Luie zak dat je er bentquote:Op donderdag 1 november 2007 20:39 schreef -XX- het volgende:
Erg vette bike die Norton. [afbeelding]
Eejz wp [afbeelding] [afbeelding]
Ho, ik was er van tussen. [afbeelding]
Krijgt hij spijt vanquote:Op donderdag 1 november 2007 20:25 schreef Roderick2085 het volgende:Oud klasgenoot belde net, hij gaat een aanbetaling doen op een zzr600
Woensdag moet ie afrijden
Baas.quote:Het verhaal van Robert en Ingrid Baas. Robert is belastinginspecteur en Ingrid professioneel danseres bij zangers als Frans Bauer en René Froger. Robert en Ingrid houden van hun werk, maar vinden de tijd toch rijp om hun grote passie, wilde dieren, achterna te reizen.
Die passie brengt hen in Zambia, waar ze met z'n tweeën tegen kost en inwoning een lodge zullen gaan managen. Enkele weken voor hun vertrek wordt Zambia getroffen door ernstige overstromingen. En laten er rondom de lodge enige tijd geleden nog duizenden krokodillen zijn losgelaten die nu dus óók rondom de overstroomde lodge kunnen opduiken. Maar Ingrid en Robert staan al in de startblokken. En zijn vastbesloten om hoe dan ook te gaan.
Eenmaal ter plekke blijkt dat Zambia helemaal hun land is, maar dan begint de samenwerking met de lodge-directie kleerscheuren te vertonen. Opnieuw komt hun verblijf in Zambia hierdoor op losse schroeven te staan.
Yeah, de nichterige neef van Lotte Baas.quote:
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yeah, de nichterige neef van Lotte Baas.
Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me![]()
Ik zeg het niet graag en snel tegen een vent, maar nice ass voor een vetzakquote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
Ben bezig met mi bika, maar zou handig zijn als iemand anders zijn geniale ideeën nog wil botvieren op me moterIk zoek nog iets naar voren voor de radiator cover, nog iets voor wat betreft de koplampen en painteh + eventuele andere pimbgoodies.
![]()
Oh ja, zie dat die duoseat steuntjes wel weg kunnen
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Disclaimer: Under Construction
-XX-, doe eens iets shoppen
quote:Op donderdag 1 november 2007 22:20 schreef Cageon het volgende:
Ik zeg het niet graag en snel tegen een vent, maar nice ass voor een vetzak
Ziet er wreed uit!!!quote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
Ben bezig met mi bika, maar zou handig zijn als iemand anders zijn geniale ideeën nog wil botvieren op me moterIk zoek nog iets naar voren voor de radiator cover, nog iets voor wat betreft de koplampen en painteh + eventuele andere pimbgoodies.
![]()
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij verwacht nu dat ik ga fotoshoppen??quote:Op donderdag 1 november 2007 22:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Yeah, de nichterige neef van Lotte Baas.
Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me Lotte Baas Lotte Baas Google find me![]()
Zo waar ik Ben Dover heetquote:Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
En jij verwacht nu dat ik ga fotoshoppen??
Maaruh zijn ze alweer in Nederland terugquote:Op donderdag 1 november 2007 22:37 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ziet er wreed uit!!!![]()
[..]
En jij verwacht nu dat ik ga fotoshoppen??
Nope.quote:Op donderdag 1 november 2007 22:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maaruh zijn ze alweer in Nederland terug
Je DB killer moet dr uit :x beter neem je gewoon een GP uitlaatquote:Op donderdag 1 november 2007 21:47 schreef worldpimber het volgende:
Chappies![]()
![]()
[ afbeelding ]
be4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dude ik wist serieus niet wie dat was tot ik het eens aan mattie google vroeg. Toen werd ineens alles duidelijkquote:Op donderdag 1 november 2007 22:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zo waar ik Ben Dover heet
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |