Die van mij is 's morgens als ik het tijd vind om op te staan meestal nog zo ver van de wereld dat ze me laat gaan. Aan de ene kant wel jammer, maar je hebt geen problemen met weg komen en dat is dan wel weer een voordeel.quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik had vandaag geen moeite met opstaan, ik kon zelfs makkelijk onder de douche vandaan komen, maar mijn vriendin wilde niet dat ik weg ging dus die ging aan me hangen toen ik me ging omkleden op mijn slaapkamer... Dus ik ga ook wat langer door vandaag...
Nou.. hoop voor je dat dat dan lukt..quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach je kent het wel, bed is koud, blijf toch ff liggen, enzo..
Wel aandoenlijk, maar als zij stage gaat lopen en ik nog gewoon in mijn nest kan blijven liggen, zal ik haar eens een koekje van eigen deeg geven.
Ja ach, vast niet. Haar kennende gaat ze gewoon thuis slapen dan ofzoquote:Op vrijdag 2 november 2007 13:30 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Nou.. hoop voor je dat dat dan lukt....
En wat bedoel je met hardcore nerden?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ach, vast niet. Haar kennende gaat ze gewoon thuis slapen dan ofzo
Zo slim is ze dan ook wel weer.
Maar ach, het heeft wel wat.
Nu nog ff hardcore gaan nerden totdat ik geen zin meer heb, mijn stagebegeleider is hem vanochtend om half 11 namelijk al gesmeerd.![]()
Hard werken?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En wat bedoel je met hardcore nerden?
Die van mij zit gewoon in de kamer naast me, maar ik moet gewoon een bepaald aantal uren maken. Voor deze week zit ik over een half uurtje op die uren dus ik zou gewoon naar huis toe kunnen als ik wil. Daarentegen kan ik ook wel wat overuren gebruiken, want dan heb ik binnenkort lekker een dagje vrij !quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nu nog ff hardcore gaan nerden totdat ik geen zin meer heb, mijn stagebegeleider is hem vanochtend om half 11 namelijk al gesmeerd.![]()
Dat is dus.. De Heiakker..??quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:39 schreef Loontjah het volgende:
HINT Trig:
[ afbeelding ]
Zoek en gij zult vinden !
Euhm, programmeren... dat is best nerd toch?quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:34 schreef Trigalti het volgende:
[..]
En wat bedoel je met hardcore nerden?
Ja ik wist dat er een vogel en vlinderbeurt is in de Heiakker...quote:Op vrijdag 2 november 2007 13:54 schreef Loontjah het volgende:
Ja zoek maar uit!
De wijk is al goed. Nu de straat nog
quote:
je gaat me toch niet vertellen dat je daar bij opstaat?quote:
Je doet alsof je nog nooit tieten hebt gezien..quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag en welkom KaheemSaid
Het paspop verhaal deel 2
Ik moest vandaag bij een presentatie weer als paspop fungeren... Dezelfde outfit als woensdag.. Dus ik moest me gaan omkleden..
Komen daar opeens 3 meiden binnen lopen. Die zich ook om moesten kleden. 1 als paspop, de andere weer naar hun normale kleren.
Trekt er een haar outfit uit en ze had er geen bh onder zitten.... De overige 2 stonden daar ook al met weinig kledij aan..
Sta je daar opeens met 3 half naakte Zweedse schone in een kleine ruimte (Thank God, it's Friday).
Mja... feest.. enzo?..quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:19 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag en welkom KaheemSaid
Het paspop verhaal deel 2
Ik moest vandaag bij een presentatie weer als paspop fungeren... Dezelfde outfit als woensdag.. Dus ik moest me gaan omkleden..
Komen daar opeens 3 meiden binnen lopen. Die zich ook om moesten kleden. 1 als paspop, de andere weer naar hun normale kleren.
Trekt er een haar outfit uit en ze had er geen bh onder zitten.... De overige 2 stonden daar ook al met weinig kledij aan..
Sta je daar opeens met 3 half naakte Zweedse schone in een kleine ruimte (Thank God, it's Friday).
Die heb ik wel vaker gezien hoor, maar met 3 half naakte Zweedse meiden in een kamer maak je ook niet dagelijks meequote:Op vrijdag 2 november 2007 15:22 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Je doet alsof je nog nooit tieten hebt gezien..
Ik loop ook geen stage meer, vanaf januari/februari wel weer, maar na mijn stage ben ik hier een beetje blijven hangen.quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:32 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik zal binnenkort denk ik ook even in Zweden kijken, een klasgenoot van me woont een jaartje daar en die wil ik wel even opzoeken.
Wat moet ik me voorstellen bij een stage als paspop?
Joh doe eens niet zo prikkelbaar... Wat moet je scripten, en in welke taal? Misschien kan ik je helpenquote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef Loontjah het volgende:
KLG: mensen die topics niet doorlezen/volgen.
quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:39 schreef Loontjah het volgende:
KLG: mensen die topics niet doorlezen/volgen.
Had je vandaag de radio wat harder moeten zetten, dan had je gehoord dat de stagiaires van de stage vergoeding lang niet rond konden komen en dat deze ook absoluut niet toereikend is. Je collega's krijgen dan medelijden met je, gevolg is dat ze dat niksnutten goedkeuren... toch?quote:Op vrijdag 2 november 2007 15:49 schreef Loontjah het volgende:
Ik voel een niksnut nu, wat moeten die mensen op stage wel niet denken.
"Die zit gewoon uit der neus te vreten"
Anyway het is javascript, maar zou net zo goed PHP kunnen volgens mij.
Dat is best kut...quote:Op vrijdag 2 november 2007 16:52 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen, ik heb het gehad, ben er net achtergekomen dat mijn medestagiaires wél een stagevergoeding krijgen en ik niet, terwijl ik hier zo'n beetje de projectleider ben. Ik heb er serieus zwaar de P in momenteel. Ik ben naar huis, later.
Fijn weekend trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |