hehe, ik lag gisteren om 19:00 al voor pampus, 03:30 wakker, 05:30 al naar de supermarkt om boodschappen te doen en om 07:00 naar werk.quote:
Die vliegen eruit tegen Deurnequote:Op donderdag 1 november 2007 21:25 schreef Devrim_ het volgende:
Ik voorpel trouwens een Ajax - Feyenoord KNVB Beker Finale
quote:'Jol nog steeds op lijstje Ajax' 2 november 2007
Martin Jol mag dan de belangrijkste gegadigde zijn om bij PSV de vertrokken Ronald Koeman op te volgen, ook Ajax aast nog immer op de Scheveningse trainer. Dat schrijft dagblad De Pers. De Amsterdammers zoeken nog naar een opvolger voor de naar Chelsea overgestapte Henk ten Cate. Volgens De Pers is de naam van Jol 'allerminst uitgegumd van de provisorische kandidatenlijst die er in de lades van De Arena ligt'.
Martin Jol: 'Ik heb een goed gevoel over Ajax' De door Tottenham Hotspur ontslagen coach lijkt open te staan voor een nieuwe club. Het hoofdtrainerschap van Ajax of PSV behoort tot de mogelijkheden. "De afgelopen week was ik mijn batterijen weer aan het opladen, maar als er nu een club langskomt zal ik daar zeker over nadenken", vertelde Jol dinsdag aan De Telegraaf. "Alles is mogelijk. Een andere club in Engeland of een andere buitenlandse ploeg. Of terug naar Nederland, ook Ajax zou een optie zijn."
Ook op de website van de Britse tabloid The Sun sprak Jol over de interesse van Ajax. "Amsterdam is zeker een mogelijkheid, maar ik wacht eerst tot Adrie Koster het seizoen met Ajax afmaakt. Ik heb een goed gevoel over Ajax, daar wil ik zeker over nadenken. Tenslotte wil ik graag ergens kampioen worden." Ook de naam van bondscoach Marco van Basten zoemt nog altijd hardnekkig rond bij Ajax als mogelijke nieuwe hoofdtrainer.
NAC-uit.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoi.
Even serieus, waarom? Weer zo iemand die na een slechte partij de scheids, het gras of de lichtmasten de schuld geeft. Ik zie Jol echt als Ten Cate 2.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Toch liever dat Jol naar ons komt.....
Zolang beide ploegen hun wedstrijden winnen zit dat er dik in ja. De loting is namelijk vast weer 'toevallig' zo dat die twee elkaar pas in de finale tegen komen.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:25 schreef Devrim_ het volgende:
Ik voorpel trouwens een Ajax - Feyenoord KNVB Beker Finale
Volgens mij valt dat wel mee met Jol, ik vind hem meestal wel realistisch. Maar vooralsnog mag Koster blijven, maar straks gaat Jol naar PSV en trekt het bestuur alsnog v Basten aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Even serieus, waarom? Weer zo iemand die na een slechte partij de scheids, het gras of de lichtmasten de schuld geeft. Ik zie Jol echt als Ten Cate 2.
Ja laat Jol maar lekker naar PSV gaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Even serieus, waarom? Weer zo iemand die na een slechte partij de scheids, het gras of de lichtmasten de schuld geeft. Ik zie Jol echt als Ten Cate 2.
Edgar Davids speelt misschien volgend seizoen al niet meer, onzin om dat mee te nemen in keuze voor Martin Jol.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rijkaard, Van Basten, Jol. In die volgorde...
Jol leek mij wel goed, maar het is idd een soort Ten Cate (en natuurlijk dat hele gedoe met Davids)
10.01 uur is er 1.600 man in het bezit van een kaart voor Feyenoord-uit, hoop dat ik erbij zit!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef Sethje het volgende:
morgen 10.00 moet het gebeuren
Wat? Nieuwe down time?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef Sethje het volgende:
morgen 10.00 moet het gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |