Het zou me helemaal niets meer verbazen als ze haar daadwerkelijk hiervoor exiteren . Misselijke lui. Alles om de aandacht van His Holy Shitness af te leiden.quote:Op donderdag 1 november 2007 15:39 schreef Ning het volgende:
15:04 - Lieke verlaat de Villa!
De fotoshoot is inmiddels bijna ten einde. Lieke voelt de heren nog even stevig aan de tand over wie ze zijn, wat ze doen en waarom. “Kan ik nog even helpen met tillen?”, vraagt Lieke, wanneer de fotografen hun spullen verplaatsen naar het hek van de poort. Voor deze speciale gelegenheid mag Lieke zelfs even buiten de poort komen. Laten we hopen dat hier geen gedwongen exit op volgt! Dan mist ze haar halfjaarfeest van morgen namelijk…
Wat een randdebielen daar
Ik eerst denken "Oh nee he, komt ie weer als lelijk wijf." En toen viel het kwartjequote:Op donderdag 1 november 2007 15:55 schreef T-lex het volgende:
Zie dat Natrasha (Eric) er ook al is...hij staat in ieder geval druk te doen voor de poort. Staat hem goed dat jurkje, het is net Lieke.
Die ligt binnen no time weer onder/naast/op Dennis te nepkreunen.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
N zegt tegen D dat ze blij is dat Luc weg is en vraagt of hij happy is.
Ben benieuwd waar N gaat slapen vannacht........
Ik geef het op hier, hopeloos.
Hoezo Amanda's pumps, dat zijn Lieke's eigen pumps.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:14 schreef kit2u het volgende:
zou iemand Amanda kunnen vertellen dat Lieke haar pumps mee naar buiten heeft genomen?
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ligt binnen no time weer onder/naast/op Dennis te nepkreunen.
met der vinger weer in zijn gouden sterretjequote:Op donderdag 1 november 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die ligt binnen no time weer onder/naast/op Dennis te nepkreunen.
Uiteraard. Want hij heeft sorry gezegd en zelfs een traantje of wat geplengd. Dan is alles weer goed en och, wat is ie toch lief. Hij bedoelde het allemaal niet zo, maar ja, dan moet Amanda hem ook niet zo tergen.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
Alles is weer vergeten en vergeven.
[ afbeelding ]
Nix en Naad zijn elke dag een drama, FOK daarentegen niet (behalve de afgelopen dagen danquote:Op donderdag 1 november 2007 16:14 schreef milk-shake het volgende:
quote]Op donderdag 1 november 2007 16:13 schreef KimiK het volgende:
Hé hé, eindelijk helemaal bijgelezen. Iemand al geconstateerd dat FOK traag is??![]()
fok is een drama vandaag......net als Dennix en Naad
Getver!quote:Op donderdag 1 november 2007 16:18 schreef milk-shake het volgende:
[..]
met der vinger weer in zijn gouden sterretje![]()
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:19 schreef Scandalous het volgende:
Brian: ik heb zoveel dankbaarheid naar de mensen die ons gisteren hebben geholpen. ze hebben ons goed opgevangen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 16:19 schreef Scandalous het volgende:
Brian: ik heb zoveel dankbaarheid naar de mensen die ons gisteren hebben geholpen. ze hebben ons goed opgevangen.
quote:Op donderdag 1 november 2007 14:48 schreef swarmahoer het volgende:
maarja.. ik hoop dat B(assie) en A(driaan) er snel uit zijn stelletje idioten
Ik hoop dat ze hem vanavond buiten de poort ook goed opvangen.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:19 schreef Scandalous het volgende:
Ik wacht nog steeds op moment dat ze gaat zeggen dat Huub haar al een keer vermoord heeft!quote:Op donderdag 1 november 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Brian is het hokje heel dankbaar, ze zijn zo zorgzaam.
Volgens Amanda heeft Huub aangedrongen op een exit voor Brian maar Huub heeft alles verzonnen en in het verleden zelfs Amanda getrapt.![]()
nee....dat heb ik ook geen moment gedacht.....................(helaas)quote:Op donderdag 1 november 2007 16:23 schreef schatje het volgende:
Deborah Flens Pannekoek gaat Brian en Amanda echt niet naar huis sturen.
Flens moet toch ook een bord voor haar kop hebben als ze continu in de leugens van B en A trapt?quote:Op donderdag 1 november 2007 16:21 schreef beequeen het volgende:
Brian is het hokje heel dankbaar, ze zijn zo zorgzaam.
Volgens Amanda heeft Huub aangedrongen op een exit voor Brian maar Huub heeft alles verzonnen en in het verleden zelfs Amanda getrapt.![]()
Dan Naad naar Dennix en Brian eruit gestemd. Soms moet je even kunnen dromenquote:Op donderdag 1 november 2007 15:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zou me helemaal niets meer verbazen als ze haar daadwerkelijk hiervoor exiteren . Misselijke lui. Alles om de aandacht van His Holy Shitness af te leiden.
mooie paintquote:
Joooh, dat is allang gebeurt, ik heb het selluf gesien, ik sat ernaastquote:Op donderdag 1 november 2007 16:26 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op moment dat ze gaat zeggen dat Huub haar al een keer vermoord heeft!![]()
Je moet wat he tijdens het wachten.........en Dennis is ook alquote:Op donderdag 1 november 2007 16:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
mooie paintzo tijdens die kut fok verbinding
Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat die Flens zo gek als een deur is. Dus waarschijnlijk hoeven ze niet te liegen, maar vindt ze ze, in al hun agressie al helemaal geweldig. Die betrouwbare bron heeft zelf bedankt voor de eer om de rol van Flens te vervullen in de kooi, en ik denk dat ze daar heel goed aan heeft gedaan. Staat denk ik niet echt goed op je cv.quote:Op donderdag 1 november 2007 16:27 schreef KimiK het volgende:
Flens moet toch ook een bord voor haar kop hebben als ze continu in de leugens van B en A trapt?
ik hoop t niet stuur mmaar terug naar de antillen in n houten kratquote:Op donderdag 1 november 2007 16:23 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem vanavond buiten de poort ook goed opvangen.![]()
En ik kots nog even door.quote:16:23 - `The Lovebirds'
Brian en Amanda hebben zich terug getrokken in de Chill Room. De ruzie van gisteren lijkt te zijn overgewaaid, want de twee tortelduifjes liggen intiem tegen elkaar aan. Op de achtergrond klinkt de muziek van Tupac en Amanda kruipt nog meer tegen Brian aan. De twee zeggen geen woord, maar genieten van elkaars aanwezigheid. Blijft dit koppel voor eeuwig samen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |