abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54301372
quote:
AMSTERDAM - Krakers hebben in een dinsdag ontruimd kraakpand in Amsterdam een val voor de politie opgezet. Zij hadden in het gebouw aan de Kerkstraat een constructie gebouwd. Als agenten een balk daarvan zouden weghalen, zou een deel van het dak op hen vallen.

Een woordvoerder van de politie heeft dit bevestigd. Agenten merkten de val op tijd op, waardoor niemand gewond raakte.

De Amsterdamse politie stuitte bij de ontruiming van een kraakpand in maart al op een boobytrap. Bij een deur hingen een jerrycan met brandbare vloeistof en een met een ontstekingsversnellend middel. De combinatie had kunnen ontploffen als er tijdens het wegzagen van barricades vonken waren vrijgekomen. Burgemeester Job Cohen sprak hierover destijds zijn verontwaardiging uit.

Vorig jaar bekogelden krakers in de hoofdstad de ME met stalen pijpen met scherpe punten, die dwars door de schilden van de agenten heengingen. De politie concludeert naar aanleiding van deze incidenten dat een kleine groep activisten aan het verharden is.

De ME ontruimde dinsdag zes kraakpanden in Amsterdam. Een dag later bleken er toch nog krakers te zitten in een van de gebouwen, waardoor de politie opnieuw moest uitrukken naar dit onderkomen aan het Damrak. In totaal werden op beide dagen veertien personen aangehouden.
tuig.....
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_54301384
Linkskanker tuig
pi_54301408
Vies links kuttuig
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_54301409
Dat is niet netjes.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_54301439
na de ontruiming direct voor de rechter slepen wegens poging tot doodslag; hebben ze meteen een nieuw onderkomen. Lid van een criminele organisatie lijkt me ook wel wat als toevoeging op de aanklacht.

Anders ga je werken.
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
pi_54301447
ik ga lekker op wilders stemmen, bij de politie en dan al deze smeerkezen verrot schieten!!
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
  donderdag 1 november 2007 @ 16:30:17 #7
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_54301450
Oplsuiten en nooit meer vrijlaten, dan hebben ze eindelijk onderdak
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_54301485
kraken, ok. Maar op zo'n brute wijze mensen proberen te verwonden gaat me te ver
0023
pi_54301725
Ik hoop dat de politie er in zal slagen om het tuig dat voor deze levensgevaarlijke val verantwoordelijk is snel te arresteren en dat justitie zware straffen zal opleggen. Het liefst zie ik het tuig in een heropvoedings- en werkinstelling opgesloten worden met een streng regime.
Article 1 Universal Declaration of Human Rights
'All human beings are born free and equal in dignity and rights. They are endowed with reason and conscience and should act towards one another in a spirit of brotherhood.'
pi_54301857
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:29 schreef Malebolgia het volgende:
na de ontruiming direct voor de rechter slepen wegens poging tot doodslag; hebben ze meteen een nieuw onderkomen. Lid van een criminele organisatie lijkt me ook wel wat als toevoeging op de aanklacht.

Anders ga je werken.
Doodslag is niet met voorbedachte raden.
De tenlastelegging zou kunnen bestaan uit Primair poging tot moord en subsidiair poging tot mishandeling met ernstig lichamelijk letsel tot gevolg.
pi_54302240
En dit tuig eist dat de ME rugnummers gaat dragen, zodat ze ME'ers kunnen aanklagen als ze een tik met de wapenstok krijgen
Volgende keer gericht op de knieschijven schieten, waarde ME'ers
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_54302896
Laten zwemmen naar engeland met een steen om hun nek
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54307899
Walgelijk werkschuw k_nkertuig. Daar is werkelijk geen goed woord over te zeggen: tuig is het. Voor de rest van hun leven in een donker, nat gat gooien, lijkt me niet meer dan op z'n plaats. Helaas weten we allemaal wat er gebeurt, met de politici die er zitten... bah.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 2 november 2007 @ 04:48:26 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_54307911
quote:
Op donderdag 1 november 2007 16:26 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Linkskanker tuig
Ik zou het eerder buitenlands tuig willen noemen. De meeste huidige krakers zijn vaak engelsen enz.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 2 november 2007 @ 04:52:45 #16
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_54307931
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door paddy op 02-11-2007 09:33:53 ]
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  vrijdag 2 november 2007 @ 07:03:45 #17
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_54308118
Dat soort mensen mogen ze best een poosje vast zetten op grond van poging tot doodslag of zoiets.

Vroegah werd er tenminste normaal gekraakt..
  FOK!fotograaf vrijdag 2 november 2007 @ 08:13:34 #18
18921 freud
Who's John Galt?
pi_54308492
Dat je niet wil werken, ok. Dat je liever niet wil betalen voor woonrruimte zoals normale mensen ok. Dat je 1x per jaar wassen genoeg vindt, prima. Dat je vindt dat je moreel zoveel beter bent als de gewone mens, whatever. Maar dat je graag onder een ideële vlag graag mensen pijn wil doen, dat is niet goed te praten.

Je valt dan in dezelfde categorie als voetbalhoolies, skinheads en rellende marokkaantjes. Het gaat je om het geweld en niet om de ideologie. Je zou dat soort mensen ook moeten verplichten om in therapie te gaan om deze gewelddadige trekjes te onderzoeken en genezen. Ik denk dat TBS nog best een goeie vorm van straf is. Hebben ze gelijk gratis onderdak, zit je tussen mensen die ook in een eigen wereldje leven, hoef je niet te werken, etc...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_54308731
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:13 schreef freud het volgende:
Ik denk dat TBS nog best een goeie vorm van straf is. Hebben ze gelijk gratis onderdak
jij denkt dat TBS gratis is?

Ach, het zou me ook geen reet verbazen als de werkende nederlander zometeen voor het onderdak en de behandeling van deze smeerkezen mogen gaan betalen...
Op donderdag 4 oktober 2007 09:50 schreef staticdata het volgende:
- Alle Milfen zullen zich, gesorteerd op cup maat, in rijen van 10 staan en zich bereidwillig opstellen
pi_54308759
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 04:43 schreef StefanP het volgende:
Walgelijk werkschuw k_nkertuig. Daar is werkelijk geen goed woord over te zeggen: tuig is het. Voor de rest van hun leven in een donker, nat gat gooien, lijkt me niet meer dan op z'n plaats. Helaas weten we allemaal wat er gebeurt, met de politici die er zitten... bah.
Waar haal je dat werkschuw vandaan?
Overigens is de politie ook niet altijd even lief, two can play that game. .
-
  vrijdag 2 november 2007 @ 08:56:58 #21
92279 N.icka
Windforce 11
pi_54308982
Ik heb vroeger heel wat gekraakt , heb me altijd elke dag gewassen en mijn hele leven gewerkt .Moet altijd lachen om al die voor oordelen
pi_54309081
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:56 schreef N.icka het volgende:
Ik heb vroeger heel wat gekraakt , heb me altijd elke dag gewassen en mijn hele leven gewerkt .Moet altijd lachen om al die voor oordelen
Dat dus.
-
pi_54309110
Kamermeerderheid voor een verbod op kraken
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54309167
zorg godverdomme eerst eens voor fatsoenlijke woongelegenheid in amsterdam
  vrijdag 2 november 2007 @ 09:06:37 #25
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_54309183
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 08:40 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Waar haal je dat werkschuw vandaan?
Overigens is de politie ook niet altijd even lief, two can play that game. .
Om dit even te onderstrepen:

Genua 2001: Kijk eens hoe lang ze soms doorschoppen.. totaal overbodig.. Die mensen (later in het filmpje ook) zijn gewoon aan het demonstreren, vrijheid van meningsuiting etc. uitoefenen, moet je kijken.. echt ziek. Die hele ME-divisies mogen ook wel aan de TBS!

http://www.youtube.com/watch?v=K3rnhDdG96c

Of je schiet gewoon iemand dood:

http://www.youtube.com/watch?v=48kevZ0wa84

Ach ja... het kan allemaal, het mag allemaal, want het uitoefenen van je vrijheid van meningsuiting is verboden in een politiestaat

Dit is overigens geen reactie op de krakers, geen reactie op dat ik vind dat ze het wel mogen, poging tot iemand iets aandoen is altijd overbodig en strafbaar, ik laat alleen maar zien dat het ook de andere kant op werkt, maar goed.... de rechtse brave hard werkende en betalende zieltjes *kuch* zullen het wel weer afdoen als een incident

Oh... en in Nederland kan het natuurlijk ook:

http://www.youtube.com/watch?v=yHqJ_3u5ip0
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')