Het zou me helemaal niets meer verbazen als ze haar daadwerkelijk hiervoor exiteren . Misselijke lui. Alles om de aandacht van His Holy Shitness af te leiden.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:39 schreef Ning het volgende:
15:04 - Lieke verlaat de Villa!
De fotoshoot is inmiddels bijna ten einde. Lieke voelt de heren nog even stevig aan de tand over wie ze zijn, wat ze doen en waarom. “Kan ik nog even helpen met tillen?”, vraagt Lieke, wanneer de fotografen hun spullen verplaatsen naar het hek van de poort. Voor deze speciale gelegenheid mag Lieke zelfs even buiten de poort komen. Laten we hopen dat hier geen gedwongen exit op volgt! Dan mist ze haar halfjaarfeest van morgen namelijk…
Wat een randdebielen daar
Ik eerst denken "Oh nee he, komt ie weer als lelijk wijf." En toen viel het kwartjequote:Op donderdag 1 november 2007 15:55 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Natrasha (Eric) er ook al is...hij staat in ieder geval druk te doen voor de poort. Staat hem goed dat jurkje, het is net Lieke.
Die ligt binnen no time weer onder/naast/op Dennis te nepkreunen.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
N zegt tegen D dat ze blij is dat Luc weg is en vraagt of hij happy is.
Ben benieuwd waar N gaat slapen vannacht........
Ik geef het op hier, hopeloos.
Hoezo Amanda's pumps, dat zijn Lieke's eigen pumps.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:14 schreef kit2u het volgende:
zou iemand Amanda kunnen vertellen dat Lieke haar pumps mee naar buiten heeft genomen?
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ligt binnen no time weer onder/naast/op Dennis te nepkreunen.
met der vinger weer in zijn gouden sterretjequote:Op donderdag 1 november 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ligt binnen no time weer onder/naast/op Dennis te nepkreunen.
Uiteraard. Want hij heeft sorry gezegd en zelfs een traantje of wat geplengd. Dan is alles weer goed en och, wat is ie toch lief. Hij bedoelde het allemaal niet zo, maar ja, dan moet Amanda hem ook niet zo tergen.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Alles is weer vergeten en vergeven.
[ afbeelding ]
Nix en Naad zijn elke dag een drama, FOK daarentegen niet (behalve de afgelopen dagen danquote:Op donderdag 1 november 2007 16:14 schreef milk-shake het volgende:
quote]Op donderdag 1 november 2007 16:13 schreef KimiK het volgende:
Hé hé, eindelijk helemaal bijgelezen. Iemand al geconstateerd dat FOK traag is??![]()
fok is een drama vandaag......net als Dennix en Naad
Getver!quote:Op donderdag 1 november 2007 16:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
met der vinger weer in zijn gouden sterretje![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:19 schreef Scandalous het volgende:
Brian: ik heb zoveel dankbaarheid naar de mensen die ons gisteren hebben geholpen. ze hebben ons goed opgevangen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:19 schreef Scandalous het volgende:
Brian: ik heb zoveel dankbaarheid naar de mensen die ons gisteren hebben geholpen. ze hebben ons goed opgevangen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:48 schreef swarmahoer het volgende:
maarja.. ik hoop dat B(assie) en A(driaan) er snel uit zijn stelletje idioten
Ik hoop dat ze hem vanavond buiten de poort ook goed opvangen.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:19 schreef Scandalous het volgende:
Ik wacht nog steeds op moment dat ze gaat zeggen dat Huub haar al een keer vermoord heeft!quote:Op donderdag 1 november 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Brian is het hokje heel dankbaar, ze zijn zo zorgzaam.
Volgens Amanda heeft Huub aangedrongen op een exit voor Brian maar Huub heeft alles verzonnen en in het verleden zelfs Amanda getrapt.![]()
nee....dat heb ik ook geen moment gedacht.....................(helaas)quote:Op donderdag 1 november 2007 16:23 schreef schatje het volgende:
Deborah Flens Pannekoek gaat Brian en Amanda echt niet naar huis sturen.
Flens moet toch ook een bord voor haar kop hebben als ze continu in de leugens van B en A trapt?quote:Op donderdag 1 november 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Brian is het hokje heel dankbaar, ze zijn zo zorgzaam.
Volgens Amanda heeft Huub aangedrongen op een exit voor Brian maar Huub heeft alles verzonnen en in het verleden zelfs Amanda getrapt.![]()
Dan Naad naar Dennix en Brian eruit gestemd. Soms moet je even kunnen dromenquote:Op donderdag 1 november 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me helemaal niets meer verbazen als ze haar daadwerkelijk hiervoor exiteren . Misselijke lui. Alles om de aandacht van His Holy Shitness af te leiden.
mooie paintquote:
Joooh, dat is allang gebeurt, ik heb het selluf gesien, ik sat ernaastquote:Op donderdag 1 november 2007 16:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op moment dat ze gaat zeggen dat Huub haar al een keer vermoord heeft!![]()
Je moet wat he tijdens het wachten.........en Dennis is ook alquote:Op donderdag 1 november 2007 16:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooie paintzo tijdens die kut fok verbinding
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat die Flens zo gek als een deur is. Dus waarschijnlijk hoeven ze niet te liegen, maar vindt ze ze, in al hun agressie al helemaal geweldig. Die betrouwbare bron heeft zelf bedankt voor de eer om de rol van Flens te vervullen in de kooi, en ik denk dat ze daar heel goed aan heeft gedaan. Staat denk ik niet echt goed op je cv.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:27 schreef KimiK het volgende:
Flens moet toch ook een bord voor haar kop hebben als ze continu in de leugens van B en A trapt?
ik hoop t niet stuur mmaar terug naar de antillen in n houten kratquote:Op donderdag 1 november 2007 16:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem vanavond buiten de poort ook goed opvangen.![]()
En ik kots nog even door.quote:16:23 - `The Lovebirds'
Brian en Amanda hebben zich terug getrokken in de Chill Room. De ruzie van gisteren lijkt te zijn overgewaaid, want de twee tortelduifjes liggen intiem tegen elkaar aan. Op de achtergrond klinkt de muziek van Tupac en Amanda kruipt nog meer tegen Brian aan. De twee zeggen geen woord, maar genieten van elkaars aanwezigheid. Blijft dit koppel voor eeuwig samen?
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
@Kimik, ik begrijp precies wat je bedoelt, dat is me al vaker opgevallen. Die dweil is dronken op commando en als het haar goed uitkomt, een echte Mata Hoeri, wat ik je brom.![]()
Ik gooi 'm er weer even in:quote:Op donderdag 1 november 2007 16:50 schreef Mokum020 het volgende:
B:"Je hebt fysiek en mentaal geweld, beiden is niet mijn ding"
quote:16:50 - "Liever niet, die breekt me zo in tweeën!"
Na alle drukte van afgelopen dagen en het onverwachtse vertrek van rapper Double L alias Luc, is de rust weer terug gekeerd in de Villa. Jaap en Huub zitten in het kantoor te chillen en ook Brian en Amanda zitten nog heerlijk te knuffelen en te keuvelen in de Chill. “Zou je het een leuk idee vinden om tegen Andy een potje te sparren in de paardenbak?”, vraagt Amanda liefjes aan haar vriendje. “Andy? Andy Sauer? Liever niet, die breekt me zo in tweeën!”, antwoordt de Antilliaan geschrokken. “Neeee geen echte wedstrijd, gewoon een potje sparren”, stelt zijn vriendin hem gerust. Na Melvin Manhoef lijkt het Brian zeker niet verkeerd als Andy Sauer zou langskomen. Benieuwd of het de blondine lukt om ook deze kickbokser langs te laten komen in de Gouden Kooi.
Godskolere, de teiltjes zijn niet aan te dragen hier.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
En het volgende cadeautje voor Brian staat al in de planning:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen teiltje meer te koop in 030quote:Op donderdag 1 november 2007 17:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Godskolere, de teiltjes zijn niet aan te dragen hier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik FOK! al geopend krijg, dan is het inderdaad text only.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:25 schreef arneaux het volgende:
Zeg zitten jullie ook tegen een tekst only layout te kijken?
ja idd op letter grootte 50 fzoquote:Op donderdag 1 november 2007 17:25 schreef arneaux het volgende:
Zeg zitten jullie ook tegen een tekst only layout te kijken?
Ik maak me daar niet meer druk om, dat het niet klopt klopt.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:38 schreef diedirk het volgende:
Ongeloofelijk Hoe kan Amanda nu aan cp punten komen?!
ze krijgt er per maand maar 30 ofzo?!!!
Geef eens ophel;dering FeBO!!!
Eigenlijk wel triest ja, maar dan denk ik weer aan die grote bek van Amanda en dan ben ik er weer overheen.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:38 schreef beequeen het volgende:
Amanda aan de telefoon met Danielle:
Mamanda is spoorloos maar het gaat goed met haar, Deborah is onbereikbaar, vriend heeft de telefoon afgesloten. Amanda vraagt aan Danielle of Mamanda een Collect Call wil plegen.
Triest, heel triest.
Die Brianbestandquote:Op donderdag 1 november 2007 17:44 schreef avonne het volgende:
Ik ben 2 uurtjes weggeweest. Zijn Jaap en Huub nog in beeld geweest om wat leuke uitspraken te doen?
Er is een nieuwe terrasdeur. Die is van plastic.
Ik bedoel triest in de vorm van.......wat een trieste familie.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:42 schreef 2live het volgende:
[..]
Eigenlijk wel triest ja, maar dan denk ik weer aan die grote bek van Amanda en dan ben ik er weer overheen.
Nee, alleen maar Brian en het paard.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:44 schreef avonne het volgende:
Ik ben 2 uurtjes weggeweest. Zijn Jaap en Huub nog in beeld geweest om wat leuke uitspraken te doen?
Er is een nieuwe terrasdeur. Die is van plastic.
Ja en gooi er ook eens twee uitquote:Op donderdag 1 november 2007 17:45 schreef avonne het volgende:
Brian "iemand zei van daag "de rode draad in para acties is glas"".
En daarnet zei hij nog dat hij al lang niet para was geweest
DOE EENS ANDERE MENSEN OP DE STREAMS
Idd. As if Huub en Lieke zich zo laten knechten.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:49 schreef Scandalous het volgende:
Brian met zijn wilde verhalen over de clip die hij wil maken... Huub als tuinman , Lieke als schoonmaakster, Nadia als stylist
Heeeel geloofwaardig ook dat alles weer koek en ei is tussen hen.quote:Op donderdag 1 november 2007 17:48 schreef Varen het volgende:
Dennis is weer close met Nadia, Amanda en Brian
Huub zei net ook dat hij het niet mooi vondquote:Op donderdag 1 november 2007 18:02 schreef AnTjUh het volgende:
nadia heeft weer dr butleroutfit aan zoals elke dag
heeft ze nou echt niks anders?
en daar heeft Lieke gelijk in. Nadia is niet te lijmen.quote:Huub wil dus toch closer worden met N. Lieke zegt dat hij het zeker moet proberen maar denkt niet dat het werkt. Ze heeft Brian en Amanda en ligt wrs binnen de kortste keren weer bij D in bed.
Ik ga maar eens even snuffelen daar, geweldige comments.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:04 schreef Lady-night het volgende:
Van Nicolenic van VOL
Some comments op de clip van Brian die ik wel grappig vind.
She's even cheaper than britney. you gotta search for 'amanda' and 'gouden kooi'. this couple is the most pathetic couple of holland. normally the guy is crying all the time n the girl is just getting drunk every day. most guys/girls in the reality series fucked her already during their relationship..
That's really funny! I didnt' know it was Dutch. I just Figured French Federline sounded like good alliteration
OMG.... its not france, but i dont understand how can be superficial, the girl sings like she rather be somewhere else...
wat on earth is this? u call that a song??
Ook wéér zo snood van Huub. Hij is gewoon jaloers op haar schouders en brede rug en juist die kledij laten dat zo mooi uittekenen.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:06 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Huub zei net ook dat hij het niet mooi vond![]()
Back to 1996!quote:Op donderdag 1 november 2007 18:07 schreef Kinga het volgende:
Mooi die lay out zo, niks meer aan doen.
Klopt, dat wijf volgt orders op van het hokje voor nieuwe tieten en een buikcorrectie.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:07 schreef avonne het volgende:
BQ schreef
[..]
en daar heeft Lieke gelijk in. Nadia is niet te lijmen.
Oooh, jij bent het. Ik herkende je bijna niet. Staat je goed hoor! Meid meid, wat zie je er hip en clean uit!quote:Op donderdag 1 november 2007 18:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, dat wijf volgt orders op van het hokje voor nieuwe tieten en een buikcorrectie.
OT vraagje: Enig idee wanneer we weer een normale FOK layout krijgen?
Lachsmiley........hoe kun je überhaubt naar die gast luisteren?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:12 schreef noekje het volgende:
[..]
Oooh, jij bent het. Ik herkende je bijna niet. Staat je goed hoor! Meid meid, wat zie je er hip en clean uit!
Oh wat een afschuwelijke stem van Dennis.
Zoiets?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lachsmiley........hoe kun je überhaubt naar die gast luisteren?
Het staat op beeld zeggen ze, net alsof dat nog verschil maakt.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:16 schreef AnTjUh het volgende:
jaap heeft ook gezien dat lieke een trap kreeg van brian
huub vind dat ze een boet moeten krijgen
nadia zegt maar amanda was ook niet goed bezig
Het is wel een stuk sneller !quote:Op donderdag 1 november 2007 18:07 schreef Kinga het volgende:
Yepquote:
Opschepper!quote:
ik weet niet wat H gedaan heeft...iemand?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:18 schreef Rotterdammert het volgende:
en huub heeft natuurlijk niks gedaan
Rot op met die boetes! Eruit met die psycho!quote:Op donderdag 1 november 2007 18:16 schreef AnTjUh het volgende:
jaap heeft ook gezien dat lieke een trap kreeg van brian
huub vind dat ze een boet moeten krijgen
nadia zegt maar amanda was ook niet goed bezig
quote:Op donderdag 1 november 2007 18:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Opschepper!
*kotssmiley, die met traantjes smiley en verdrietige pom pom smiley*
Heb jij dat ook ? Ik moest ook weer inloggen.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:07 schreef Kinga het volgende:
Tuurlijk naait ze Huub, maar ze geeft wel informatiequote:Op donderdag 1 november 2007 18:27 schreef avonne het volgende:
Kijk hoe makkelijke Nadia switched en Amanda laat vallen.
Ze vertelt zonder omwegen dat Amanda begon, dat Lieke rustig was, en nog meer dingen die Huub wil horen.
O yeah.... dit is wel een beetje te makkelijk voor Huub.
Pas maar op dat Nadia jou niet naait.
Middernacht zo.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:27 schreef arneaux het volgende:
Wanneer heeft zich t geweld allemaal afgespeeld eigenlijk? Want gisteren toen ik thuis kwam, rond een uur of 10, was er geen bal aan de hand.
Hij zei n.b tegen Amanda dat D stond af te luisteren.......duh.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:27 schreef Scandalous het volgende:
Nadia zegt weer dat Brian niet had gezien dat Dennis daar stond, toen hij dat glas gooide.
Nee, vast niet, trapt dat ding die kant op en zegt 20 seconden later dat hij werd afgeluisterdquote:Op donderdag 1 november 2007 18:27 schreef Scandalous het volgende:
Nadia zegt weer dat Brian niet had gezien dat Dennis daar stond, toen hij dat glas gooide.
En Huub is straks gewoon eerlijk over wat hij gezegd heeft.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:28 schreef Varen het volgende:
[..]
Tuurlijk naait ze Huub, maar ze geeft wel informatie
Zijn daar beelden van?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Middernacht zo.
Brian heeft kennelijk ook Amanda's hoofd tegen de douchetegels gebeukt. Amanda zou op haar beurt hem hebben geslagen met de douchekop waardoor ie een bloedneus kreeg.
Daarvoor heeft hij het ook schijnbaar gezegd.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nee, vast niet, trapt dat ding die kant op en zegt 20 seconden later dat hij werd afgeluisterd
En dit hebben streamers gezien? Of zijn t verhalen van de bewoners zelf?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:28 schreef schatje het volgende:
[..]
Middernacht zo.
Brian heeft kennelijk ook Amanda's hoofd tegen de douchetegels gebeukt. Amanda zou op haar beurt hem hebben geslagen met de douchekop waardoor ie een bloedneus kreeg.
Popipoll begint maandag 5 november, zal mij benieuwen.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:27 schreef Verida het volgende:
tjonge jonge, wat is huub weer het haantje, flirten met Nadia, die daar gretig op in gaat, walgelijk. Denk Huub nou echt dat hij hier mee stemmen wint?
Van Brian en Amanda zelf o.a., lijkt me bewijs genoeg.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dit hebben streamers gezien? Of zijn t verhalen van de bewoners zelf?
Dat Brain een bloedneus had was zojuist te horen in het gesprek van Huub met Nadia.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:33 schreef arneaux het volgende:
[..]
En dit hebben streamers gezien? Of zijn t verhalen van de bewoners zelf?
Haar exacte woorden waren: Ik wil een stichting opzetten "voor" loverboys.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:37 schreef noekje het volgende:
En Amanda wil een stichting opzetten voor mishandelde meisjes. Kind miste de helft van haar extensions en nu staat ze daar geil met hem te dansen.
Precies, nou ze is er hard mee bezig. Wat een stel mafkezen daar in die kooi, allemaal stuk voor stuk rijp voor oplsuiting.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haar exacte woorden waren: Ik wil een stichting opzetten "voor" loverboys.
Ik mis de emotionsquote:Op donderdag 1 november 2007 18:40 schreef DrsH het volgende:
Fok is een stuk sneller maar de lay out vind ik Kunt U Teruglezen (k.u.t.)
quote:Op donderdag 1 november 2007 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdegatver, Huub is dus toch bezig met Nadia in te palmen. How low can you go? Zal hem goed doen in de popoll, ik mag hopen dat als hij hiermee doorgaat Lieke ineens hoger staat als hij. Ik haat Nadia.
en ik mis de smileys.
Je wil een spel winnen of niet.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Gatverdegatver, Huub is dus toch bezig met Nadia in te palmen. How low can you go? Zal hem goed doen in de popoll, ik mag hopen dat als hij hiermee doorgaat Lieke ineens hoger staat als hij. Ik haat Nadia.
en ik mis de smileys.
Hahaha. Briljant.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Inderdaad, alles voor het spel, maar er zijn toch zeker grenzen.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Je wil een spel winnen of niet.
Huub heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij daar heel veel voor over heeft.
Ze liggen toch ook niet met elkaar in bed? Hij papt gewoon een beetje met haar aan.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:43 schreef 2live het volgende:
[..]
Je wil een spel winnen of niet.
Huub heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij daar heel veel voor over heeft.
Lekker retro zoquote:Op donderdag 1 november 2007 18:43 schreef Taurus het volgende:
Hoort deze lay-out?Ik dacht dat 't 'n error was ofzo..
sneltoetsen ?quote:Op donderdag 1 november 2007 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Fok is wel lekker snel nu, vanmiddag was het kut met peren.
Maar ik zie hier en daar toch een smiley, hoe doen jullie dat?
quote:Op donderdag 1 november 2007 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar sneller? Nou ik mocht alweer 2 keer iets te drinken inschenken doordat de database servers druk zijn,quote:Op donderdag 1 november 2007 18:43 schreef Taurus het volgende:
Hoort deze lay-out?Ik dacht dat 't 'n error was ofzo..
Klik op een quote en je ziet ditquote:Op donderdag 1 november 2007 18:43 schreef Deisyy het volgende:
Fok is wel lekker snel nu, vanmiddag was het kut met peren.
Maar ik zie hier en daar toch een smiley, hoe doen jullie dat?
Ik denk dat wij de code kennen, pré klik tijdperkquote:
Ik heb even itejer gebeld en ze zijn bezig met een test opstelling om van alles te tesetn, alsofikdaarverstandvanhebquote:Op donderdag 1 november 2007 18:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Maar sneller? Nou ik mocht alweer 2 keer iets te drinken inschenken doordat de database servers druk zijn,
de smileys zijn aan de wandel, bij jou niet ?
Klinkt wel alsofquote:Op donderdag 1 november 2007 18:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb even itejer gebeld en ze zijn bezig met een test opstelling om van alles te tesetn, alsofikdaarverstandvanheb
Lieke heeft ie eerst op de hoogte gebracht hoor. Ze vond dat ie het moest proberen.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:40 schreef Deisyy het volgende:
en ik mis de smileys.
Voor de meeste mensen wel maar die zullen niet snel dit spel winnen.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, alles voor het spel, maar er zijn toch zeker grenzen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 18:51 schreef Prospera het volgende:
Huub vraagt aan Naad of ze ooit heeft meegemaakt dat ze beelden achter mocht zien.
Naad ontkent.... sure
Hij vertelt dat Brian een basisagressie heeft tegen vrouwen, tegen Nena en Amanda
[ afbeelding ]
Brian is geloof ik niet bang voor een exit ?) (hoe doe je een vraagteken smiley??)
[ afbeelding ]
zolang het daar bij blijft... prima.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze liggen toch ook niet met elkaar in bed? Hij papt gewoon een beetje met haar aan.
gokje, psycholoogquote:Op donderdag 1 november 2007 18:55 schreef fredfik het volgende:
waar is lieke?
Soms zijn dingen heel moeilijk!quote:Op donderdag 1 november 2007 19:00 schreef beequeen het volgende:
Amanda's moeder is in 1960 geboren maar Amanda weet niet hou oud haar moeder is geworden.
Waarom doe je dit?quote:
Ik begrijp de toegevoegde waarde ook niet.Dit is hetzelfde als Huub die zo aardig tegen Natasia deed.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:55 schreef Desii het volgende:
[..]
zolang het daar bij blijft... prima.
Maar ik mag dat mens gewoon echt niet...... en dat komt uit mijn tenen
Dat kun je beter aan Mokum vragen.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Copycat?? Hoe gek is juf Flens eigenlijk?
Van Mokum wil ik hele andere dingen weten.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kun je beter aan Mokum vragen.
Eerlijk gezegd trek ik het ook niet dat die kut Brian daar zit te lachen aan tafel terwijl hij gewoon een exit heeft verdiend.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:04 schreef diedirk het volgende:
Het is toch eigenlijk van de gekke dat er nog geen exit is voor Brian en Amanda.
Het echte slachtoffer is Lieke dus duidelijk , kan je nu al meegeven dt ze zaterdag gewoon met haar half jaar dag gewoon mee naar huis gaat met haar familie.
Je merkt gwoon dat ze niet tegen al het geweld kan , omdat dat niet bestarft wordt.
Het was geenszins mijn bedoeling om iemand, en al helemaal niet jou, hier te ontrieven. Heb ik dat gedaan in mijn onwetendheid? Mijn excuses daarvoor. Ik erger me aan het falen van de FOK website en permiteer me daardoor wellicht meer dan goed voor me is.quote:
Ik zie nergens Breuls of iteejer daar hoor.quote:Op donderdag 1 november 2007 18:50 schreef arneaux het volgende:
Iedereen lees dit FOK!forum is "weer" traag deel 4 even en het wordt je allemaal duidelijk.
Gewoon net doen of er niks gebeurt is, daar is Brian heel goed in.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:07 schreef akveor het volgende:
Waarom lacht Brian? Er valt toch niets te lachen?
Dat Amanda het prettig vind zo nu en dan afgerost te worden door d'r vriendje wil nog niet zeggen dat het maar akoord is dat ie als een volleerd voetballer een glas de hal in schopt. In 2 dagen heeft ie zich 3 keer flink te buiten gegaan aan fysiek geweld. En hij noemt dat onder controle?
Dat heb ik inmiddels begrepen. knipoogsmiley.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Van Mokum wil ik hele andere dingen weten.
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:10 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Het was geenszins mijn bedoeling om iemand, en al helemaal niet jou, hier te ontrieven. Heb ik dat gedaan in mijn onwetendheid? Mijn excuses daarvoor. Ik erger me aan het falen van de FOK website en permiteer me daardoor wellicht meer dan goed voor me is.
Ik heb het smiley overzicht maar even in m'n sig gezet, oud en forgetful als ik benquote:Op donderdag 1 november 2007 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels begrepen. knipoogsmiley.
Er word ook uitgelegd dat het al 7 jaar hetzelfde geitenbreien is. Het boeit allemaal niet wát er aan de hand is maar dát er eens een keer wat constructiefs gedaan word.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zie nergens Breuls of iteejer daar hoor.
Top, thanx.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het smiley overzicht maar even in m'n sig gezet, oud en forgetful als ik ben
Vind je het héél erg dat ik liever afga op mensen die er eçht van weten?quote:Op donderdag 1 november 2007 19:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er word ook uitgelegd dat het al 7 jaar hetzelfde geitenbreien is. Het boeit allemaal niet wát er aan de hand is maar dát er eens een keer wat constructiefs gedaan word.
quote:Op donderdag 1 november 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het smiley overzicht maar even in m'n sig gezet, oud en forgetful als ik ben
Ik heb die link alleen hier gepost omdat een hoop mensen geen flauw idee hebben van wat er nou allemaal aan de hand is.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vind je het héél erg dat ik liever afga op mensen die er eçht van weten?
Nee hè, en nu ben ik hier weer verder graag gewoon user in DGK, discussies over de traagheid kun je in FB kwijt.
I'm lovin' it.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:21 schreef SiRojK het volgende:
SHE is back in business!
En dan lees ik hier welk 'relaasioneel' geweld zich blijkbaar vannacht heeft voorgedaan en moet ik op zoek naar bretels.quote:Lieke zegt dat er waarschijnlijk helemaal niets mee wordt gedaan, aan het gebeuren van vannacht.
Lieke komt net terug van 'achter' en staat met Huub en Jaap buiten bij de voordeur.
wat is een sigquote:Op donderdag 1 november 2007 19:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Je vriendin in elkaar meppen is blijkbaar heel gewoon bij een familie-zender zoals RTL...maar een oorbel gooien? Dat gaat toch echt te verquote:Op donderdag 1 november 2007 19:27 schreef Copycat het volgende:
Dit lees ik net in de SV van VOL:
En dan lees ik hier welk 'relaasioneel' geweld zich blijkbaar vannacht heeft voorgedaan en moet ik op zoek naar bretels.
Wat een mooie rolmodellen zet RTL met Brian en Amanda neer.
Goh, die is nieuw.quote:Op donderdag 1 november 2007 19:27 schreef riri het volgende:
wat heeft sylvia een lelijk gebit eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |