En zo is het maarquote:Op zaterdag 3 november 2007 13:26 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je kaarten koopt om door te verkopen, dan ben je geen echte Ajacied maar een echte Jood.
lol, laten we hopen van niet. Dat is echt geen voetballer die wat gaat toevoegen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 11:56 schreef Liv3 het volgende:
[..]
Goian, goede verdediger die zeer regelmatig scoort!
Halen dus, als ze hem willen laten gaan
quote:'Fiorentina heeft vizier op Suarez'
zaterdag 03 november, door SV, Amsterdam, 12:23u, La Nazione
Volgens de Italiaanse krant La Nazione heeft Fiorentina-boss Corvino een oogje op Luis Suarez. Hij zou de aanvaller van Ajax graag over willen nemen.
Het gerucht gaat niet over concrete interesse. Volgens het medium volgen Real Madrid en Manchester United ook de verrichtingen van Suarez.
Op die manier kan Ajax toch een mooi handeltje kopen, koop een voetballer met potentie laat hem 3 wedstrijden presteren en de rest van de wedstrijden geen fuck en verkoop hem door aan ManU of Liverpool of welke hersenloze club met veel te grote portomonnee en Ajax loopt binnen!quote:
laat hem maar snel naar Ajax komen.quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:42 schreef patrickt37 het volgende:
PSV wil contract prijs van Ismaïl Aissati verlengen verhogen
Gepubliceerd op 03-11-07 om 14:56 door Stefan Ashouwer
PSV Eindhoven wil op korte termijn weer een poging gaan ondernemen om Ismaïl Aissati langer aan de club te binden. Momenteel is de creatieve middenvelder in het bezit van een contract tot 2009, PSV wil deze verbintenis graag met twee seizoenen verlengen.
Eerdere onderhandelingen tussen beide partijen liepen stuk. Aissati heeft namelijk aangegeven uitzicht te willen hebben op een basisplaats, en pas dan zijn contract bij PSV te willen verlengen. Tijdens die onderhandelingen kon PSV geen toezeggingen doen over een basisplaats, waardoor de onderhandelingen stil vielen.
Voetbalprimeurquote:Emanuelson: "Geen tussentijds vertrek"
Urby Emanuelson zal het seizoen hoe dan ook afmaken in het shirt van Ajax. De verdediger van de Amsterdammers heeft aangegeven geen tussentijds vertrek mee te willen maken. AS Roma ligt echter nog steeds op de loer.
De Italiaanse club had een bod van acht miljoen euro op Emanuelson klaar liggen, maar tot een akkoord kwam het niet. "Ik heb destijds aangegeven niet weg te willen", aldus de 21-jarige vleugelverdediger tegenover Sportweek. "En Ajax liet ook weten dat ze na het vertrek van Ryan Babel en Wesley Sneijder niemand weer wilden laten gaan."
Emanuelson liet onlangs doorschemeren dat hij een vertrek in januari naar AS Roma niet uitsluit. Achteraf tot grote spijt, aangezien zijn woorden flink uitvergroot werden. "Ik heb eerlijk antwoord gegeven op een vraag daarover, op een moment dat mij niks bekend was over nieuwe belangstelling van Roma. Het is een beetje een eigen leven gaan leiden. Er is helemaal geen sprake van een tussentijds vertrek. Er spreekt vertrouwen uit het feit dat ik nog steeds in beeld schijn te zijn bij Roma, veel meer kan ik er niet over zeggen. Ik richt me volledig op Ajax en dan zien we wel wat er gebeurt."
Ik richt me volledig op Ajax en dan zien we wel wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:08 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voetbalprimeur
Eerst zien, dan geloven
quote:Sorry, uitverkocht
"Sorry, uitverkocht" dat was hetgeen wat heel veel Ajacieden vanmorgen bij de sigarenboer te horen kregen. De wedstrijd tegen feyenoord van volgende week zondag was binnen een flits uitverkocht voor Ajacieden. In veel sigarenzaken heeft dan ook flink gemopper geklonken. Frustraties waren er vooral vanwege winkeliers die nog steeds niet weten hoe ze met Ticketbox om moeten gaan en dat het belangrijk is dat de kaarten er precies om tien uur of liefst daarvoor door de lezer worden gehaald. Daarnaast waren heel veel kaarten al vantevoren neergelegd, erg zuur als jij vroeg bent opgestaan en geen kaart hebt. Misschien wordt het toch eens tijd om na te gaan denken over een ander en eerlijker verkoopsysteem of meer categorien binnen de uitkaart?!
Hoe dan ook, Ajax zal volgende week gesteund worden door 1600 Ajacieden en op fora e.d. wordt naarstig naar kaarten gezocht door sommigen. Prijzen van 200 euro en meer die geboden en gevraagd worden zijn eerder regel dan uitzondering. Dit ondanks het feit dat Ajax heeft toegezegd stren te gaan controleren op het doorverkopen van kaartjes voor uitwedstrijden met winstbejag.
Bron: AFCA Supportersclub
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:10 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik richt me volledig op Ajax en dan zien we wel wat er gebeurt.
![]()
quote:
Om 8.15 al bij je sigarenboer, gek.quote:Op zaterdag 3 november 2007 20:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
8.00 wekker 8.15 daar, geen kaart?
Niet met A3quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dan zullen wij ook wel verliezen morgen.
Eens een Jood, altijd een Jood.quote:Op zaterdag 3 november 2007 21:31 schreef M0NTANA het volgende:
Jantje Wouters, wat een held! Zal hij Ajax kampioen maken?
Alves niet maar juist Kromkampquote:Op zaterdag 3 november 2007 18:28 schreef BonJovi het volgende:
VAnavond hopen dat Alves goed zijn werk doet, en wij morgen winnen.
Jawelquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:26 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
[..]
Jij wel weer een kaart weten te bemachtigen?
Let maar op, door deze opmerking verliezen we morgen van Roda.quote:
Wouters undercover.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:08 schreef denthemen het volgende:
Het Wouters effect
Rkc uitquote:Op zaterdag 3 november 2007 22:57 schreef jna het volgende:
[..]
Let maar op, door deze opmerking verliezen we morgen van Roda.
Vorig jaar hebben we ook een aantal keer ge-op vrijdag of zaterdagavond om vervolgens zondag zelf ook punten te verspelen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Waarom over RKC beginnen als we EL TANQUE hebben!
[ afbeelding ]Leg uit... Ik snap hem nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerste plaatje wat je krijgt met google als je zoekt op el tanque....quote:
ik wil het daar niet eens meer over hebben. Na Man. City.... jesus christ.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:22 schreef toma het volgende:
Trabelsi naar Saoedi-Arabië,
Incasseren .. een andere optie had ie niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:22 schreef toma het volgende:
Trabelsi naar Saoedi-Arabië,
omdat ik wanneer ik dat type ook echt aardig lam ben, anders begin ik er niet over.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:28 schreef denthemen het volgende:
@Aanvoerder: Waarom moet jij het er altijd over hebben hoeveel je drinkt etc?![]()
No offence verder
Dan móet jij een slechte lever hebbenquote:Op zaterdag 3 november 2007 23:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
omdat ik wanneer ik dat type ook echt aardig lam ben, anders begin ik er niet over.
wat andre hazes kan, dat kan ik ook! hoewel hij wel een echte koning was.quote:Op zaterdag 3 november 2007 23:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan móet jij een slechte lever hebben
hehe...quote:
Gelukt! We gaan Feyenoord - Ajax zien!quote:Op zaterdag 3 november 2007 07:08 schreef Riro het volgende:
[..]
Sydney ben ik al voorbij.. Zit in Brisbane dan en er is een sportkanaal dat het uitzendt. Hopelijk lukt het Pfaf om er 1 te vinden waar ze het willen opzetten.
[..]
Hehe
Ik duim
pas maar opquote:
quote:Opnieuw jeugdspeler bij selectie Ajax
Jan Arie van der Heijden is door Ajax-trainer Adrie Koster bij de wedstrijdselectie gehaald voor het duel tegen Roda JC. De krappe spoeling aan middenvelders dwongen de coach tot een oplossing, die intern werd gevonden in de jeugdspeler.
Gabri is, nu hij vijf gele kaarten heeft gepakt dit seizoen, geschorst voor de confrontatie met Roda JC. Daarbij is John Heitinga een linie naar achteren geschoven na het wegvallen van de gestopte Jaap Stam en de geblesseerde Thomas Vermaelen. En ook Urby Emanuelson kan niet spelen vanwege een knieblessure.
Voor Van der Heijden (19) is het de eerste keer dat hij tot de wedstrijdselectie van Ajax behoort. "Het is een controlerende middenvelder, die zowel op links als centraal goed uit de voeten kan," liet Koster weten. Het is alweer de tweede middenvelder die Ajax uit het Beloftenteam plukt, nadat eerder Siem de Jong naar de selectie werd gehaald.
hockeyquote:Op zondag 4 november 2007 11:37 schreef thloreg het volgende:
Ik heb gisteren lekker gecashed bij het verlies van PSVVandaag een probleem. Kijk in Ajax of fap ik op de westrijd van Dames hockey op de andere zender
Denk dat ik sam sam doe. Eerste helft Dames hockey en 2de helft gewoon Ajax kijken.
quote:Borst: "Stam wilde al eerder stoppen"
Jaap Stam zette maandag per direct een punt achter zijn carrière. Hij overwoog dit echter al eerder te doen, na de wedstrijd tegen sc Heerenveen in de play-offs op 9 mei van dit jaar.
Hugo Borst weet waarom. De AD-columnist laat dit weten in zijn column. "Op 9 mei, in de rust van Heerenveen - Ajax (1-0, red.), was er een directe aanleiding", weet de doorgaans goedingelichte Borst. "Het elftal van Henk ten Cate verzaakte en de trainer schold zijn ploeg halverwege verrot. Tot het Stam te veel werd en schreeuwde dat Ten Cate zijn bek moest houden. Die dag wilde hij stoppen. Maar hij ging door, want dat stond zo in zijn contract."
De 35-jarige Kampenaar besloot zijn loopbaan in de Amsterdam ArenA als aanvoerder van Ajax. Zijn laatste minuten maakte hij in het duel met NEC, voor rust.
Hij heeft wel een goede instellingquote:Op zondag 4 november 2007 12:05 schreef versteegrob het volgende:
Colin: http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=30630
ik word zo moe van die ventquote:
Inderdaad, voordeel van Koster die durft de jeugd door te laten stromen!quote:Op zondag 4 november 2007 11:54 schreef S-Two het volgende:
Eerst De Jong, nu deze jongen weer, lijkt me een positieve ontwikkeling. Vraag me alleen af hoe het dan met Donald, Sarpong en Anita zit, dat zijn toch ook allemaal middenvelders?
Zal Henk Spaan wel met een stijf plassertje voor de buis zittenquote:
quote:Kennedy Bakircioglu maakt zondagmiddag waarschijnlijk zijn rentree in de basis bij Ajax. De Turkse Zweed is weer helemaal fit, nadat hij enkele weken geblesseerd aan de kant stond.
Afgelopen vrijdag sprak ad-interimtrainer Adrie Koster over een mogelijke basisplaats voor Mitchell Donald. Het lijkt er echter niet op dat hij daadwerkelijk vanaf het startsignaal in de ploeg staat, aangezien meer een middenvelder wordt gezien in het talent.
Daarnaast haalde Koster Jan-Arie van der Heijden bij het eerste, vanwege personele problemen. Vele middenvelders zijn namelijk niet beschikbaar voor het duel met Roda JC.
quote:Op zondag 4 november 2007 03:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gelukt! We gaan Feyenoord - Ajax zien!
Ik pm je morgen over de details!![]()
Gedegradeerd tot ballenjongenquote:Op zondag 4 november 2007 12:05 schreef versteegrob het volgende:
Colin: http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=30630
Hij weet wat ie aan ze heeft omdat ie samen met ze gewerkt heeft.quote:Op zondag 4 november 2007 11:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Koster doet het ieder geval goed met de jeugd.
Ja.quote:Op zondag 4 november 2007 13:23 schreef Joran-Joran het volgende:
Wordt Ajax-Roda uitgezonden? Op Sport 1 ofzo?
Ik denk ook niet dat de roze wolken in de rij staanquote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef Pritt het volgende:
Nou Colin komt wel redelijk down to earth over zo.
de derby was vorige week vriendquote:Op zondag 4 november 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
Houten kop ^5 hier
Straks naarDe Derby
Succes jullie tegen Roda
quote:Aissati niet van PSV naar Ajax
Ismail Aissati PSV hoopt op korte termijn weer te praten met Ismail Aissati over contractverlenging. Vorige week spraken technisch manager Stan Valckx en zaakwaarnemer Rodger Linse al met elkaar. Of het daadwerkelijk tot een verlenging gaat komen, is nog onduidelijk. Aissati heeft namelijk aangegeven wel uitzicht te willen hebben op een basisplaats. PSV wil de jeugdinternational graag behouden en zijn in 2009 aflopende contract met twee jaar verlengen.
Ajax heeft de middenvelder op het verlanglijstje staan, maar tot een transfer naar Amsterdam komt het zeker niet. Dat meldt algemeen directeur Jan Reker van PSV in het Brabants Dagblad. "Wij verkopen onze beste spelers niet aan de concurrentie."
Tjah ik zou ook graag bij Ajax willen voetballen zelfs gratisquote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef Pritt het volgende:
Nou Colin komt wel redelijk down to earth over zo, lijkt me opzich wel een toffe peer.
(Al raakt hij natuurlijk geen pepernoot)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |