quote:Borst: "Stam wilde al eerder stoppen"
Jaap Stam zette maandag per direct een punt achter zijn carrière. Hij overwoog dit echter al eerder te doen, na de wedstrijd tegen sc Heerenveen in de play-offs op 9 mei van dit jaar.
Hugo Borst weet waarom. De AD-columnist laat dit weten in zijn column. "Op 9 mei, in de rust van Heerenveen - Ajax (1-0, red.), was er een directe aanleiding", weet de doorgaans goedingelichte Borst. "Het elftal van Henk ten Cate verzaakte en de trainer schold zijn ploeg halverwege verrot. Tot het Stam te veel werd en schreeuwde dat Ten Cate zijn bek moest houden. Die dag wilde hij stoppen. Maar hij ging door, want dat stond zo in zijn contract."
De 35-jarige Kampenaar besloot zijn loopbaan in de Amsterdam ArenA als aanvoerder van Ajax. Zijn laatste minuten maakte hij in het duel met NEC, voor rust.
Hij heeft wel een goede instellingquote:Op zondag 4 november 2007 12:05 schreef versteegrob het volgende:
Colin: http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=30630
ik word zo moe van die ventquote:
Inderdaad, voordeel van Koster die durft de jeugd door te laten stromen!quote:Op zondag 4 november 2007 11:54 schreef S-Two het volgende:
Eerst De Jong, nu deze jongen weer, lijkt me een positieve ontwikkeling. Vraag me alleen af hoe het dan met Donald, Sarpong en Anita zit, dat zijn toch ook allemaal middenvelders?
Zal Henk Spaan wel met een stijf plassertje voor de buis zittenquote:
quote:Kennedy Bakircioglu maakt zondagmiddag waarschijnlijk zijn rentree in de basis bij Ajax. De Turkse Zweed is weer helemaal fit, nadat hij enkele weken geblesseerd aan de kant stond.
Afgelopen vrijdag sprak ad-interimtrainer Adrie Koster over een mogelijke basisplaats voor Mitchell Donald. Het lijkt er echter niet op dat hij daadwerkelijk vanaf het startsignaal in de ploeg staat, aangezien meer een middenvelder wordt gezien in het talent.
Daarnaast haalde Koster Jan-Arie van der Heijden bij het eerste, vanwege personele problemen. Vele middenvelders zijn namelijk niet beschikbaar voor het duel met Roda JC.
quote:Op zondag 4 november 2007 03:42 schreef pfaf het volgende:
[..]
Gelukt! We gaan Feyenoord - Ajax zien!
Ik pm je morgen over de details!![]()
Gedegradeerd tot ballenjongenquote:Op zondag 4 november 2007 12:05 schreef versteegrob het volgende:
Colin: http://www.at5.nl/media/at5nieuws_item.asp?newsid=30630
Hij weet wat ie aan ze heeft omdat ie samen met ze gewerkt heeft.quote:Op zondag 4 november 2007 11:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Koster doet het ieder geval goed met de jeugd.
Ja.quote:Op zondag 4 november 2007 13:23 schreef Joran-Joran het volgende:
Wordt Ajax-Roda uitgezonden? Op Sport 1 ofzo?
Ik denk ook niet dat de roze wolken in de rij staanquote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef Pritt het volgende:
Nou Colin komt wel redelijk down to earth over zo.
de derby was vorige week vriendquote:Op zondag 4 november 2007 10:15 schreef Damzkieee het volgende:
Houten kop ^5 hier
Straks naarDe Derby
Succes jullie tegen Roda
quote:Aissati niet van PSV naar Ajax
Ismail Aissati PSV hoopt op korte termijn weer te praten met Ismail Aissati over contractverlenging. Vorige week spraken technisch manager Stan Valckx en zaakwaarnemer Rodger Linse al met elkaar. Of het daadwerkelijk tot een verlenging gaat komen, is nog onduidelijk. Aissati heeft namelijk aangegeven wel uitzicht te willen hebben op een basisplaats. PSV wil de jeugdinternational graag behouden en zijn in 2009 aflopende contract met twee jaar verlengen.
Ajax heeft de middenvelder op het verlanglijstje staan, maar tot een transfer naar Amsterdam komt het zeker niet. Dat meldt algemeen directeur Jan Reker van PSV in het Brabants Dagblad. "Wij verkopen onze beste spelers niet aan de concurrentie."
Tjah ik zou ook graag bij Ajax willen voetballen zelfs gratisquote:Op zondag 4 november 2007 13:28 schreef Pritt het volgende:
Nou Colin komt wel redelijk down to earth over zo, lijkt me opzich wel een toffe peer.
(Al raakt hij natuurlijk geen pepernoot)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |