mag dat wel zomaar?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:01 schreef FredvZ het volgende:
Maar wil hem ook wel naar ONZ schoppen hoor.
Ik krijg hier een hele vieze mental image bij...quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Op pagina 2 staat een half open doos....
=> TRUquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:07 schreef FredvZ het volgende:
*belt UPS
*Geeft topic mee
*Topic wordt afgeleverd in ONZ
Er is al een bod van 15 euro.quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
maargoed, 10 euro geboden als je het pakket met originele inhoud in de fik steekt er een filmpje van post.
Dat is een kooiquote:
noctua casefan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 19:56 schreef YPPY het volgende:
Ok dan, maar als de politie hier straks op de stoep staat, is het jullie schuld.
[ afbeelding ]
Beschermingsshitquote:Op vrijdag 2 november 2007 19:56 schreef YPPY het volgende:
Ok dan, maar als de politie hier straks op de stoep staat, is het jullie schuld.
[ afbeelding ]
neu meer dikke shit nu....quote:Op vrijdag 2 november 2007 23:30 schreef zarGon het volgende:
Nog steeds bezig? Machtigprachtige uitvoering.
De ts is inderdaad een lange bruine splinter uit zijn rug aan het drukken. Hoe lang kun je het rekkenquote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:26 schreef thijsltc het volgende:
wat een anti climax
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |