Ah coolquote:Op zaterdag 3 november 2007 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
ETA![]()
Goeie reis gozer!!
Goeiemorgen voor de rest![]()
Optreden ging goed! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik op sokken en in shorts
quote:
quote:Op zaterdag 3 november 2007 14:25 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En mijn nieuwe telefoon is binnen!![]()
[pimp]
De Nokia N95
[/pimp]
![]()
het zonnetje is hier ook al weer bijna onder...!quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:16 schreef PieterBas het volgende:
Lekker weer hierzo in Borås, al begint het hier al weer te donker te worden
Ik geef de zon hier nog 5 minuten en dan is die onder...!quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:29 schreef Deansensitized het volgende:
Hier ook lekker
Zakt hier inderdaad ook al, maar denk dat we nog wel zo'n twee uur volle zon hebben hoor
Wtf nu al?quote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik geef de zon hier nog 5 minuten en dan is die onder...!![]()
Nou dan heb ik nog iets van 10 minuten lichtquote:Op zaterdag 3 november 2007 15:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik geef de zon hier nog 5 minuten en dan is die onder...!![]()
precies. Daarom vond ik het om 15:00 uur al donker worden. Ik heb volgens mij al een paar dagen geen zon meer gezienquote:Op zaterdag 3 november 2007 16:58 schreef Deansensitized het volgende:
Jep, het word hier nu ook steeds minder
Maar het is ook zwaar bewolkt, dat helpt ook niet echt mee natuurlijk.
Kan toch gewoon via schijfbeheer in Windows??quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Nog nerds aanwezig die zich vervelen?
Driveletters aanpassen
Nee, systeemvolumes niet.quote:Op zaterdag 3 november 2007 17:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kan toch gewoon via schijfbeheer in Windows??
Bij Sensation White was het licht toen ik binnenkwam en licht toen ik weer naar buiten ging... maar goed, dat was ook in de zomerquote:Op zaterdag 3 november 2007 17:19 schreef ReMcOrE het volgende:
vorige keer was het al licht toen we naar huis reden na Hardstyle NRG, nu was het nog pikkedonker
quote:
nee, jullie bedanktquote:Op zaterdag 3 november 2007 21:41 schreef Deansensitized het volgende:
Hahaaaa dankjewel!! [ afbeelding ]![]()
quote:It has to be said that last week's show was jaw droppingly good. Clarkson's Peel outing was rib crackingly hilarious, James' Rolls-Royce Drophead was sublime and Hammond's Veyron race against a Eurofighter was very pant wettingly brilliant.
In stark contrast to that, but in no way any less epic - in fact, considerably more epic - this Sunday's show sees our intrepid adventurers in a Top Gear special, as they drive across the spine of Africa.
In very unsuitable vehicles.
Jeremy and James take an old Lancia and Merc respectively, and Richard goes in his trusted friend Oliver, a 1964 Opel Kadett.
It's all typically Top Gear, and will also show that by driving three, ordinary two-wheel-drive cars across Botswana, you don't need a 4x4 to do the school run in.
So that's the Botswana Top Gear special, Sunday November 4t at 8pm on BBC Two.
Or, if you can't wait until then, you can read a full report by the man Hammond himself in this month's issue of Top Gear magazine, on sale now.
pwn.quote:Op zondag 4 november 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
ik lig nu in bed, heb een broodje gezond geregeld. wordt zo gebracht [ afbeelding ]![]()
![]()
Gebracht door wie?quote:Op zondag 4 november 2007 13:27 schreef Houniet het volgende:
ik lig nu in bed, heb een broodje gezond geregeld. wordt zo gebracht [ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 november 2007 18:06 schreef PieterBas het volgende:
Daar heb je dan weer partition magic voor nodig.
applequote:Op zondag 4 november 2007 13:46 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Daarmee ging ik even 2 partities samenvoegen, maar op 99% volgde een foutmelding en nu is 80 GB aan data weg. Althans staat in een map die ik niet kan openen. Kutprogramma.
Gewoon op de BBC?quote:
Aantrekken en foto makenquote:Op zondag 4 november 2007 14:27 schreef Etcetera het volgende:
gister in de kroeg een fleecetrui van grolsch gewonnen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |