Ik word echt gek al haal ik het niet!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef Sethje het volgende:
morgen 10.00 moet het gebeuren
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef BonJovi het volgende:
Feyenoord en Ajax in de beker finale met Urzaiz die de winnende scoort
Ik ook zeg... we zullen zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
10.01 uur is er 1.600 man in het bezit van een kaart voor Feyenoord-uit, hoop dat ik erbij zit!![]()
Heldquote:
Samequote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
10.01 uur is er 1.600 man in het bezit van een kaart voor Feyenoord-uit, hoop dat ik erbij zit!![]()
Urzaiz is net Chuck Norris. Als hij op de lat gaat zitten doet hij hetzelfde als wanneer hij zich 'op drukt': hij duwt de wereld omlaag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Held
Al vraag ik me af of de lat Urzaiz kan dragen.
Ik zag Koster op AT5, was een leuk gesprek.......... ( met die sherlock P R de Vriesquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Rijkaard is ook best. Ik wil iig van Basten liever niet.
Maar ik vind voor nu Koster wel ff best. Laat het hem maar afmaken dit seizoen.
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlYquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:03 schreef jna het volgende:
Zien we onze held Sikora weer eens in actie
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY
Heb het idee dat de gemiddelde FCU-supporter dit niet zo geweldig vindt!quote:FC Utrecht bood Sanmartean bij Ajax aan
woensdag 31 oktober, door MN, Amsterdam, 16:57u, VI
Vorige week heeft FC Utrecht Lucian Sanmartean bij Ajax aangeboden. De Amsterdammers hebben het voorstel echter afgewezen. Dat meldt Voetbal International.
Het is niet bekend waarom Ajax het aanbod heeft geweigerd. Ook is onduidelijk welk bedrag FC Utrecht vroeg voor de Roemeen, die volgens het geruchtencircuit al een tijd in de belangstelling van de Amsterdammers zou staan.
Sanmartean werd vorig seizoen naar de Galgenwaard gehaald. Wegens blessureleed kwam hij toen nauwelijks aan spelen toe. Dit jaar is de kleine dribbelaar uitgegroeid tot een publiekslieveling. De verwachting is dat de Roemeen snel een toptransfer zal maken.
Jezus, ik lijk BliksemSchigt wel, met al die quotes.quote:Wim Jonk gaat Ajax-jeugd trainen
Ajax heeft Wim Jonk opgenomen in de technische staf van de jeugdopleiding. Jonk gaat de functie van individuele trainer bekleden. De oud-Ajacied doet dit samen met Simon Tahamata, die reeds anderhalf jaar als individuele trainer werkzaam is.
Hij zal zich vooral bezighouden met de technische ontwikkeling van de jeugd. De 41-jarige Volendammer speelde vijf jaar voor Ajax. Jonk kwam daarnaast ook uit voor FC Volendam, Internazionale, PSV en Sheffield Wednesday en droeg 49 keer het shirt van het Nederlands elftal.
Eerder dit jaar legde Jonk zijn functie als bestuurslid technische zaken bij Volendam neer.
Die heeft Manucharyan al. Nog een vierde brekebeen er bij en ze kunnen klaverjassen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Hij zou een prima maatje voor Mitea zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |