6 uur en een kwartier hierquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:24 schreef wise het volgende:
nog 6 uur en dan weekend
tja met koffie was je nog ultra-fit geweestquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:20 schreef Dylanesque het volgende:
Jeuzus, dacht ik eht lekker rustig te hebben. Ik ben nu al kapot.
ik ookquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
ik nog 5 1/2 uur. denk dat ik er 4 uur van maak
die cdquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD wil ik een cd kopen, ja kopen ja, moet je met visa of mastercard betalen .. 3 x raden wat ik niet heb
welke zoek je ?quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
GVD wil ik een cd kopen, ja kopen ja, moet je met visa of mastercard betalen .. 3 x raden wat ik niet heb
Ik ga voor de vifitquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
Vrijdag!
Maar nu eerst: thee![]()
Goeiemorgen allemaal!
hahahahaha, ok, eerlijk is eerlijk .. mooi antwoord!quote:
meuningquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:41 schreef Seventees het volgende:
Vrijdag!
Maar nu eerst: thee![]()
Goeiemorgen allemaal!
quote:
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vindenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:50 schreef WhiteLightning het volgende:
tis geblocked hier maar denk dat ik hem gevonden heb
PM
ja daar had ie eerder mee moeten komen danquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vinden
orrigineel is hij maar te koop in 2 winkels, en anders via paypal .. mastercard ed ...quote:Op vrijdag 2 november 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien had ie t over de originele cd nergens kunnen vinden
ik kan meestal alles wel vindne moet ik zeggenquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
orrigineel is hij maar te koop in 2 winkels, en anders via paypal .. mastercard ed ...
MP3 ed is goed hoor, maar die kan ik ook nergens vinden
Het is een straatmuzikant die toevallig een cdtje heeft gemaakt![]()
Grappigquote:Op vrijdag 2 november 2007 10:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
orrigineel is hij maar te koop in 2 winkels, en anders via paypal .. mastercard ed ...
MP3 ed is goed hoor, maar die kan ik ook nergens vinden
Het is een straatmuzikant die toevallig een cdtje heeft gemaakt![]()
Als ontbijt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |