(zo, ik ben wel heel erg vroeg, maar Fok doet het niet, dus ik dacht "ik begin maar vast")
TT is meer hoop dan verwachting.
Het blijkt dat Amanda en Brian hebben gevochten vannacht.
uit de updates:
De explosie
(reconstructie van wat er tijdens de streamlock is gebeurd)
In aansluiting op bovenstaand incident heeft Brian Amanda stevig vastgepakt, in de douche gezet en de koude straal erop gezet.
Volgens Brian "om haar te beschermen" omdat ze zo stomdronken en "niet stabiel" was, en misschien iemand iets aan zou doen. Amanda gleed toen bijna uit en kwam met haar hoofd tegen de douchekop.
Amanda "en dan gaat bij mij de knop om" "dan explodeert het"
Wat is er daarna gebeurd? In ieder geval heeft Brian Amanda's hoofd 3 maal tegen de douchedeur geslagen, en heeft Brian een snee op zijn lip gekregen. En is Amanda een aantal haren kwijt geraakt.
Het lijkt erop dat Brian en Amanda op elkaar ingemept hebben.
Ook werd Nadia hysterisch en werd vastgehouden door Luc. Nadia heeft toen Luc het een en ander aangedaan waardoor zijn buik nu blauw is.
Op dit moment wordt The Holy Kubatz getroost door zijn harem.
![]()
foto met dank aan VOL
Verder heeft Lieke een leuke fotoshoot met de Viva, is Luc naar huis, is Huub heel trots dat Lieke alleen voor veel geld in bikini op de foto wil gaan, en verheugd Jaap zich enorm op het ondervragen van Brian strakjes.
Maar helaas mag niemand er over praten tot dat iedereen '"bij de tandarts" (lees= Febo) is geweest.
Mogelijk zal alles weer onder het kleed worden geveegd....
En Dennis is er ook nog. Zou hij nog een sanctie eisen omdat hij twee maal bedekt is geweest met splinters?