quote:Op donderdag 1 november 2007 21:18 schreef Nashje het volgende:
Nou ik ga wel nordic walken ofzo maaaan wat is dit kuttraag
Lijkt Van Geel wel met z'n vervanger voor Sneijder
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:20 schreef Nashje het volgende:
Ik ga wel naar het AJAX topic op Tweakers
Whehehehe
quote:Op donderdag 1 november 2007 21:18 schreef Nashje het volgende:
Nou ik ga wel nordic walken ofzo maaaan wat is dit kuttraag
Lijkt Van Geel wel met z'n vervanger voor Sneijder
Damn, beetje scheef inderdaad..quote:Op donderdag 1 november 2007 21:29 schreef mcyodogg het volgende:
Je vind het kut dat we een lay out hebben?
ajax tvquote:Op donderdag 1 november 2007 22:32 schreef kleinzusje het volgende:
Ajax TV staat komende week volledig in het teken van de ontmoeting tussen Feyenoord en Ajax op 11 november. Onder andere Ruud Geels zal uitgebreid aan bod komen. Houd Ajax TV daarom in de gaten!![]()
hehe, ik lag gisteren om 19:00 al voor pampus, 03:30 wakker, 05:30 al naar de supermarkt om boodschappen te doen en om 07:00 naar werk.quote:
Die vliegen eruit tegen Deurnequote:Op donderdag 1 november 2007 21:25 schreef Devrim_ het volgende:
Ik voorpel trouwens een Ajax - Feyenoord KNVB Beker Finale
quote:'Jol nog steeds op lijstje Ajax' 2 november 2007
Martin Jol mag dan de belangrijkste gegadigde zijn om bij PSV de vertrokken Ronald Koeman op te volgen, ook Ajax aast nog immer op de Scheveningse trainer. Dat schrijft dagblad De Pers. De Amsterdammers zoeken nog naar een opvolger voor de naar Chelsea overgestapte Henk ten Cate. Volgens De Pers is de naam van Jol 'allerminst uitgegumd van de provisorische kandidatenlijst die er in de lades van De Arena ligt'.
Martin Jol: 'Ik heb een goed gevoel over Ajax' De door Tottenham Hotspur ontslagen coach lijkt open te staan voor een nieuwe club. Het hoofdtrainerschap van Ajax of PSV behoort tot de mogelijkheden. "De afgelopen week was ik mijn batterijen weer aan het opladen, maar als er nu een club langskomt zal ik daar zeker over nadenken", vertelde Jol dinsdag aan De Telegraaf. "Alles is mogelijk. Een andere club in Engeland of een andere buitenlandse ploeg. Of terug naar Nederland, ook Ajax zou een optie zijn."
Ook op de website van de Britse tabloid The Sun sprak Jol over de interesse van Ajax. "Amsterdam is zeker een mogelijkheid, maar ik wacht eerst tot Adrie Koster het seizoen met Ajax afmaakt. Ik heb een goed gevoel over Ajax, daar wil ik zeker over nadenken. Tenslotte wil ik graag ergens kampioen worden." Ook de naam van bondscoach Marco van Basten zoemt nog altijd hardnekkig rond bij Ajax als mogelijke nieuwe hoofdtrainer.
NAC-uit.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Hoi.
Even serieus, waarom? Weer zo iemand die na een slechte partij de scheids, het gras of de lichtmasten de schuld geeft. Ik zie Jol echt als Ten Cate 2.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
Toch liever dat Jol naar ons komt.....
Zolang beide ploegen hun wedstrijden winnen zit dat er dik in ja. De loting is namelijk vast weer 'toevallig' zo dat die twee elkaar pas in de finale tegen komen.quote:Op donderdag 1 november 2007 21:25 schreef Devrim_ het volgende:
Ik voorpel trouwens een Ajax - Feyenoord KNVB Beker Finale
Volgens mij valt dat wel mee met Jol, ik vind hem meestal wel realistisch. Maar vooralsnog mag Koster blijven, maar straks gaat Jol naar PSV en trekt het bestuur alsnog v Basten aanquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Even serieus, waarom? Weer zo iemand die na een slechte partij de scheids, het gras of de lichtmasten de schuld geeft. Ik zie Jol echt als Ten Cate 2.
Ja laat Jol maar lekker naar PSV gaan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Even serieus, waarom? Weer zo iemand die na een slechte partij de scheids, het gras of de lichtmasten de schuld geeft. Ik zie Jol echt als Ten Cate 2.
Edgar Davids speelt misschien volgend seizoen al niet meer, onzin om dat mee te nemen in keuze voor Martin Jol.quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Rijkaard, Van Basten, Jol. In die volgorde...
Jol leek mij wel goed, maar het is idd een soort Ten Cate (en natuurlijk dat hele gedoe met Davids)
10.01 uur is er 1.600 man in het bezit van een kaart voor Feyenoord-uit, hoop dat ik erbij zit!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef Sethje het volgende:
morgen 10.00 moet het gebeuren
Wat? Nieuwe down time?quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef Sethje het volgende:
Ik word echt gek al haal ik het niet!quote:Op vrijdag 2 november 2007 09:42 schreef Sethje het volgende:
quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:16 schreef BonJovi het volgende:
Feyenoord en Ajax in de beker finale met Urzaiz die de winnende scoort
Ik ook zeg... we zullen zienquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
10.01 uur is er 1.600 man in het bezit van een kaart voor Feyenoord-uit, hoop dat ik erbij zit!![]()
Heldquote:
Samequote:Op vrijdag 2 november 2007 09:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
10.01 uur is er 1.600 man in het bezit van een kaart voor Feyenoord-uit, hoop dat ik erbij zit!![]()
Urzaiz is net Chuck Norris. Als hij op de lat gaat zitten doet hij hetzelfde als wanneer hij zich 'op drukt': hij duwt de wereld omlaag.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:06 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Held
Al vraag ik me af of de lat Urzaiz kan dragen.
Ik zag Koster op AT5, was een leuk gesprek.......... ( met die sherlock P R de Vriesquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:41 schreef HeatWave het volgende:
Rijkaard is ook best. Ik wil iig van Basten liever niet.
Maar ik vind voor nu Koster wel ff best. Laat het hem maar afmaken dit seizoen.
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlYquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:03 schreef jna het volgende:
Zien we onze held Sikora weer eens in actie
quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:14 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=XtnycGKbMlY
Heb het idee dat de gemiddelde FCU-supporter dit niet zo geweldig vindt!quote:FC Utrecht bood Sanmartean bij Ajax aan
woensdag 31 oktober, door MN, Amsterdam, 16:57u, VI
Vorige week heeft FC Utrecht Lucian Sanmartean bij Ajax aangeboden. De Amsterdammers hebben het voorstel echter afgewezen. Dat meldt Voetbal International.
Het is niet bekend waarom Ajax het aanbod heeft geweigerd. Ook is onduidelijk welk bedrag FC Utrecht vroeg voor de Roemeen, die volgens het geruchtencircuit al een tijd in de belangstelling van de Amsterdammers zou staan.
Sanmartean werd vorig seizoen naar de Galgenwaard gehaald. Wegens blessureleed kwam hij toen nauwelijks aan spelen toe. Dit jaar is de kleine dribbelaar uitgegroeid tot een publiekslieveling. De verwachting is dat de Roemeen snel een toptransfer zal maken.
Jezus, ik lijk BliksemSchigt wel, met al die quotes.quote:Wim Jonk gaat Ajax-jeugd trainen
Ajax heeft Wim Jonk opgenomen in de technische staf van de jeugdopleiding. Jonk gaat de functie van individuele trainer bekleden. De oud-Ajacied doet dit samen met Simon Tahamata, die reeds anderhalf jaar als individuele trainer werkzaam is.
Hij zal zich vooral bezighouden met de technische ontwikkeling van de jeugd. De 41-jarige Volendammer speelde vijf jaar voor Ajax. Jonk kwam daarnaast ook uit voor FC Volendam, Internazionale, PSV en Sheffield Wednesday en droeg 49 keer het shirt van het Nederlands elftal.
Eerder dit jaar legde Jonk zijn functie als bestuurslid technische zaken bij Volendam neer.
Die heeft Manucharyan al. Nog een vierde brekebeen er bij en ze kunnen klaverjassen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 11:28 schreef HeatWave het volgende:
Hij zou een prima maatje voor Mitea zijn.
Hij liever als ikquote:Op vrijdag 2 november 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
Ook nu weer, inderdaad. Aan de buikspier, nota bene.
Hopen dat het lukt!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 06:56 schreef pfaf het volgende:
De tijd is juist geweldig!!!
Ik ga dit weekend een lijst met kroegen af en hopelijk laten ze het ergens live zien!
Alleen Birmingham - Villa staat er een kwartier tegenover. Hopelijk kan ik een kroegbaas zo ver krijgen om de klassieker er op te zetten...
Hoe is het in het verre Australië?quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:38 schreef Riro het volgende:
[..]
Hopen dat het lukt!!![]()
Wil het echt niet missen..
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:40 schreef patrickt37 het volgende:
...
Dus dan toch maar v. Basten Rijkaard
quote:
quote:Henk ten Cate is nog maar enkele weken in dienst bij Chelsea. Toch zou er al enige kritiek op hem zijn vanuit de spelersgroep. Zijn werkwijze wordt niet door iedereen op prijs gesteld, volgens The Times. Er wordt veel geklaagd over zijn methodes en manier van aanpak.
Enkele spelers zouden hebben geklaagd over de arrogantie en de hardheid van de voormalige trainer van Ajax. Andere spelers zouden hem hebben bekritiseerd, omdat hij alsmaar totale controle zou willen.
De leiding van The Blues geeft aan nog altijd blij te zijn met de aanstelling van de Nederlander. Ze vinden hem een goede tegenpool van manager Avram Grant die soms wat te zachtaardig zou zijn.
Tnxquote:
De situatie bij PSV is natuurlijk anders. Ze spelen immers nog CL. En ze hebben nu Wouters aan het roer staan.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef patrickt37 het volgende:
Zo zie je dat PSV gelijk een nieuwe trainer in huis wil hebben. Terwijl Ajax liever afwacht tot het einde van het seizoen.
Dit kan 2 dingen betekenen, of Ajax is al rond met een trainer die pas op het einde van het seizoen beschikbaar is(v. Gaal, Co), of Ajax is weer gewoon te gemakzuchtig.
Of Ajax wil niet overhaasten.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef patrickt37 het volgende:
Zo zie je dat PSV gelijk een nieuwe trainer in huis wil hebben. Terwijl Ajax liever afwacht tot het einde van het seizoen.
Dit kan 2 dingen betekenen, of Ajax is al rond met een trainer die pas op het einde van het seizoen beschikbaar is(v. Gaal, Co), of Ajax is weer gewoon te gemakzuchtig.
Tja, toen Tom de Mul het riep werd hij niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
verbaast het iemand? Mij niet iig.
Ik heb geen wedstrijd van Ajax kunnen zien daar destijds, dus succes. Misschien in het Holland cafe in Sydney?quote:
quote:Davids voorziet carriere als coach
Edgar Davids denkt eraan om na zijn actieve voetbalcarriere door te gaan als trainer. In de Engelse media liet hij weten graag nog eens terug te keren in Engeland en indien mogelijk bij Tottenham Hotspur. 'Alles is mogelijk en als de mogelijkheid zich zou voordoen op het juiste moment zou ik graag teruggaan naar Engeland in een rol als coach. Wat mij betreft ook graag bij de Spurs. Het is een enorme club, dat weet iedereen.'
quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:43 schreef patrickt37 het volgende:
Dit kan 2 dingen betekenen, of Ajax is al rond met een trainer die pas op het einde van het seizoen beschikbaar is(v. Gaal, Co van Basten), of Ajax is weer gewoon te gemakzuchtig.
Scherp!!quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:57 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, toen Tom de Mul het riep werd hij niet serieus genomen.
Bedoelde u: De Steek?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef De_Brandweer het volgende:
Stekelaar kan zondag weer spelen
In Amsterdam is nog een stoeltje vrijquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:20 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ga lachen als die binnenkort op straat staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |