arme 3 Dylanesquequote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb straks nog een afspraak ook, moet gewoon nog veel doen vandaag
quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:59 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb straks nog een afspraak ook, moet gewoon nog veel doen vandaag
Ja lekker, 4-2tje aubquote:Op vrijdag 2 november 2007 09:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dude, verwijder dat ding man!![]()
Zo, zit al weer lekker muziek te luisteren, 2e bakkie koffie ...
* Dr.Droxz heeft net een pot gezet, iemand een bakkie?
Van die extreme traagheid van gisteren heb ik geen last meer.quote:Op vrijdag 2 november 2007 14:47 schreef Friday12 het volgende:
ik zit maar weer op text only want ik word gek van dat wachten
smokez lekker laat ben je die koffie is nu overjaard
het was maar evenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Van die extreme traagheid van gisteren heb ik geen last meer.
Vreemd dat jij het nog wel hebt
Zolang het voor jezelf is, nee, zeker nietquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
catering fixen is toch niet verkeerd ?
T is niet voor mijquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:04 schreef WhiteLightning het volgende:
catering fixen is toch niet verkeerd ?
eindelijk weekend!!quote:
En in het laatste uur weer retedrukquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef Lynx666 het volgende:
En nu heb ik weer niks te doen [afbeelding]
Volgens mij heb je een leuke baanquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:46 schreef Dylanesque het volgende:
Hahaha wat was ik hard aan het werk zeg
En serieus he, ik heb 10 mensen moeten bellen met vreemde last-minute vragen en verzoeken, allemaal mensen moeten inhuren, leveranciers inplannen, catering fixen, plattegronden tekenen, overleggen, heen-en-weer rennen, stressen, zuchten, nog meer bellen, en dat op de vrijdagmiddag!!!
Het is best leuk werk, maar niet als alles last-minute op vrijdagmiddag op je afkomtquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Volgens mij heb je een leuke baan![]()
![]()
Wat Dylan zegtquote:
mogguh!quote:Op maandag 5 november 2007 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Bleh, 6 uur beginnen is toch wel weer vroeg zeg...
Ah, daar is ie weerquote:Op maandag 5 november 2007 09:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh!
Ik mocht vandaag om 09:00 beginnen, en hoor net dat 1 collega vrij is, en de ander ziek is ...
Dus ik zit de hele week alleen!![]()
En dan ook nog moderatortje spelen, je zult het nog druk krijgen dan!quote:Op maandag 5 november 2007 09:05 schreef buzzer het volgende:
Ik werk momenteel letterlijk dubbel, dus voorlopig is dit niet op mij van toepassing
Natuurlijk ben ik hier! Ik zit hier al een tijd hoor (dit topic),quote:Op maandag 5 november 2007 09:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, daar is ie weer
Nog een beetje bezopen geweest van het weekend?
Als mederator toch wat vaker kijken in dit topic, mensen genoeg die de hele dag MOD kunnen spelen hierquote:Op maandag 5 november 2007 09:05 schreef buzzer het volgende:
Ik werk momenteel letterlijk dubbel, dus voorlopig is dit niet op mij van toepassing
Whiskey is toch beterquote:Op maandag 5 november 2007 09:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik hier! Ik zit hier al een tijd hoor (dit topic),
oja, in een half lammie niet wakkere ochtend bui heb ik zelfs die banner gemaakt![]()
Natuurlijk heb ik gezopen dit weekend!
Deze keer geen whiskey maar vodka .. nou wist ik weer waar ik altijd een kater van kreeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |