dan mag ik het vast ook nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:17 schreef YPPY het volgende:
Mijn naam staat er niet op, dus ik mag het niet open maken.
Jawel, want als je het koopt, stuur ik het naar je op. En dan staat jouw naam er op.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:18 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
[..]
dan mag ik het vast ook niet![]()
dan geven we gewoon AL Queda de schuldquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:38 schreef YPPY het volgende:
En als het dan een bom blijkt te zijn? Ben ik straks ontploft en jullie krijgen geen antwoord!
Het gromt niet idd en het is daarvoor te klein. Een klein poesje past wel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:39 schreef Adelante het volgende:
daar zit zeker weten geen luipaard in!
Wiens naam staat er wél op dan?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:17 schreef YPPY het volgende:
Mijn naam staat er niet op, dus ik mag het niet open maken.
Ik weet het.quote:
Zie je, daarom kan ik het pakje beter dicht laten en doorsturen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:53 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
..., alleen als er een andere naam opstaat niet
Mijn adres staat er wel op, maar mijn naam niet.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:03 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoe kom je in hemelsnaam aan een pakje waar jouw adres niet opstaat?
Ga je gewoon een pakje van je buren verkopen?
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jawel, want als je het koopt, stuur ik het naar je op. En dan staat jouw naam er op.![]()
Oh, dit was er binnen een dag. UPS Express ftw!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:11 schreef omearos het volgende:
hej, m'n pakje
ik wacht al bijna 6 weken op een pakje uit amerika
Jarno zijn naam dusquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:10 schreef YPPY het volgende:
[..]
Mijn adres staat er wel op, maar mijn naam niet.
uhhuhquote:
Dan koop ik hem!quote:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:36 schreef YPPY het volgende:
Stop maar met posten, ik heb in feedback gevraagd of ze het topic kunnen verwijderen. Voor het geval de politie meeleest. Je weet maar nooit.
Welnee joh, die hebben wel wat beters te doen. Als ze in de berm staan hebben ze echt geen internetverbinding huhquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:36 schreef YPPY het volgende:
Stop maar met posten, ik heb in feedback gevraagd of ze het topic kunnen verwijderen. Voor het geval de politie meeleest. Je weet maar nooit.
D'r zit een dooie baby in?quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:36 schreef YPPY het volgende:
Het stinkt niet.quote:
Als het adres van de buuren er op staat ook.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Als mijn adres erop zou staan zou ik het ook gewoon openmaken.
Wat is je adres dan? Dan kunnen we even kijken of dat er op staat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:44 schreef Biancavia het volgende:
Als mijn adres erop zou staan zou ik het ook gewoon openmaken.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat is je adres dan? Dan kunnen we even kijken of dat er op staat.
Nee, dan natuurlijk niet. Tenzij de naam van de buurman erboven staat.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:46 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Als het adres van de buuren er op staat ook.![]()
Nou, liever wel. Ik heb het toch besteld, wat doe je?!quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:58 schreef Ericjuh het volgende:
hadden ze het maar niet naar mijn adres moeten sturen!
of heb je zojuist een heel paket met sm artikelen laten versturen waar je fok niet van op de hoogte wil brengenquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, liever wel. Ik heb het toch besteld, wat doe je?!
Ik ben een zij.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:18 schreef Ragus_Hermilion het volgende:
Ik denk dat hij is opgepakt door de politie, want ja die verdoen namelijk hun tijd aan niet strafbare feiten op FOK! de hangplek voor zware criminelen die topics openen over hun zware misdaden.............
.....................
dat verklaard de besluitloosheidquote:
Zal ik het dan opsturen of kom je het ophalen?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:21 schreef twi het volgende:
7,50 geboden
Daar zeg je wel wat natuurlijk. In de OP was hij nog dicht, maar ik zie nu een foto dat 'ie open is gemaakt.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:24 schreef ZigoSOS het volgende:
Slim om lege pakjes van UPS + sticker, 20 cent aan materiaal, te verkopen voor 7,50![]()
Als jij het pakje komt halen, krijg je 7,50 fooiquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:27 schreef twi het volgende:
[..]
Daar zeg je wel wat natuurlijk. In de OP was hij nog dicht, maar ik zie nu een foto dat 'ie open is gemaakt.Da's niet zo slim uit 't oogpunt van de verkoper, YPPY YPPY YPPY YPPY.
YPPYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
Ik heb ineens heel veel interesse, zelfs zonder die fooi. Maar dan moet ik wel even vervoer kunnen regelen, en dat lukt denk ik niet voordat de gequote user er een stokje voor kan steken...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef Jarno het volgende:
Slotje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |